d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Aan Alle Niet Belgen....
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Feb 12 2007 03:05pm
[white]liefde, Jurgen, gebruik the power of love![/color]

subliminal messages do not exist.

Edit: Ik wou het editen, maar dit staat net iets leuker...

This post was edited by CursedWater on Feb 12 2007 03:06pm
Member
Feb 12 2007 03:52pm
Quote (JurK. @ Mon, 12 Feb 2007, 20:33)
Quote (¢?NNI @ Mon, 12 Feb 2007, 15:21)
Quote (JurK. @ Mon, 12 Feb 2007, 14:51)
Quote (¢?NNI @ Mon, 12 Feb 2007, 02:49)
Quote (JurK. @ Sun, 11 Feb 2007, 21:44)
het correcte woord is generalisering.. tsss.. domme belg tongue.gif

http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=veralgemenen

Speciaal voor jou, slimmerd.

das een ander begrip vriend

Gatverdamme. Ben jij misschien een 'om ter idiootste opmerkingen-contest' aan het spelen met jezelf? Na die rokers-opmerking, nu dit. Generaliseren is net hetzelfde als veralgemenen. Zijn synoniemen. Begrijp je dat?

kheb zojuist toegegeve datk fout zat in deze, aight?

de rokersdiscussie is een hele andere zaak

Rare manier van toegeven heb jij.
Member
Gold: 175.00
Feb 13 2007 12:35am
[QUOTE=JurK.,Mon, 12 Feb 2007, 08:51]<DIV class=quote1>Quote (¢?NNI @ Mon, 12 Feb 2007, 02:49)</DIV>
<DIV class=quote2><!--QuoteEBegin-->[QUOTE=JurK.,Sun, 11 Feb 2007, 21:44]het correcte woord is generalisering.. tsss.. domme belg tongue.gif[/QUOTE]
http://www.vandale.nl/opzoeken/woordenboek/?zoekwoord=veralgemenen

Speciaal voor jou, slimmerd.[/QUOTE]

das een ander begrip vriend

[QUOTE=muizenscheet,Mon, 12 Feb 2007, 02:54][QUOTE=JurK.,Sat, 10 Feb 2007, 07:03]

* Als laatste,een mop over de Nederlanders,vind je dit dat kan of niet?
Tomatensoep is al sinds eeuwen in Nederland een felbegeerde specialiteit. Maar kennen jullie ook het grote geheim achter deze bereiding?
Heel simpel: water in rode borden.
de grappen die belgen over nederlanders maken zijn net zo flauw en smakeloos als de moppen die nederlanders over belgen maken, dus wat mij betreft mag het wel, ik trek me er nix van an.[/QUOTE]

wij hebben geen president,
een koning dankuwel...[/QUOTE]

waarom quote je MIJ in godsnaam? :S

kheb het nie eens over de koning van belgië gehad..[/QUOTE]

omda we geen president hebbe...
Member
Warn: 10%
Feb 17 2007 10:15am
OMG! Nu pas zie ik hoe massaal jullie reacties waren XD
Alvast bedankt
als je nog wil deelnemen aan de enquête vandaag en morgen zijn de laatste dagen,overmorgen gaan we een conclusie trekken uit alle antwoorden die gegeven zijn!
bedankt smile.gif

getinterviewed
Member
Gold: 810.00
Feb 17 2007 12:38pm
Wat is je leeftijd en waar kom je vandaan
16, Noord-Brabant, Heesch.

* Ben je al eens in Vlaanderen geweest?
Ja hoor

* Zoja, waarom?
Schoolreisje naar een museum.

*Wat, denk jij, zijn de grootste verschillen tussen jouw levenswijze en de onze?
Accent, bepaalde woorden verstaan jullie niet, zoals "Friettent".

* Hoe voel jij je erbij als je weet dat sommige Vlamingen jullie -Nederlanders- wel eens Hollanders noemen?
Boeit niet.

* Velen van ons denken dat jullie gierig zijn, wat zijn jullie vooroordelen over België/Belgen?
Dom.

* Het schoolsysteem van jullie verschilt sterk met het onze, welk verkies je en waarom?
Ik weet niet veel van belgische scholen af dus deze vraag kan ik niet beantwoorden.

* Als jullie over België praten, bedoel je dan vooral Vlaanderen of Wallonië?
Beide.

* Bij acties waarbij meerdere landen deelnemen, bijvoorbeeld Eurovisie Songfestival, stem je dan voor ons om evenveel terug te krijgen of omdat je ons echt goed vind?
Ik stem nooit, vriendjespolitiek en geldklopperij.

*Wat is jouw mening over ons wegenvignet?
En jullie noemen ons Nederlanders gierig? dry.gif

*Als laatste,een mop over de Nederlanders,vind je dit dat kan of niet?
Een belg was op doorreis door Amerika en moet heel nodig poepen. Hij klopt bij een boer aan en vraagt hem: "Meneer zou ik alstublieft even naar het toilet toe mogen, ik ben namelijk op doorreis en moet heel nodig poepen." Die boer wijst hem dus de weg naar een hokje achter zijn huis en vertelt hem: "Er is geen toiletpapier dus moet je je kont met je handen afvegen als je klaar bent. Als je je handen hebt afgeveegd dan steek je ze door de 2 gaten, roep je dat je klaar bent en dan worden ze gereinigd." Die man gaat daar dus even lekker zitten kleien (poepen voor de minder slimme mensen) en veegt zijn kont met zijn handen af. Hij steekt ze door de gaten en hij roept: "Ik ben klaar!" Waarop de boer twee bakstenen pakt en keihard de handen van die belg sandwicht. Van pijn steekt de belg zijn handen in zijn mond.

Mart

This post was edited by Baklap on Feb 17 2007 12:42pm
Member
Warn: 10%
Feb 18 2007 10:39am
die mop xd
Bedankt trouwens nog 8d?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll