Quote (¢?NNI @ Fri, Nov 10 2006, 07:07pm)
Quote (pvp-mjol @ Fri, 10 Nov 2006, 15:30)
Ik stel je een vraag "Wat is jouw reden om eventueel niet je dienstplicht te vervullen mocht dit zo zijn?"
Jouw antwoord: Het verbaast me niets dat jij voor dienstplicht bent. Ik hoef geen reden te bedenken, er is namelijk geen dienstplicht.
+ 1 voor @¢?NNI no further questions...
Wat heeft het voor zin om op die hypothese te antwoorden? Doe verder ook niet zo belachelijk met je "+1 voor @¢?NNI no further questions...", want iedereen weet dat je weer met een nog belachelijkere reply zal terugkomen.
Quote (Yoghurt. @ Fri, 10 Nov 2006, 16:11)
Er moet een Dienst/werk/leerplicht komen, dat houdt voor mij in, als iemand op school zit hoeft ie niet in dienst of gaan werken, als ie werkt hoeft ie niet in dienst of naar school, en als ie niets doet moet ie in dienst.
Zo zal je net als ik laatst over een documantaire in een chinese stad heb gezien, geen straat kinderen hebben en zullen ze later genoeg geld hebben voor hun oude dag en dus geen sociale ondersteuning nodig hebben.
Haha. Dat doet me denken aan het communisme. Kom, kamaraden, iedereen moet aan het werk! Weg met de werklozen en nietsnutten die profiteren van het sociale stelsel! Hoera!
Wel je zegt het zelf...Nu doe ik al belachelijk omdat jij trofeėn uitdeelt of misschien vergeten @kanni!
Ik herhaal een laatste maal:
Ik gaf mijn mening net als alle anderen.
Iedereen geef zijn mening en daar blijft het bij.
Dan zijn er van die users die geen blad voor hun mond hebben en gewoon iedereen gaan uitschelden.
Ik zie daarnet nog het woord idioot gebruiken...man man...sri jongen jongen...
Dit was mijn laatste post in deze topic voor Kanni want je kan toch niks zinnigs doen...
1. Waar 'scheld ik iedereen uit'?
2. Kan je bewijzen dat 'ik niks zinnigs kan doen'?
Wederom bestaat je post uit dezelfde onzin. Ik heb dan ook al genoeg vragen gesteld om te kunnen weten dat je antwoord de tijd die ik besteed aan het intypen van de vragen niet waard is. Ik weet dat je bovenstaande vragen niet zal beantwoorden, of toch zeker niet duidelijk.
MilkAndCookies heeft je ook al door, en zo zijn er ongetwijfeld nog meer. Verlaat dit forum gewoon. Je bent nog niet klaar voor dit soort dingen.