d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > We Gaan Verder!
Prev1345
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.48
Dec 9 2006 03:11am
Mac, je had nooit de guild moeten weggeven.
En jongens, hou is op met dat gezeik. HET IS MAAR EEN INTERNET FORUM. Ga nou niet zeiken over vrije meningsuiting blabla. Het is toch gewoon humoristisch als jullie die vergelijkingen maken met dit en Pim Fortuyn.

This post was edited by Doggy-Style on Dec 9 2006 03:11am
Member
Gold: 31.00
Dec 11 2006 02:04am
Quote (Noob-Style. @ Fri, Dec 8 2006, 09:01pm)
Quote (DemOnatOr @ Fri, 8 Dec 2006, 15:07)

Toevallig mag je een ambtenaar wel een mierenneuker noemen!

dat betwijfel ik , het geen wat ik gehoord/gelezen heb was dat je mag zeggen IK VIND jou een ..... vul maar in en ook is het uizonderlijk dat je dan in het gelijk word gesteld.

ik vind sowieso dat we er allemaal wel moelijk over kunnen gaan doen maar dat we het maar beter kunnen nemen zoals et is en er het beste van maken op die manier.
ik denk dat het dan tog wel gezzellig zou kunnen zijn

Nee, het was mierenneuker.. je kan het namelijk positief opvatten, omdat het ook kan betekenen dat de desbetreffende persoon zijn werk heel precies doet.

Quote (Doggy-Style @ Sat, Dec 9 2006, 09:11am)
En jongens, hou is op met dat gezeik. HET IS MAAR EEN INTERNET FORUM. Ga nou niet zeiken over vrije meningsuiting blabla. Het is toch gewoon humoristisch als jullie die vergelijkingen maken met dit en Pim Fortuyn.

Vind je het humoristisch dat dit wordt vergeleken met Pim Fortuyn? Ik vind het eerder humoristisch dat jij er weer bij moet komen en de "wijze-persoon" moet komen uithangen om je e-penis te vergroten.. Maar goed ik houd er over op. Overigens snap ik zowiezo niet dat je, aangezien je hier nooit bent, je er opeens mee komt bemoeien!

This post was edited by DemOnatOr on Dec 11 2006 02:07am
Member
Gold: 0.00
Dec 11 2006 05:48am
Quote (DemOnatOr)

Vind je het humoristisch dat dit wordt vergeleken met Pim Fortuyn? Ik vind het eerder humoristisch dat jij er weer bij moet komen en de "wijze-persoon" moet komen uithangen om je e-penis te vergroten.. Maar goed ik houd er over op. Overigens snap ik zowiezo niet dat je, aangezien je hier nooit bent, je er opeens mee komt bemoeien!

Uhm. Nee, DemOnatOr. Jouw reactie slaat weer nergens op, en Doggy-Style heeft gelijk. Hou gewoon allemaal op met janken en sluit deze onzin.
Member
Dec 11 2006 06:03am
Quote (¢?NNI @ Mon, Dec 11 2006, 11:48am)
Quote (DemOnatOr)

Uhm. Nee, DemOnatOr. Jouw reactie slaat weer nergens op, en Doggy-Style heeft gelijk. Hou gewoon allemaal op met janken en sluit deze onzin.

Nooit gezegt dat doggy-style geen gelijk heeft, vindt het alleen typisch dat hij dat juist komt zeggen.

@ C?NNI

Verbeter de wereld, begin bij jezelf.

Overigens vind ik het grappig dat jij begint over "Janken en onzin" Terwijl jij in je signature hebt:
Abolish the maximum number of quotes per post. Vote yes. icon_pointl.gif Jank?
Member
Dec 11 2006 09:24am
Quote (demo)

Vind je het humoristisch dat dit wordt vergeleken met Pim Fortuyn? Ik vind het eerder humoristisch dat jij er weer bij moet komen en de "wijze-persoon" moet komen uithangen om je e-penis te vergroten.. Maar goed ik houd er over op.

Inderdaad, dit slaat nergens op. Ik wil helemaal niet het wijze mannetje uithangen, maar soms word er gewoon te lang doorgezeurd over een bepaald iets.
Quote (demo)
Overigens snap ik zowiezo niet dat je, aangezien je hier nooit bent, je er opeens mee komt bemoeien!

Haha, ik ben hier nooit? Gast, ik ben hier al veel eerder dan jou, en heb zeker zo'n 300 posts hier gemaakt. Zeg voortaan geen dingen waar je niks over weet.

This post was edited by Doggy-Style on Dec 11 2006 09:24am
Member
Dec 11 2006 09:26am
Quote (Doggy-Style @ Mon, Dec 11 2006, 03:24pm)
Quote (demo)

Vind je het humoristisch dat dit wordt vergeleken met Pim Fortuyn? Ik vind het eerder humoristisch dat jij er weer bij moet komen en de "wijze-persoon" moet komen uithangen om je e-penis te vergroten.. Maar goed ik houd er over op.

Inderdaad, dit slaat nergens op. Ik wil helemaal niet het wijze mannetje uithangen, maar soms word er gewoon te lang doorgezeurd over een bepaald iets.
* Voila, dat heet nou een discussie.. *
Quote (demo)
Overigens snap ik zowiezo niet dat je, aangezien je hier nooit bent, je er opeens mee komt bemoeien!

Haha, ik ben hier nooit? Gast, ik ben hier al veel eerder dan jou, en heb zeker zo'n 300 posts hier gemaakt. Zeg voortaan geen dingen waar je niks over weet.

* "Gast" Ik vind het bijzonder frapant dat je er over begint hoelang je hier al bent.. Die 300 posts zijn waarschijnlijk weet ik veel wanneer gepost. De tijd die ik hier heb gekeken op dit forum, is dit de eerste keer dat ik je zie posten. Daarbij komt dat je zowiezo bar weinig te maken hebt met de discussie dus gelieve je er buiten te houden. *

This post was edited by DemOnatOr on Dec 11 2006 09:30am
Member
Dec 11 2006 09:32am
Quote (DemOnatOr @ Mon, 11 Dec 2006, 16:26)
Quote (demo)

Quote (demo)

* "Gast" Ik vind het bijzonder frapant dat je er over begint hoelang je hier al bent.. Die 300 posts zijn waarschijnlijk weet ik veel wanneer gepost. De tijd die ik hier heb gekeken op dit forum, is dit de eerste keer dat ik je zie posten. Daarbij komt dat je zowiezo bar weinig te maken hebt met de discussie dus gelieve je er buiten te houden. *

Haha, ik heb hier genoeg posts gemaakt de afgelopen maanden. Bekijk bijvoorbeeld maar de ''post je toffe foto's'' topic (1 en 2). Ehm, nee ik verspil mijn tijd niet aan zulke nutteloze discussies. Maar heeeel toevallig heb ik wel te maken gehad met feargod en mac. Was namelijk co-leader in 1337, jammer jongen.

This post was edited by Doggy-Style on Dec 11 2006 09:33am
Member
Dec 11 2006 09:41am
Quote (Doggy-Style @ Mon, Dec 11 2006, 03:32pm)
Quote (DemOnatOr @ Mon, 11 Dec 2006, 16:26)
Quote (demo)

Quote (demo)

Haha, ik heb hier genoeg posts gemaakt de afgelopen maanden. Bekijk bijvoorbeeld maar de ''post je toffe foto's'' topic (1 en 2). Ehm, nee ik verspil mijn tijd niet aan zulke nutteloze discussies. Maar heeeel toevallig heb ik wel te maken gehad met feargod en mac. Was namelijk co-leader in 1337, jammer jongen.

Heel leuk en aardig maar..
1. Je verspilt dan nu toch je tijd met een nutteloze discussie met mij?
2. Ik heb het over de discussie over vrije-menings uiting waar je dus helemaal niks mee te maken hebt.

Jammer jongen sad.gif.
Member
Gold: 0.00
Dec 11 2006 09:48am
Heb geen behoefte aan kinderachtig bekvechten dus laat je maar in je waarde.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Closed New Topic New Poll