Quote (computer_nerdo @ Wed, 8 Nov 2006, 12:50)
Moet hij niet volgens de sharia berecht worden?
Misschien mag hij dan wel gestenigd worden! Of is dat alleen voor vrouwen die zwanger zijn voor hun huwelijk doordat ze verkracht zijn?
Dan wordt ie waarschijnlijk dmv een zwaard onthoofd.
Quote (Incompetence @ Wed, 8 Nov 2006, 13:54)
Ik zeg niks...
Jammer dat je wel wat typt...
Quote (feargod @ Wed, 8 Nov 2006, 18:57)
Quote (edujackass @ Wed, Nov 8 2006, 05:03pm)
...
Als je nou gewoon eens on-topic blijft en hem voortaan gewoon negeert?
Quote (wolfboy @ Wed, Nov 8 2006, 05:52pm)
Quote (edujackass @ Wed, 8 Nov 2006, 17:03)
...
...
Als je hen nou gewoon PMed om em dat te vragen i.p.v. zo'n nuteloze spam reply te maken?
Als je hen nou gewoon PMed om em dat te vragen i.p.v. zo'n nuteloze spam reply te maken? Ownee, jij wilt ook '+1'.
Is later al gezegd merk ik, maar blijft wel hyprcriet van je...
Quote (RestrainedLove @ Wed, 8 Nov 2006, 22:53)
Ik denk dat veel mensen denken.. Saddam heeft zoveel mensenlevens op zijn geweten, hij verdiend het om te sterven! Oog om oog tand om tand!!
Je speelt hem juist in de kaart, hij zal worden geexecuteerd als een martelaar, en zijn volgelingen zullen van zich laten horen.
Hmm, daar zit wel wat in. Wraakacties...
Quote (JustinPeters @ Thu, 9 Nov 2006, 03:53)
Ik vind t goed dat die gozer de doodstraf krijgt, maar ik denk dat het nog wel een jaar of 2 duurt voordat het daadwerkelijk gebeurt aangezien het allemaal zoo lang duurt als je in hoger beroep gaat, het zal in dat land niets anders zijn denk ik, vooral niet bij zown grote zaak als dit
Ik heb niet echt het idee dat het 'zo lang' geduurt heeft. 13-12-2003 gearresteerd in Irak, 1-7-2004 voorgeleid aan gerechtshof, 5-11-2006 veroordeeld. Totaal dus minder dan 3 jaar tussen gevangenneming en veroordeling. Valt volgens mij nog wel mee voor zo'n belangrijk proces.
Quote (wikipedia @ Saddam_Hoessein)
Volgens het Iraakse recht volgt een automatische beroepsprocedure op een doodvonnis.[1] Het beroep is 6 november 2006 van start gegaan. Naast dit vonnis is hij in andere zaken reeds veroordeeld tot in totaal 34 jaar gevangenisstraf.
Lijkt me wel een idee om hem dan eerst die 34 jaar gevangenisstraf uit te laten zitten en dan pas de doodstraf te voltooien. Dan heeft hij in alle processen tenminste zijn straf uit moeten zitten. Als je eerst de doodstraf voltooid wordt het een beetje moeilijk om hem die gevangenisstraffen nog uit te laten zitten (Om reacties voor te zijn: ja kan theoretisch gezien wel, maar praktisch gezien wordt het zo'n stinkende bende).