Quote (Ov2rkill @ Fri, Dec 8 2006, 02:02pm)
Goh wat zijn we hier weer met het verkeerde been uit bed gestapt, wat heb je nu eigenlijk tegen edu? K, gramaticaal gezien zijn zijn posts nu niet altijd optimaal, maar laat hem toch. Als zijn posts je niet zinnen zeg het dan zonder hem onrechtstreeks uit te maken.
Ik vind zijn posts toch meestal een geniaal staaltje chaos die me regelmatig aan het glimlachen brengt, doe zo voort edu!
Ik heb niks tegen edu, alleen dat hij zoveel begint af te kraken waar hij niks mee te maken heeft vind ik erg irritant. Ja ook mij brengt edu aan het lachen, al denk ik op een ander manier als jou

. + Ik maakte hem nergens onrechtstreeks voor uit, ik schetse een situatie die voor zou kunnen komen. Ik wil nog een ding kwijt, mensen lezen vaak een zin en vatten het dan te persoonlijk op of lezen het op een foute manier en denken daarom dat een zin iets betekend wat er eigenlijk helemaal niet mee wordt bedoelt, dit ergert me nog al erg.
mkay ik zal proberen je niet meer af te kraken.. leestekens laten mijn posts serieus lijken.. ik hou er weer mee op