Quote (DemOnatOr @ Wed, 29 Nov 2006, 17:28)
Quote (dmx_wizzard @ Wed, Nov 29 2006, 03:24pm)
Quote (computer_nerdo @ Wed, 29 Nov 2006, 16:04)
Deze pc kost 799 euro.
Het moederbord is een msi die speciaal voor Medion gemaakt is. een Md8081 ofzoiets.
Een nadeel van deze pc is dat je er erg moeilijk iets aan kunt upgraden doordat de koeling en de voeding zeer beroerd is. Maar als je dat toch niet van plan bent is het een prima pc
kan je toch veranderen als je zelf wat van pcs inelkaar knutselen kent?
Ja maar dat neemt wel veel extra kosten met zich mee en dan kan ik je zeker aanraden zelf een pc in elkaar te zetten ipv een pre-made pc

Iets in de trend van:
Processor: E6600 "Conroe" C2D (2,6 GHz)
RAM: 2 gb ram (800 MHz is het beste)
MOBO: Een leuk ASUS Moederbordje
Video Kaart: Afhankelijk van de video kaart die je dan gaat nemen je moederbord aanpassen (ivm PCI-E / PCI / AGP slot) Zelf zou ik gaan voor een geforce 7 serie

7900 GS is erg leuk (agp slot als het goed is

)
Geluidskaard: Hier heb ik niet zo veel verstand van maar een kaartje van 50 euro ofzo is meer als voldoende denk

rest kan je kiezen naar eigen gebruik ( Case / Monitor / Muis / Keyboard etc )
geluidskaart neem zon ding wat geintergeerd is want je merkt geen verschil met als je er een kaart in laat zetten, behalve als je met surround boxen en shit wil gaan doen dan heb je er wel 1 nodig
over die processor ik zou een amd athlon nemen dies een stuk goedkoper als zon dual core van 250-900 euro
ram 1gb is ZAT en als je moederbord niet meer als ddr1 aankan heeft het ook geen zin om er 800mhz ram in te doen want dan gaat dit dus gewoon of langzamer draaien of het werkt gewoon niet ^^
over die case neem en 40 euro dingetje en monitor 17 inch flat speelt goed en is niet zo duur 150-200
muis en keyboard neem een logitech en speekers neem een stereo creative setje
en de vid kaart pci-e is het snelst atm dus ik zou er zo 1 nemen en neem niet zon 600 euro ding 1 van 150-200 is goed zat, ik heb beneden nog een pc staan met een geforce 4200 en die draait fear en css moeiteloos de vid kwaliteit staat wel overal op middel maar het werkt wel gewoon goed (genoeg fps om te spelen in ieder geval ^^)
over MSI ik vind het een poep merk eerlijk gezegd

maar dat kan ook gewoon aan mij liggen... btw heb je wel goeie garantie als je bij aldi koopt? dus als er iets kapot gaat je daadwerkelijk de klanteservice kan bellen?
edit/ hm kutjepik ik heb hier volges mij al een pc config shit gepost..
This post was edited by edujackass on Nov 29 2006 10:26am