Quote (Tunder_Monkey @ 7 May 2011 04:57)
ja ruben wilde ook al een keer in breda gaan stappen met mij en mijn zwarte vriend... haha
anders gaan we gewoon een keer met zijn 4 ofzo.. ik jij ruben en lucas?
kwa leeftijd zitten we nog niet eens zooover uit elkaar.. 20-21-21-23 ofzo?
Ik wil zoiezo een keertje met je komen stappen in breda haha.
Ik ben net iets ouder. Maar ben wat leeftijd betreft niet moeilijk. Ik ging altijd stappen met mensen die 10 jaar ouder waren. Maar vind het niet erg om ook met jongere mensen om te gaan. (ik ga wel eens met m'n broertje en z'n maten op stap, die zijn 21)
Quote (JWT @ 7 May 2011 12:33)
Hey, ik snap dat je twijfelt, maar soms moet je voor jezelf en voor je eigen toekomst kiezen. Zorg wel dat je heel goed nagedacht hebt over de beslissing. Mijn vader heeft nu ontzettend spijt van vroegere keuze's die vergelijkbaar zijn met de situatie van jou.
ik weet het. Ook als ik voor mijzelf kies (mijn toekomst & studie) kan ik voorlopig beter bij haar blijven. Dan heb ik gewoon een woning dicht bij werk & school zonder hoge vaste lasten en met waarschijnlijk minder stress (ookal kan de relatie soms fucked up zijn).
Ik zal er ook veel aan doen om de huidige situatie in stand te houden. Maar als het echt niet meer werkt, dan werkt het niet meer. Dan is het beter om daarin eerlijk te zijn en niet oeverloos door modderen in een kut relatie.
Al met al vind ik dat ik nog een goede relatie heb. In deze relatie ben ik veranderd van een snuivende randdebiel tot een sportieve en zeer succesvolle student. hoe je het ook went of keert, ik had nooit zo ver geweest als ik de relatie niet had.