d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Rock. > een Rock topicje ;)
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2007 11:15am
Quote (muizenscheet @ Thu, 22 Mar 2007, 18:01)
alles wat als een soort van rock kan betreft worden..
zoals
metal ofzo biggrin.gif

dat heb ook niks met rock te maken.. ^^ maar ok ik snap je punt
bijna iedereen beschouwt punk/rock/metal enz als dezelfde catagorie muziek. ^^
Member
Gold: 100.00
Mar 22 2007 11:17am
ik vind trouwens aux raus, atari teenage riot, Realicide, Mosh pit ookwel wat hebben... weet niet echt of je het onder het kopje rock kan noemen, maar punk werd er net ook onder genoemt dus dan mag het vast wel wink.gif
Member
Gold: 0.00
Mar 22 2007 11:35am
Quote (TerUweNagedachtenis @ Wed, Mar 21 2007, 11:39pm)
Quote (Animotion @ Wed, Mar 21 2007, 04:44pm)
Pfffft, als ik alle rock artiesten zou opnoemen die ik gaaf vind zouden we wel even bezig zijn maar ik doe wel een poging.

ACDC (Genoeg gave nummers en dat gekke loopje van Angus Young blijft toch rocken)
Arctic Monkeys (Gewoon een gave krachtige combinatie)
Dire Straits (Geniale nummers als: Romeo & Juliet, Private investigations, Brothers in arms, wel eentonig)
Dream Theater (Progressive, neigt soms wat naar metal maar met nummers als Octavarium geniaal)
Frank Zappa (Ja rare gozer maar als je ervan houd is 'ie geniaal)
Guns 'N Roses (Blijft goed, aardig wat leuke nummertjes en een hele gave gitarist)
Jimi Hendrix (Gitaargod, nuff said)
Led Zeppelin (Wat oudere rockers maar wel goed)
Metallica (Kan niet missen natuurlijk)
Muse (Om er maar eens wat nieuws bij te betrekken)
Nirvana (Niet weg te laten, kijk de show "MTV unplugged" eens van ze, een van de beste optredens die ik ken)
Oasis (Even wat vrolijks)
Pink Floyd (Beste live show ooit(Pulse), als je van psychedelic houd is dit een must have)
Razorlight (Rockende nieuwkomer, inclusief asociale zanger)
Saybia (Een van de bands waar ik echt trots op ben, niet hard wel goed, vooral als je van goede songtexten houd)
Snow Patrol (Leuke nieuwkomer, hebben wat betere en wat slechtere nummers maar altijd leuk voor op de achtergrond)
Tenacious D (Van de film ja, niet erg serieus maar wel goed en grappig)
The Doors (Deze ouwe lullen blijven ook goed, Jim Morrison rocks)
The Kooks (Voor de indie-fans onder ons)
The Rolling Stones (Hebben aardig wat goede nummers, ook wat ouder maar Statisfaction doet het altijd wel goed)
The Who (Ja oud ja maar daar is niks mee smile.gif )
Yes (Oude progressive met erg goede nummers)

Nouja ik zal maar eens ophouden, is al erg lang voor een eerste post (Ja eindelijk Timo_0)
Als je nog gave nummers van die bands of meer bands van een bepaald genre wilt weten moet je het maar zeggen.

Oeh, Timo. Interessant keuzes, ik zal eens wat van je muziek illegaal vergaren, onze smaken komen overeen. Heb je "The Pick of Destiny" al gezien?

Er zitten echt geniale bands tussen en de wat relaxtere voor op de achtergrond dus succes met luisteren smile.gif
Ik heb "The Pick of Destiny" al gezien ja en ik kan em zeker aanraden voor de muziekliefhebbers en genieters, het is gewoon een lekker film om met vrienden te kijken, al helemaal als je wat op hebt wink.gif
Ik ben trouwens niet Timo_0, wel een (IRL) vriend van hem, hij vond dat ik eindelijk eens wat moest posten hier omdat dit precies te topics zijn waar Timo en ik het dagelijks over hebben.

En dan nog dit:
Ik zie dat jullie toch stiekem ook wel wat metal willen horen in dit topic dus ik zal even een paar bands noemen. En ook meteen gave nummers van die bands aangezien dat zo te zien de bedoeling was
Avenged Sevenfold - Unholy Confession, I won't see you tonight(Part 1) en Bat country
Children of Bodom - Mask of Sanity
Chimaira - Powertrip, Nothing Remains (Voor de liefhebbers van echte harde metal, zelf niet eens zo'n fan van maar veel mensen zijn er helemaal van weg dus wie weet een van jullie ook)
Nargaroth - Seven Tears are Flowing to the River (Erg hard en wat geschreeuw maar dit nummer vind ik zeer goed terwijl ik normaal niet van geschreeuw houd)
Trivium - Like light to flies, Gunshot to the Head of Trepidation, Dying in your Arms

This post was edited by Animotion on Mar 22 2007 11:36am
Banned
Gold: 6.67
Warn: 100%
Mar 22 2007 11:39am
Quote (Hellskin @ Thu, 22 Mar 2007, 18:17)
ik vind trouwens aux raus, atari teenage riot, Realicide, Mosh pit ookwel wat hebben... weet niet echt of je het onder het kopje rock kan noemen, maar punk werd er net ook onder genoemt dus dan mag het vast wel wink.gif

Zijn ook leuke bands ja maar aux raus is oi
en de rest weet ik zo niet meer, al hele tijd niet meer naar geluisterd of wat dan ook.
Member
Gold: 0.31
Mar 22 2007 11:49am
Quote (Animotion @ Thu, Mar 22 2007, 06:35pm)
Quote (TerUweNagedachtenis @ Wed, Mar 21 2007, 11:39pm)
Quote (Animotion @ Wed, Mar 21 2007, 04:44pm)
Pfffft, als ik alle rock artiesten zou opnoemen die ik gaaf vind zouden we wel even bezig zijn maar ik doe wel een poging.

ACDC (Genoeg gave nummers en dat gekke loopje van Angus Young blijft toch rocken)
Arctic Monkeys (Gewoon een gave krachtige combinatie)
Dire Straits (Geniale nummers als: Romeo & Juliet, Private investigations, Brothers in arms, wel eentonig)
Dream Theater (Progressive, neigt soms wat naar metal maar met nummers als Octavarium geniaal)
Frank Zappa (Ja rare gozer maar als je ervan houd is 'ie geniaal)
Guns 'N Roses (Blijft goed, aardig wat leuke nummertjes en een hele gave gitarist)
Jimi Hendrix (Gitaargod, nuff said)
Led Zeppelin (Wat oudere rockers maar wel goed)
Metallica (Kan niet missen natuurlijk)
Muse (Om er maar eens wat nieuws bij te betrekken)
Nirvana (Niet weg te laten, kijk de show "MTV unplugged" eens van ze, een van de beste optredens die ik ken)
Oasis (Even wat vrolijks)
Pink Floyd (Beste live show ooit(Pulse), als je van psychedelic houd is dit een must have)
Razorlight (Rockende nieuwkomer, inclusief asociale zanger)
Saybia (Een van de bands waar ik echt trots op ben, niet hard wel goed, vooral als je van goede songtexten houd)
Snow Patrol (Leuke nieuwkomer, hebben wat betere en wat slechtere nummers maar altijd leuk voor op de achtergrond)
Tenacious D (Van de film ja, niet erg serieus maar wel goed en grappig)
The Doors (Deze ouwe lullen blijven ook goed, Jim Morrison rocks)
The Kooks (Voor de indie-fans onder ons)
The Rolling Stones (Hebben aardig wat goede nummers, ook wat ouder maar Statisfaction doet het altijd wel goed)
The Who (Ja oud ja maar daar is niks mee smile.gif )
Yes (Oude progressive met erg goede nummers)

Nouja ik zal maar eens ophouden, is al erg lang voor een eerste post (Ja eindelijk Timo_0)
Als je nog gave nummers van die bands of meer bands van een bepaald genre wilt weten moet je het maar zeggen.

Oeh, Timo. Interessant keuzes, ik zal eens wat van je muziek illegaal vergaren, onze smaken komen overeen. Heb je "The Pick of Destiny" al gezien?

Er zitten echt geniale bands tussen en de wat relaxtere voor op de achtergrond dus succes met luisteren smile.gif
Ik heb "The Pick of Destiny" al gezien ja en ik kan em zeker aanraden voor de muziekliefhebbers en genieters, het is gewoon een lekker film om met vrienden te kijken, al helemaal als je wat op hebt wink.gif
Ik ben trouwens niet Timo_0, wel een (IRL) vriend van hem, hij vond dat ik eindelijk eens wat moest posten hier omdat dit precies te topics zijn waar Timo en ik het dagelijks over hebben.

En dan nog dit:
Ik zie dat jullie toch stiekem ook wel wat metal willen horen in dit topic dus ik zal even een paar bands noemen. En ook meteen gave nummers van die bands aangezien dat zo te zien de bedoeling was
Avenged Sevenfold - Unholy Confession, I won't see you tonight(Part 1) en Bat country
Children of Bodom - Mask of Sanity
Chimaira - Powertrip, Nothing Remains (Voor de liefhebbers van echte harde metal, zelf niet eens zo'n fan van maar veel mensen zijn er helemaal van weg dus wie weet een van jullie ook)
Nargaroth - Seven Tears are Flowing to the River (Erg hard en wat geschreeuw maar dit nummer vind ik zeer goed terwijl ik normaal niet van geschreeuw houd)
Trivium - Like light to flies, Gunshot to the Head of Trepidation, Dying in your Arms

Zoooooooooooooo vet liedje!
Operation ivy vindek ook wel meevallen btw, gimme more smile.gif

Children of bodom - Mask of sanity
http://www.youtube.com/watch?v=YUOE9wYamfg

This post was edited by Ov2rkill on Mar 22 2007 11:50am
Member
Gold: 14.89
Mar 22 2007 11:55am
Quote (Animotion @ Thu, 22 Mar 2007, 18:35)
blablablablabla

Beter luister je het album Herbstleyd van Nargaroth.
Geniaal album.
Member
Mar 22 2007 12:15pm
Member
Gold: 1,724.80
Mar 22 2007 12:17pm
Quote (Ov2rkill @ Wed, 21 Mar 2007, 18:33)
Fg voor iedereen die me goede (voor mij) onbekende rock/punk/metal kan geven, of gewoon zeggen!

Ik ben benieuwd smile.gif

kijk in mijn profile....

death by stereo is echt een aanrader, echte ouderwetse hardcorepunk met lekker geschreeuw

@ wenyNM download alles van de Foo Fighters!!!!!

This post was edited by PYF_Secret on Mar 22 2007 12:18pm
Member
Mar 22 2007 12:26pm
Quote (PYF_Secret @ Thu, 22 Mar 2007, 19:17)
wenyNM download alles van de Foo Fighters!!!!!

Waarom zou ik muziek gaan downloaden die geen flikker aan is?
Member
Gold: 175.00
Mar 22 2007 12:32pm
Quote (WemyNM @ Thu, 22 Mar 2007, 13:26)
Quote (PYF_Secret @ Thu, 22 Mar 2007, 19:17)
wenyNM download alles van de Foo Fighters!!!!!

Waarom zou ik muziek gaan downloaden die geen flikker aan is?

wie download tegenwoordig niet?
limewire biggrin.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll