d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Muziek > Welke muziek luister je naar?
Prev13456725Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 15 2006 03:25pm
Quote (vxx-ownage @ Wed, Nov 15 2006, 09:16pm)
Quote (teh_pwnerer @ Mon, Nov 13 2006, 07:32am)
lostprophets anyone?

EMO!

ja vroeger maar vind ze gaar geworden =)

the offspring is wel kewl ^__^

Jij luistert alleen naar de pamfluit, Rich...

Alex Band ft Santana - Why don't you and I
The Calling - For you

Kwam erachter dat de band nog één nummer heeft gemaakt na de officiële aankondiging dat ze uit elkaar waren gegaan.
Het gitaarspel van Santana klinkt aantrekkelijk, samen met een goede zanger erbij. "Steven Tyler (Aerosmith) ft Santana - Just Feel Better" is ook al zo'n geweldig nummer.
Member
Gold: 2,027.12
Nov 15 2006 03:29pm
Quote (CursedWater @ Wed, Nov 15 2006, 09:25pm)
Quote (vxx-ownage @ Wed, Nov 15 2006, 09:16pm)
Quote (teh_pwnerer @ Mon, Nov 13 2006, 07:32am)
lostprophets anyone?

EMO!

ja vroeger maar vind ze gaar geworden =)

the offspring is wel kewl ^__^

Jij luistert alleen naar de pamfluit, Rich...

Alex Band ft Santana - Why don't you and I
The Calling - For you

Kwam erachter dat de band nog één nummer heeft gemaakt na de officiële aankondiging dat ze uit elkaar waren gegaan.
Het gitaarspel van Santana klinkt aantrekkelijk, samen met een goede zanger erbij. "Steven Tyler (Aerosmith) ft Santana - Just Feel Better" is ook al zo'n geweldig nummer.

buuh ik ga binnenkort gitaar spelen smile.gif
pamfluit+gitaar dan ! (heb vroeger wel pamfluit gespeelt keke)
Member
Gold: 0.31
Nov 15 2006 03:31pm
Clipje van een vlaams dom blondje
http://www.youtube.com/watch?v=wCjKBZy7epQ&mode=related&search=

Jerry Leed Lewis - Great Balls Of Fire
http://www.youtube.com/watch?v=EEZpvTOeoeU&mode=related&search=

Elvis Presley - Jailhouse rock
http://www.youtube.com/watch?v=ISVTSOeFoI4
http://www.youtube.com/watch?v=zhBHorBz1ao&mode=related&search= (iets betere versie imo)

Nouja, heb zojuist een groepsreminiscentie gerealiseerd bij een groep bejaarde dementen met behulp van muziek en ik moet zeggen, long live the good ol' days smile.gif

This post was edited by Ov2rkill on Nov 15 2006 03:33pm
Member
Nov 15 2006 05:03pm
Quote (DutchHooligan @ Wed, 15 Nov 2006, 21:00)
Quote (¢?NNI @ Wed, 15 Nov 2006, 20:36)
Ik meen me te herinneren dat er ooit onderzoek is gedaan naar een verband muziek - IQ/opleiding. Daaruit bleek dat er geen verband is. Dat zou er wel eventueel kunnen zijn wanneer er achterliggende gedachten, betekenissen of motivatie verwant zijn aan de 'muziek cult'. Persoonlijk vind ik hardcore muziek ook nogal hersenloos klinken.

Om toch on topic te blijven:
Ballen Redden - Yes-R & Soesi B

ja, maar ik vind die ' Yes-R ' etc ook nergens op slaan, ze vertellen maar wat nja, dan iets sneller en dan moet het een 'rap' zijn nja..

'' Persoonlijk vind ik dat ook nogal hersenloos gelul ''

Er zit een boodschap in. Niet altijd een zinvolle, maar ik hou dan ook niet van elke rapsong. Zit er in hardcore muziek een boodschap, of überhaupt tekst? Ken je "fucking angry"?

Edit: Bovendien moet je dat "ze zeggen maar wat en dan iets sneller en dan moet het een 'rap' zijn" niet minimaliseren. Zo simpel is het niet. Rap en beatbox zijn topprestaties op verbaal vlak.

This post was edited by ¢?NNI on Nov 15 2006 05:05pm
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 16 2006 04:31am
Quote (¢?NNI @ Thu, 16 Nov 2006, 00:03)
Quote (DutchHooligan @ Wed, 15 Nov 2006, 21:00)
Quote (¢?NNI @ Wed, 15 Nov 2006, 20:36)
Ik meen me te herinneren dat er ooit onderzoek is gedaan naar een verband muziek - IQ/opleiding. Daaruit bleek dat er geen verband is. Dat zou er wel eventueel kunnen zijn wanneer er achterliggende gedachten, betekenissen of motivatie verwant zijn aan de 'muziek cult'. Persoonlijk vind ik hardcore muziek ook nogal hersenloos klinken.

Om toch on topic te blijven:
Ballen Redden - Yes-R & Soesi B

ja, maar ik vind die ' Yes-R ' etc ook nergens op slaan, ze vertellen maar wat nja, dan iets sneller en dan moet het een 'rap' zijn nja..

'' Persoonlijk vind ik dat ook nogal hersenloos gelul ''

Er zit een boodschap in. Niet altijd een zinvolle, maar ik hou dan ook niet van elke rapsong. Zit er in hardcore muziek een boodschap, of überhaupt tekst? Ken je "fucking angry"?

Edit: Bovendien moet je dat "ze zeggen maar wat en dan iets sneller en dan moet het een 'rap' zijn" niet minimaliseren. Zo simpel is het niet. Rap en beatbox zijn topprestaties op verbaal vlak.

zo zie jij het, ik zie het als gelul.

inderdaad, hardcore is gewoon door iemand gemaakt achter een computertje met bijv. fruityloops, maar toch ze verdienen er genoeg mee.

vind het mooie muziek.
Member
Gold: 11.33
Nov 16 2006 05:48am
Quote (dutchhooligan)

vind het mooie muziek.

Dat recht heb je, muziek beoordelen. Dat ligt aan je smaak.
Je hebt echter niet het recht om te zeggen dat als iemand je muziekstijl lelijk vind, hij/zij geen IQ heeft.

This post was edited by MilkAndCookies on Nov 16 2006 05:48am
Banned
Warn: 60%
Nov 16 2006 06:19am
Quote (Can)
Rap en beatbox zijn topprestaties op verbaal vlak

Verschilt. Probeer de inventieve artiesten er maar eens uit te filteren. Zodra ik een Fat Joe, 50 Cent of Ali B op televisie zie dan walg ik. Tevens als 90% van de troep dat tegenwoordig te zien en te horen is op de muziekzenders.
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 16 2006 07:01am
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 16 Nov 2006, 12:48)
Quote (dutchhooligan)

vind het mooie muziek.

Je hebt echter niet het recht om te zeggen dat als iemand je muziekstijl lelijk vind, hij/zij geen IQ heeft.

ga jij mijn rechten vertellen?

en dan wil je dat ik daarna luister?

ha-ha .
¢?NNI: nee.

This post was edited by DutchHooligan on Nov 16 2006 07:28am
Member
Nov 16 2006 07:01am
Quote (CursedWater @ Thu, 16 Nov 2006, 13:19)
Quote (Can)
Rap en beatbox zijn topprestaties op verbaal vlak

Verschilt. Probeer de inventieve artiesten er maar eens uit te filteren. Zodra ik een Fat Joe, 50 Cent of Ali B op televisie zie dan walg ik. Tevens als 90% van de troep dat tegenwoordig te zien en te horen is op de muziekzenders.

Ali B, Fat Joe, 50 Cent. Van minder naar meer vloeiend. 50 Cent valt eigenlijk nog best mee, hoewel hij in zijn laatste nummers meer zingt dan rapt. Om toch wat andere namen te noemen: Twista, Busta Rhymes, Eminem en om er wat Nederlandse tussen te gooien: Lange Frans (spijtig dat hij zijn talent verspilt aan die (meestal) flauwe pop-rap troep), Klopdokter, Raymster.

DutchHooligan: Vind je de boodschap dan niet nuttig? Ook al vind je het genre niet mooi.

This post was edited by ¢?NNI on Nov 16 2006 07:04am
Retired Moderator
Gold: 4,083.00
Trader: Trusted
Nov 16 2006 07:46am
Quote (DutchHooligan @ Thu, Nov 16 2006, 02:01pm)
Quote (MilkAndCookies @ Thu, 16 Nov 2006, 12:48)
Quote (dutchhooligan)

vind het mooie muziek.

ga jij mijn rechten vertellen?

en dan wil je dat ik daarna luister?

ha-ha .
¢?NNI: nee.

Volgende keer oftopic kost je weer een warn. Je spamt al genoeg hier.

Hou het gewoon on-topic, als je zonodig mensen wilt beoordelen op hun muzieksmaak doe je dat maar via PM's of in de Battle Floor.

Mac, voor jou geld het ook, let op je OT.

edit:

Ik luister atm de cd van Anouk hotel New-York.

is wel leuk, maar niet super wink.gif

This post was edited by feargod on Nov 16 2006 07:50am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456725Next
Closed New Topic New Poll