d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Festivals > Post Waar Je Heen Gaat. Jsp Meeting 4.62
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 330.01
Jul 9 2012 02:08am
Quote (Baklap @ Jul 9 2012 01:59am)
Voor deze keer dan! ;)

Zit er aan te denken om een keertje naar een frenchcore feest te gaan.

Voor de mensen die frenchcore niet kennen, hier een filmpje van de stampende kameel!

http://www.youtube.com/watch?v=UHJ_ONXiHWQ

PS: Kick @ 1:45 gaat wel erg lekker.

En Dennis, is die scene niet iets voor jou? :P

Sowieso doen, heerlijk dat soort feesten. Moet ik zeggen dat het alweer de nodige jaren is dat ik er geweest ben en ik niet zo 123 zou weten wat er nu nog allemaal van is. Maar zeker de moeite waard!
Member
Gold: 100.00
Jul 9 2012 04:17am
Quote (Baklap @ 9 Jul 2012 01:59)

En Dennis, is die scene niet iets voor jou? :P

Ik ben Frenchcore voor het eerst tegen gekomen ergens in 2002 toen ik in spanje op vakantie was (Lloret uiteraard). Er waren wat franse dudes die bij een autotje naar wat zij noemde "hard tek" luisterde. Ik vond het toen helemaal te gek en het heeft lang geduurd voordat ik iets soortgelijks in Nederland hoorde. De Nederlandse Frenchcore lijkt er wel op maar is net weer iets anders, maar ik kan er op zijn tijd goed naar luisteren.

Kom het al een hele tijd tegen op verschillende parties. Zoals bij Prospect (Drum & bass / dubstep / hardcore / tekno) en I love Tekno. Echte frenchcore parties ken ik niet, wel weet ik dat het vaak op illegale feesten gedraaid wordt (van die krakers parties)
Member
Gold: 810.00
Jul 9 2012 07:13am
Quote (Hellskin @ 9 Jul 2012 12:17)
Ik ben Frenchcore voor het eerst tegen gekomen ergens in 2002 toen ik in spanje op vakantie was (Lloret uiteraard). Er waren wat franse dudes die bij een autotje naar wat zij noemde "hard tek" luisterde. Ik vond het toen helemaal te gek en het heeft lang geduurd voordat ik iets soortgelijks in Nederland hoorde. De Nederlandse Frenchcore lijkt er wel op maar is net weer iets anders, maar ik kan er op zijn tijd goed naar luisteren.

Kom het al een hele tijd tegen op verschillende parties. Zoals bij Prospect (Drum & bass / dubstep / hardcore / tekno) en I love Tekno. Echte frenchcore parties ken ik niet, wel weet ik dat het vaak op illegale feesten gedraaid wordt (van die krakers parties)

Loungen bij 200 BPM is van wat ik er uit opmaak via vrienden een industrial/terror/frenchcore feest. Ook bij Beter Kom Je Niet is een frenchcore stage te vinden. Als ik kijk naar The Qontinent is er op zondag een terror stage waar ook wat frenchcore wordt gedraaid (Dr. Peacock bijvoorbeeld). Wordt dus sowieso een kijkje nemen!

Maar ik dacht dat jij eerst zei dat je eigenlijk niet meer naar feesten toe gaat of heb ik het mis?
Member
Jul 9 2012 10:06am
Quote (Baklap @ 9 Jul 2012 15:13)

Maar ik dacht dat jij eerst zei dat je eigenlijk niet meer naar feesten toe gaat of heb ik het mis?

Ik ga niet meer naar feesten nee. Soms pak ik er nog eentje maar dat is dan meestal niet geplant, het zijn meestal ook niet meer de grote feesten, klein en underground daar ga ik nog wel eens heen.
Member
Gold: 810.00
Sep 11 2012 07:11am
Quote (Hellskin @ 9 Jul 2012 18:06)
Ik ga niet meer naar feesten nee. Soms pak ik er nog eentje maar dat is dan meestal niet geplant, het zijn meestal ook niet meer de grote feesten, klein en underground daar ga ik nog wel eens heen.

Ga je toevallig wel naar Project Hardcore (22 september, klokgebouw Eindhoven) of Thunderdome (RAI)?
Member
Sep 11 2012 02:15pm
Quote (Baklap @ 11 Sep 2012 15:11)
Ga je toevallig wel naar Project Hardcore (22 september, klokgebouw Eindhoven) of Thunderdome (RAI)?

nee. Heb geen hardcore feesten in de planning.

Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll