d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Roken
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 10,649.90
Feb 14 2007 04:01pm
Quote (Toasts @ Wed, Feb 14 2007, 09:59pm)
Quote (Mischa @ Wed, 14 Feb 2007, 21:16)
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Feb 14 2007, 06:09pm)
Quote (Mischa @ Wed, 14 Feb 2007, 17:16)
Quote (Toasts @ Wed, Feb 14 2007, 03:15pm)
Mischa ; Ik hoop dat je niet zo naïef bent om te geloven dat roken en kanker niets met elkaar te maken hebben.
De mensen die roken kiezen daar zelf voor en weten ook dat het schadelijk is. (behalve jij die het ontkent...)
Als
je kanker krijgt hoef je daarvoor niet gerookt te hebben, maar het is
wel gebleken uit onderzoeken dat het ten eerste schadelijk is voor je
longen en het kan kanker veroorzaken.

rol nog een 'shaggie'.

ik
hoop dat je het door had, maar ik rook wel inderdaad en het is heerlijk
maar ik ziet iedereen hier gewoon op te fokken, iedereen gaat er vet
serieus op in en begint met tranen in de ogen mij te waarschuwen om
dood te gaan... rofl

Nee, we lachen je uit, en vinden je een debiel dat je zo dom in het leven staat. Maar je had het bijna goed!

leuk, je voelt je nu wel sterk he?

Je hebt toch door dat niemand van het dutch forum je moet?
En goed hoor, nu je de conversatie niet kan winnen zeg je dat 'je iedereen op te fokken zit en je toch niet serieus bezig bent', als je niet serieus een discussie kan aangaan blijf hier dan weg.. Er zijn hier al genoeg mensen zoals jij geweest en geen een heeft het volgehouden.

wat boeit mij het
ik kom tenminste niet zeuren om donations ofzo

en ik hou het prima vol tot nu toe

omg alsof ik me nu kut zou moeten voelen omdat heel het dutch forum mij niet mag (10 personen roflmao)
Member
Gold: 4.33
Feb 14 2007 04:05pm
Quote (Mischa @ Wed, 14 Feb 2007, 23:01)
wat boeit mij het

omg alsof ik me nu kut zou moeten voelen omdat heel het dutch forum mij niet mag (10 personen roflmao)

Je guild leader heeft nochtans ook geprobeerd om zich hier stoerder voor te doen dan hij is. Zie je hem hier nog posten?
Ik vraag me af wat je er aan hebt om hier te posten als je niet eens serieus kan zijn, in sommige topics kan je bullshit posten, maar dit is een serieus onderwerp en als je er niet serieus over wil praten post er dan niet.
Member
Feb 14 2007 04:09pm
Quote (Toasts @ Wed, Feb 14 2007, 10:05pm)
wat boeit mij het

Je guild leader heeft nochtans ook geprobeerd om zich hier stoerder voor te doen dan hij is. Zie je hem hier nog posten?
Ik vraag me af wat je er aan hebt om hier te posten als je niet eens serieus kan zijn, in sommige topics kan je bullshit posten, maar dit is een serieus onderwerp en als je er niet serieus over wil praten post er dan niet.

ik praat er serieus over, maar het engie wat ik hoor is roken is dodelijk en je krijgt er kanker van, dus dan is het moeilijk om serieus te blijven als mensen tranen irl krijgen omdat mensen roken
Member
Gold: 4.33
Feb 14 2007 04:12pm
Quote (Mischa @ Wed, 14 Feb 2007, 23:09)
wat boeit mij het

Ik
vraag me af wat je er aan hebt om hier te posten als je niet eens
serieus kan zijn, in sommige topics kan je bullshit posten, maar dit is
een serieus onderwerp en als je er niet serieus over wil praten post er
dan niet.

ik praat er
serieus over, maar het engie wat ik hoor is roken is dodelijk en je
krijgt er kanker van, dus dan is het moeilijk om serieus te blijven als
mensen tranen irl krijgen omdat mensen roken

Quote dan eens waar je denkt dat er iemand tranen krijgt omdat jij rookt. Ik denk niet dat het iemand iets kan schelen wat je jezelf aandoet. Het probleem van deze mensen is dat je doet alsof roken gezond is. Je krijgt er kanker van, dit is een feit. Als jij kan aantonen dat roken geen kanker veroorzaakt.. be my guest.
Member
Feb 14 2007 04:26pm
Quote (Toasts @ Wed, Feb 14 2007, 10:12pm)
Quote (Mischa @ Wed, 14 Feb 2007, 23:09)
wat boeit mij het

Ik
vraag me af wat je er aan hebt om hier te posten als je niet eens
serieus kan zijn, in sommige topics kan je bullshit posten, maar dit is
een serieus onderwerp en als je er niet serieus over wil praten post er
dan niet.

ik praat er
serieus over, maar het engie wat ik hoor is roken is dodelijk en je
krijgt er kanker van, dus dan is het moeilijk om serieus te blijven als
mensen tranen irl krijgen omdat mensen roken

Quote dan eens waar je denkt dat er iemand tranen krijgt omdat jij rookt. Ik denk niet dat het iemand iets kan schelen wat je jezelf aandoet. Het probleem van deze mensen is dat je doet alsof roken gezond is. Je krijgt er kanker van, dit is een feit. Als jij kan aantonen dat roken geen kanker veroorzaakt.. be my guest.

oke

ik rook al 5 jaar
en ik heb geen kanker
dus heb ik aangetoond dat je van roken geen kanker krijgt
Member
Gold: 1.00
Warn: 100%
Feb 14 2007 04:27pm
...
Member
Gold: 120.00
Feb 14 2007 04:59pm
jezis mischa wat een mongool ben jij....
dat je nou echt serieus op zulke posts ingaat.
milk wil gewoon iet gezelligs o gang brengen en jij ben zo'n chagerijn die een btje mensen probeert af te keuren en op ze wil neerkijken
rot op man ga werken bij het CBR als je ook zo'n changerijige knurft ben.
Member
Gold: 0.00
Feb 15 2007 12:57am
wat een gelul hier..

zoals xepo al zei je hebt alleen meer kans op kanker wanneer je rookt het wilt niet zeggen dat je het zowieso krijgt...
dat is een feit dus wat lulle jullie?

sommige doen het omdat ze het stoer vinden, sommige omdat ze het lekker vinden, sommige omdat ze er rustig van worden
ikzelf omdat ik er erg rustig van word. Op mijn werk kan het heel erg stressig zijn en dan kan een peuk wonderen doen
* al zeg ik het zelf * voordat de nerdjes zeggen "loooool"
Net zoals in mijn topic *rookverbod* ik geloof er bar weinig in dat ze die rookverbod door laten gaan!

ps. geen last van met sporten.. heb zelfs nog meer conditie dan de meeste non-rokers
iedereen kan morgen al doodgaan dus scheid uit over dat gelul je gaat eerder dood blabla die kans zit er miss wel in maar ken ook genoeg mensen die er erg oud mee geworden zijn en mensen die niet rookten en vroeg overleden zijn door kanker of andere ziektes..

ga nog meer met je neus in de boeken zitten ^^

This post was edited by Champo on Feb 15 2007 01:02am
Member
Feb 15 2007 02:33am
Quote (Champo @ Thu, Feb 15 2007, 06:57am)
wat een gelul hier..

zoals xepo al zei je hebt alleen meer kans op kanker wanneer je rookt het wilt niet zeggen dat je het zowieso krijgt...
dat is een feit dus wat lulle jullie?

sommige doen het omdat ze het stoer vinden, sommige omdat ze het lekker vinden, sommige omdat ze er rustig van worden
ikzelf omdat ik er erg rustig van word. Op mijn werk kan het heel erg stressig zijn en dan kan een peuk wonderen doen
* al zeg ik het zelf * voordat de nerdjes zeggen "loooool"
Net zoals in mijn topic *rookverbod* ik geloof er bar weinig in dat ze die rookverbod door laten gaan!

ps. geen last van met sporten.. heb zelfs nog meer conditie dan de meeste non-rokers
iedereen kan morgen al doodgaan dus scheid uit over dat gelul je gaat eerder dood blabla die kans zit er miss wel in maar ken ook genoeg mensen die er erg oud mee geworden zijn en mensen die niet rookten en vroeg overleden zijn door kanker of andere ziektes..

ga nog meer met je neus in de boeken zitten ^^

kijk eindelijk mede standers (L)
Member
Feb 15 2007 02:34am
Quote (DickDale @ Wed, Feb 14 2007, 10:59pm)
jezis mischa wat een mongool ben jij....
dat je nou echt serieus op zulke posts ingaat.
milk wil gewoon iet gezelligs o gang brengen en jij ben zo'n chagerijn die een btje mensen probeert af te keuren en op ze wil neerkijken
rot op man ga werken bij het CBR als je ook zo'n changerijige knurft ben.

rage irl rofl
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll