Quote (Lenoor @ Dec 8 2012 04:27am)
Easy to say when born with a silver spoon in mouth and inserting something other to get what you need. My first goal in life is to own wealthy and "honnest" people like you who spend their time destroying lives of weak people. But the wheel turn and someday, some people like me will fuck you so deep and then, when you get a similar life, Ill will allow you to stir hate.
Don't know what you´re talking about a silver spoon here, (i know the saying) but im currently not in classes + i have to pay for my own housing / school / food. And i manage to do this by having a job (en stufie LOL) and I am doing all this in a ''honest'' way. I don't think the wheel will ever turn because i don't like to live without a money or job or school (enroling again in february) so i don't think you ever will fuck me hard and deep (i love it when you use these words lenoorp0rn)
Life is what you make of it. Get motivated to get a job / schooling / housing and don't act like a victim and be sad every dayyyyyy.. be motivated to live a good life.
Helaas zijn het de knapste vrouwen die vaak het raarst denken! Doet me denken aan die leuke meisjes met gescheiden ouders die dan vervolgens de slet uit hangen.. zo nog meer voorbeelden waar ik even niet op kan komen.
Ik heb trouwens mijn werk gemaakt van verhaaltjes schrijven! Helaas was de studie international buisness management niet zo boeiend als verwacht.. dus in februarie een andere doen als dit nog mogelijk is en anders een jaartje fulltime werken en eens echt goed nadenken. Ben ook 2 maanden psychologisch heel naar geweest vanwege een bad XTC trip. (Was de 2e keer ooit in mijn leven en werd een beetje bang van al de dingen die ik had gezien omdat ik niet wist dat je hem kon gaan spacen van XTC) (mensen die spontaan in meubels veranderden, vrouwen die langsliepen met grote vuilnisbakken die vervolgens in mensen veranderden.. een gigangische metale vlinder die in een tunnel met buizen veranderde... grond die omhoog kwam en sterren die razendsnel door de lucht suizden)Dit heeft ook bijgedragen aan het falen van mn studie helaas. Dus, onderschat het risico van deze drug ,waarop je praktisch niet bad kan gaan, niet. Ik werd al bang van in een rij wachten bij de appie. Gelukkig is het een paar weken geleden spontaan over gegaaan!
This post was edited by OrionPax on Dec 8 2012 12:07pm