d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Moet De Dienstplicht Weer Worden Ingevoerd? > Ja/Nee
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Nov 11 2006 06:38am
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 23:02)
Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 07:07pm)
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:30)

Ik stel je een vraag "Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?"

Jouw antwoord: Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.

+ 1 voor @¢?NNI no further questions...

Wat heeft het voor zin om op die hypothese te antwoorden? Doe verder ook niet zo belachelijk met je "+1 voor @¢?NNI no further questions...", want iedereen weet dat je weer met een nog belachelijkere reply zal terugkomen.

Quote (Yoghurt. @ Fri, 10 Nov 2006, 16:11)
Er moet een Dienst/werk/leerplicht komen, dat houdt voor mij in, als iemand op school zit hoeft ie niet in dienst of gaan werken, als ie werkt hoeft ie niet in dienst of naar school, en als ie niets doet moet ie in dienst.
Zo zal je net als ik laatst over een documantaire in een chinese stad heb gezien, geen straat kinderen hebben en zullen ze later genoeg geld hebben voor hun oude dag en dus geen sociale ondersteuning nodig hebben.

Haha. Dat doet me denken aan het communisme. Kom, kamaraden, iedereen moet aan het werk! Weg met de werklozen en nietsnutten die profiteren van het sociale stelsel! Hoera!

Wel je zegt het zelf...Nu doe ik al belachelijk omdat jij trofeėn uitdeelt of misschien vergeten @kanni!

Ik herhaal een laatste maal:

Ik gaf mijn mening net als alle anderen.
Iedereen geef zijn mening en daar blijft het bij.

Dan zijn er van die users die geen blad voor hun mond hebben en gewoon iedereen gaan uitschelden.
Ik zie daarnet nog het woord idioot gebruiken...man man...sri jongen jongen...

Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...

1. Waar 'scheld ik iedereen uit'?
2. Kan je bewijzen dat 'ik niks zinnigs kan doen'?

Wederom bestaat je post uit dezelfde onzin. Ik heb dan ook al genoeg vragen gesteld om te kunnen weten dat je antwoord de tijd die ik besteed aan het intypen van de vragen niet waard is. Ik weet dat je bovenstaande vragen niet zal beantwoorden, of toch zeker niet duidelijk.

MilkAndCookies heeft je ook al door, en zo zijn er ongetwijfeld nog meer. Verlaat dit forum gewoon. Je bent nog niet klaar voor dit soort dingen.
Member
Gold: 0.48
Nov 11 2006 10:40am
Tom: Ik vraag je vriendelijk hiermee op te houden. Pm hem ipv dat gezeur hier, het gaat echt nergens over.
Zelfde voor kanni & pvp-mjol.

On topic please. Ik heb deze topic niet voor niets gemaakt. (ja, mijn debat gaat erover tongue.gif)

This post was edited by Doggy-Style on Nov 11 2006 10:40am
Member
Gold: 5,901.42
Nov 11 2006 10:49am
Ik vind het niet handig, dan leren al die kleine criminelene met geweren ook nog mikken tongue.gif
@pvp mol, je bent zelf ook nerveus want je vergeet alles, en je bent niet stoer omdat je in je profiel hebt ingevult dat je 40jaar bent.
Member
Gold: 0.30
Nov 11 2006 11:04am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Nov 11 2006, 04:49pm)
Ik vind het niet handig, dan leren al die kleine criminelene met geweren ook nog mikken tongue.gif

Haha, lekker biggrin.gif
Maar on-topic: er zijn weinig van de argumenten pro die steek houden, dus ik hou het toch maar op contra. Iedereen moet vrij zijn in zijn keuze, iemand die tegen elke vorm van geweld is kan je niet verplichten om zijn principes te loochenen etc. Daar komt nog eens bij dat het beter is om jonge delinquenten wat normen en waarden te leren ipv ze discipline op te dringen. Ik ken genoeg mensen waarop discipline 0,0% vat heeft, integendeel, hoe strenger de discipline hoe meer ze er tegen rebelleren. Persoonlijk vind ik het leger eigenlijk maar een bende rechtse dikzakken met een baret op, maarja vooroordelen tellen niet mee als argument waarschijnlijk smile.gif
Member
Gold: 0.26
Nov 11 2006 01:10pm
Quote (Doggy-Style @ Sat, Nov 11 2006, 05:40pm)
Tom: Ik vraag je vriendelijk hiermee op te houden. Pm hem ipv dat gezeur hier, het gaat echt nergens over.

On topic please. Ik heb deze topic niet voor niets gemaakt. (ja, mijn debat gaat erover tongue.gif)

@Doggy-Style je spreekt wijze woorden.

Om dan af te sluiten:

Het leger heeft zo zijn voor- en nadelen en de enen zegt + de andere - dus ik denk dat je misschien een onderscheid moet maken tussen de generatie van heden en diegene die hun dienstplicht reeds vervolmaakten. Misschien kan je hier nog meer uithalen voor je debat.
Banned
Warn: 60%
Nov 11 2006 04:21pm
Quote (Doggy-Style @ Sat, Nov 11 2006, 04:40pm)

Richtig, herr Adolf!

Mijn vader heeft wel in dienst gezeten. Was een korporaal, en hij heeft er veel geleerd. Hij vind het zonde dat onze generatie er niet voor in aanmerking komt.

Quote (Canni)
Ik merk ook dat "discipline" gezien wordt als het middel tegen probleemjongeren. Ik denk er niet zo over.

Het is zeker niet het middel, maar het kan zeker ook geen kwaad om wat structuur toe te brengen aan sommige van die belhamels met grootheidswaanzin. Ik zou dolgraag, als ik het kon, mijn regime op sommige van die etterbakkies uitoefenen...
Member
Nov 12 2006 03:21am
Het leger is tegenwoordig echt niet meer zo ''disciplinair'' als in jouw vaders tijd, ik heb zelf van 2003 tot 2004 bij de marechaussee gezeten en als je kijkt hoe makkelijk alles gaat.

als je echt discipline wilt leren moet je naar het amerikaanse leger gaan, het nederlandse is gewoon een grote grap.
Banned
Nov 12 2006 08:17am
Quote (Host_of_sorrow @ Sun, Nov 12 2006, 09:21am)
Het leger is tegenwoordig echt niet meer zo ''disciplinair'' als in jouw vaders tijd, ik heb zelf van 2003 tot 2004 bij de marechaussee gezeten en als je kijkt hoe makkelijk alles gaat.

als je echt discipline wilt leren moet je naar het amerikaanse leger gaan, het nederlandse is gewoon een grote grap.

Tuurlijk, kerel. Daarom worden de Nederlandse soldaten ook aan tests onderworpen, en kan elke hillbilly van een Amerikaan zich inschrijven bij het leger. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit...
Member
Gold: 13.37
Warn: 90%
Nov 12 2006 08:43am
Quote (CursedWater @ Sun, 12 Nov 2006, 15:17)

Tuurlijk, kerel. Daarom worden de Nederlandse soldaten ook aan tests onderworpen, en kan elke hillbilly van een Amerikaan zich inschrijven bij het leger. Dat zegt toch wel wat over de kwaliteit...

als een hillbilly zich inschrijft, en het is een 'sukkeltje' word ie wel zo gevormt dat het een beroeps militair word.
Banned
Nov 12 2006 09:28am
Quote (DutchHooligan @ Sun, Nov 12 2006, 02:43pm)
Quote (CursedWater @ Sun, 12 Nov 2006, 15:17)

als een hillbilly zich inschrijft, en het is een 'sukkeltje' word ie wel zo gevormt dat het een beroeps militair word.

Een beroeps militair... Klinkt meer als een state of mind, in plaats van een algemene houding die hij ten aller tijden aan moet nemen.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll