[QUOTE=Neoptolemos,Thu, 28 Dec 2006, 12:52][QUOTE=CursedWater,Fri, 15 Dec 2006, 22:51][QUOTE=edujackass,Fri, Dec 15 2006, 09:43pm]
Daar ben ik nog nooit aan begonnen. Ik heb het gevoel dat het het niet meer waard is omdat de films op den duur toch uitkomen... Lord of the Rings zou ik bijvoorbeeld niet meer willen lezen. [/QUOTE]
Toch mis je daar mee heel veel. De films van the Lord of the Rings zijn goed, zeker, maar de boeken zijn nog zo veel beter. En dan heb ik het nog niet eens over Harry Potter, waarvan de films zo verschrikkelijk slecht zijn dat 't pijn doet als je de boeken gelezen hebt. De boeken van Harry Potter zijn ook echt zo mooi, dat ik denk dat 't niet uitmaakt of je de films gezien hebt, ze verneuken het plot toch in elke film.
Edit: Spelling[/QUOTE]
100% met je eens over het harry potter gedeelte. Ze laten te veel weg, zodat er helemaal geen spanning of iets dergelijks is. De regisseur is niet de beste, maar de boeken zijn ook te dik om in een film te stoppen.
Over lord of the rings kan ik je niet veel vertellen, ik heb de films gezien en boek 1 en 2 gelezen, maar beide toen ik 10 of 11 was. Ik las ze na het zien van de film. Ik vond ze te moeilijk en dus ook onintressant.