d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Pvdv 9 Zetels? Wat Vinden Jullie Ervan?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Nov 24 2006 12:03pm
Geert Wilders zal overal eens flink tegenaan schoppen. Dat is goed.

Quote (Wuben[NM] @ Fri, Nov 24 2006, 05:54am)
Uitslag van de verkiezingen zijn übervreemd. Dat mensen Wilders serieus nemen, vind ik onbegrijpelijk. Ook de SP wil ik niet in de regering, zelfs al ben ik redelijk links.

Ik twijfel aan het Nederlandse volk.
Dank u.

Member
Gold: 5.00
Nov 24 2006 02:10pm
Quote (Incompetence @ Fri, Nov 24 2006, 06:03pm)

Kan jij dit verder specificeren. Ik vind het namelijk ozin op stelten.

Die man is nergens goed voor. Heb je welles een discussie van hem gevolgd, alleen de redeneervermogen al. Die man hoort ergens in een psychiatrisch ziekenhuis thuis. Geen grap. tongue.gif

Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Nov 24 2006 02:15pm
Quote (aqua. @ Fri, Nov 24 2006, 08:10pm)
Quote (Incompetence @ Fri, Nov 24 2006, 06:03pm)

Kan jij dit verder specificeren. Ik vind het namelijk ozin op stelten.

Die man is nergens goed voor. Heb je welles een discussie van hem gevolgd, alleen de redeneervermogen al. Die man hoort ergens in een psychiatrisch ziekenhuis thuis. Geen grap. tongue.gif

En daarom zal hij overal flink tegen aan schoppen. Misschien voorbeelden geven van hoe het niet moet, maar waarschijnlijk ook van wel. Hij heeft niet voor niets 9 zetels in zijn broekzak.
Member
Gold: 0.00
Nov 24 2006 07:34pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 24 Nov 2006, 06:54)
Quote (˘?NNI @ Fri, Nov 24 2006, 01:32am)
Over de verkiezingen: Ik zag net op het nieuws de uitslagen. Ik zag ook een deal van de persconferentie van CDA, wat me echt verbaasde was toen de partijvoorzitter (?) de bijbel erbij nam. Wat de neuk was dat. Trouwens, mijn vader vond die "populaire jongen" van de SP (ik weet niet precies wie) wat communistische trekjes hebben. Klopt dat?

Ja, klopt. Lijsttrekker verdient evenveel als een random lid van de partij. Beetje vreemd.

Uitslag van de verkiezingen zijn übervreemd. Dat mensen Wilders serieus nemen, vind ik onbegrijpelijk. Ook de SP wil ik niet in de regering, zelfs al ben ik redelijk links.

Ik twijfel aan het Nederlandse volk.

Mja. Iemand zei me dat je uit de verkiezingsuitslag kon besluiten dat de kiezers verandering willen, waardoor er van het centrum (CDA, dan) naar links en rechts wordt overgestapt. Hoe dan ook, wees blij dat je niet opgescheept zit met een 20% aan eerder domme (vooral in de zin van naïviteit) Vlaams-nationalisten.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll