d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Stelen Op School / Werk
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Jan 9 2007 09:55am
Demo, pas je feilloze logica toe...

Ik ben ook benieuwd.
Member
Gold: 31.00
Jan 9 2007 10:03am
Quote (¢?NNI @ Tue, Jan 9 2007, 03:53pm)
Ik overdrijf in wat? Waaruit blijkt dat ik denk dat alles om mij draait? Waarom vermoed je dat ik een tekort aan aandacht heb? Omdat ik gevoel voor cynisme heb of kritisch ingesteld ben? Als het inderdaad maar een stel letters zijn op een scherm, wat ik niet tegenspreek, hoe kan je dan aan de hand daarvan een juist beeld vormen hoe mijn dag/leven eruit ziet?

Quote (Demonator)
Als mensen gekwetst worden door woorden op een online forum, dan kunnen ze zich beter maar helemaal afschermen van de wereld.

Huh? Insinueerde je niet dat ik DutchHooligan kwetste door een parodie te maken op zijn "Mensen gaan dood"-topic?

1. Dat vermoed ik omdat, je nogal "stoeferig" overkomt (zelfs op een forum) en mensen belachelijk probeert te maken over een forum.
2. Het beeld wat ik gaf was dus juist? (Dat geef je net zo goed als toe, maar niet in directe woorden)
3. Omdat het "alleen maar woorden zijn" wil dat nog niet zeggen dat je het hoeft te doen. Dat is net als dat ik mensen hier zou mogen uitschelden voor weet ik veel wat en ziektes gebruiken wanneer ik maar kan, dit zou dan ongestraft kunnen want het zijn immers maar "letters".
4. Misschien moet je beter lezen want ik heb nooit gezegd dat je DutchHooligan hebt gekwets, maar ik sprak in het algemeen dat je niet moet spotten met dingen die misschien heel erg gevoelig liggen. (ook al vind ik dat een internet forum dan niet de juiste plaatst is om zulke dingen te vermelden, maar daar zal later nog wel over worden gediscussieerd.
Member
Gold: 14,931.00
Jan 9 2007 10:52am
Quote (Incompetence @ Mon, 8 Jan 2007, 22:06)
Lol, voor dat gebeurt moet je toch wel de halve school wegjatten... inclusief gebouw en leraren.

nah, als er meerdere malen op rij diefstalle worde gepleegd wordt daar notitie van gemaakt. gebeurt dit vaker, dan zal er zich een andere raad over buigen. geen zorgen, dit gebeurt echt! een school komt heel gemakkelijk van zn goeie naam af, is bij ons in roosendaal al een keer, op die manier, gebeurd met een school. van goed naar slecht in nog geen jaar.
Member
Jan 9 2007 10:57am
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 17:03)
Ik overdrijf in wat? Waaruit blijkt dat ik denk dat alles om mij draait? Waarom vermoed je dat ik een tekort aan aandacht heb? Omdat ik gevoel voor cynisme heb of kritisch ingesteld ben? Als het inderdaad maar een stel letters zijn op een scherm, wat ik niet tegenspreek, hoe kan je dan aan de hand daarvan een juist beeld vormen hoe mijn dag/leven eruit ziet?

Quote (Demonator)
Als mensen gekwetst worden door woorden op een online forum, dan kunnen ze zich beter maar helemaal afschermen van de wereld.

Huh? Insinueerde je niet dat ik DutchHooligan kwetste door een parodie te maken op zijn "Mensen gaan dood"-topic?

1. Dat vermoed ik omdat, je nogal "stoeferig" overkomt (zelfs op een forum) en mensen belachelijk probeert te maken over een forum.

Stoeferig en gezonde portie zelfvertrouwen ligt dicht bij elkaar, net zoals kritiek uiten, cynisme en mensen belachelijk maken.

2. Het beeld wat ik gaf was dus juist? (Dat geef je net zo goed als toe, maar niet in directe woorden)

Je denkt een juist beeld te kunnen vormen van mijn dag/leven aan de hand van een aantal letters op een scherm. Daarmee zeg ik niet dat dat beeld correct is. Nogal ongeloofwaardig om te denken dat mijn leven bestaat uit slapen en fora bezoeken. d2jsp is trouwens het enige forum waar ik post. Kan je misschien mijn vraag beantwoorden? Hoe denk je een juist beeld te kunnen vormen van mijn dag/leven aan de hand van een aantal letters op je scherm?

3. Omdat het "alleen maar woorden zijn" wil dat nog niet zeggen dat je het hoeft te doen. Dat is net als dat ik mensen hier zou mogen uitschelden voor weet ik veel wat en ziektes gebruiken wanneer ik maar kan, dit zou dan ongestraft kunnen want het zijn immers maar "letters".
4. Misschien moet je beter lezen want ik heb nooit gezegd dat je DutchHooligan hebt gekwets, maar ik sprak in het algemeen dat je niet moet spotten met dingen die misschien heel erg gevoelig liggen. (ook al vind ik dat een internet forum dan niet de juiste plaatst is om zulke dingen te vermelden, maar daar zal later nog wel over worden gediscussieerd.

Gevoelige informatie post je niet op een internet forum, toegankelijk voor personen die je helemaal niet kent. Het zou toch absurd zijn wanneer een vreemde je op straat komt aanspreken "Hey, een vriend van me heeft kanker, en mijn oma is dood en ik ben net gescheiden!". Mijn reactie was cynisch. Je moet cynische reacties maar incalculeren als je dat soort topics maakt.
Member
Jan 9 2007 10:57am
gymlessen word egt alles gestolen icon_pointr.gif i-pod's, mob's, kleding!! wtf happy.gif

SyG tongue.gif
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jan 9 2007 11:10am
Quote (DemOnatOr @ Tue, 9 Jan 2007, 12:55)
Quote (edujackass @ Mon, Jan 8 2007, 04:17pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 8 Jan 2007, 16:34)
Quote (¢?NNI @ Mon, Jan 8 2007, 02:12pm)
Quote (DutchHooligan @ Mon, 8 Jan 2007, 12:26)
Hoi!

Hoi! Zou er een verband liggen tussen het toenemend aantal doden en het stijgend percentage criminaliteit? Wie weet ben jij de persoon die dit idiote vraagstuk waagt te beantwoorden.

Heb het even verbeterd.

heh dat britney spears vreemd gaat is interesant wil je zeggen?
het is duidelijk dat je verliefd bent op dutchooligan
Mensen stelen
Yup.
onderenanderen jij op d2 he? ^^ (vroeger dan wink.gif)

meschien zitten er veel kale jongetjes met bomberjacks op je school, of wil je graag horen dat wij zeggen dat er meer buitelanders naar nederland komen en er daardoor meer gestolen word?

Ten eerste, leer lezen, ten tweede.. iemand belachelijk maken die mededeelt dat er in zijn omgeving veel mensen zijn die dood gaan is zeker interessant of "stoer" om te doen? En dan ten derde, ben jij verliefd op C$NNI omdat je het elke keer voor hem opneemt of ben je gewoon puur alleen zijn holmaat?

tuurlijk niet LOL als ik stoer wil zijn scheer ik me hoofd kaal en draag ik een bomberjack ^__________________^
ik pest iedereen die ik maar wil :>
I LUB GUT BUTSECKS KEKE?
Member
Gold: 14,931.00
Jan 9 2007 12:05pm
Quote (SyGleft1 @ Tue, 9 Jan 2007, 17:57)
gymlessen word egt alles gestolen icon_pointr.gif i-pod's, mob's, kleding!! wtf happy.gif

SyG tongue.gif

dan ga je tog nie meer naar gym..? ik heb die keuze toentertijd ook gemaakt.. maar da was om andere redenen, had wat van doen met de zin-vraag ~~
Member
Gold: 31.00
Jan 9 2007 12:18pm
Quote (¢?NNI @ Tue, Jan 9 2007, 04:57pm)

Quote (Demonator)

Stoeferig en gezonde portie zelfvertrouwen ligt dicht bij elkaar, net zoals kritiek uiten, cynisme en mensen belachelijk maken.

Je denkt een juist beeld te kunnen vormen van mijn dag/leven aan de hand van een aantal letters op een scherm. Daarmee zeg ik niet dat dat beeld correct is. Nogal ongeloofwaardig om te denken dat mijn leven bestaat uit slapen en fora bezoeken. d2jsp is trouwens het enige forum waar ik post. Kan je misschien mijn vraag beantwoorden? Hoe denk je een juist beeld te kunnen vormen van mijn dag/leven aan de hand van een aantal letters op je scherm?

Gevoelige informatie post je niet op een internet forum, toegankelijk voor personen die je helemaal niet kent. Het zou toch absurd zijn wanneer een vreemde je op straat komt aanspreken "Hey, een vriend van me heeft kanker, en mijn oma is dood en ik ben net gescheiden!". Mijn reactie was cynisch. Je moet cynische reacties maar incalculeren als je dat soort topics maakt.

Ja dat hij het komt vertellen snap ik ook niet, maar dat is geheel aan hem aangezien hij ook rechten heeft op posten op topics. Mijn antwoord op jou vraag is gebaseerd op de manier waarop jij op topics reageert en hoe jij dat "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje gebruikt. Nou stop met dat belachelijke gedoe en praat gewoon zoals iedereen doet op jouw leeftijd (die gok ik rond de 16-18 ligt/ Correct me if im wrong) Ik kan je niet verbieden zo te praten maar volgens mij praat je in het echt niet zo tegen leeftijdsgenoten dus... Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen. Mijn best, ga je gang en flame DutchHooligan maar verder, denk niet dat je er iets mee bereikt maar ach.. als dat jou de kick geeft die je nodig hebt om weer vrolijk ver te gaan.. be my guest.

EDIT: Gooi jij trouwens je reply's eerst volledig door Word voor een spellingscontrole of dat nog net niet? smile.gif

This post was edited by DemOnatOr on Jan 9 2007 12:22pm
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jan 9 2007 12:20pm
Hoi. School is leuk. Werk ook.

This post was edited by Incompetence on Jan 9 2007 12:20pm
Member
Gold: 774.55
Jan 9 2007 12:24pm
Quote (DemOnatOr @ Tue, Jan 9 2007, 06:18pm)
Quote (¢?NNI @ Tue, Jan 9 2007, 04:57pm)

Quote (Demonator)

Ja dat hij het komt vertellen snap ik ook niet, maar dat is geheel aan hem aangezien hij ook rechten heeft op posten op topics. Mijn antwoord op jou vraag is gebaseerd op de manier waarop jij op topics reageert en hoe jij dat "kijk mij eens een flink vocabulair beheersen" taaltje gebruikt. Nou stop met dat belachelijke gedoe en praat gewoon zoals iedereen doet op jouw leeftijd (die gok ik rond de 16-18 ligt/ Correct me if im wrong) Ik kan je niet verbieden zo te praten maar volgens mij praat je in het echt niet zo tegen leeftijdsgenoten dus... Overigens zal ik hier over ophouden, gewoon weg omdat ik hier geen zin in heb. Ik kom hier om gezellig te posten en mijn mening te geven over dingen waar ik mijn mening over wil geven. Ieder vind wat ie vind, denkt wat ie denkt en zegt wat ie wil zeggen. Mijn best, ga je gang en flame DutchHooligan maar verder, denk niet dat je er iets mee bereikt maar ach.. als dat jou de kick geeft die je nodig hebt om weer vrolijk ver te gaan.. be my guest.

cynisch gezien is hij 18 jajaja
en hij werd vroeger/nu heel veel cynisch gepest en nu moet hij zn cynische frustratie kwijt op het cynische forum OKNP?!

onnnntopic:
op mijn oude school word veel gejat
bij een maat van mij zn psp gejat en maar zat telefoons

This post was edited by xycho2d on Jan 9 2007 12:26pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll