d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederland Naar De Knoppen > Echt Waar
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 740.00
Dec 8 2012 12:32pm
ik vind het gebruik van deze in zijn post juist net het druppeltje teveel.. met ''kk'' en WAT MAROKKANEN is het eigenlijk al goed.. maar dan komt hij nog even met ''deze'' beetje blatant jeweet. (eerste keer dat ik een zin post waarin ik dit geile woord kan gebruiken)
Member
Gold: 1,089.00
Feb 2 2013 07:57pm
In het grote spel van de wereldeconomie is er geen nederland meer...

in het verleden hielp loonmatiging (met goede secundaire voorwaarden om te compenseren)

loonmatiging --> bevroren inflatie(waardoor de vraag naar loonsverhoging ook minder hoeft te zijn) --> bedrijven kunnen kosten gaan drukken --> betere concurrentie positie --> groei in economie
het punt is als de rest van de wereld bezuinigt, en wij matigen loon op deze manier, dan trek je een exportland uit de crisis omdat je voor de rest van de wereld goedkoper wordt dan je concurrenten

wat ik niet helemaal goed in kan schatten is de werking van het concept 'europa' in dit verhaal

wat je nu ziet is dat je van alle kanten inlevert op ziektekosten, pensioen en wat niet, terwijl je loon nauwelijks boven de inflatie uit meegroeit... dank jullie zakkenvullende kortzichtige idioten die het voor het zeggen hebben
Member
Gold: 10,649.90
May 1 2013 03:22am
7% werkloosheid 700.000 mensen zonder werk :banana:
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll