Quote (Kanni @ 7 Aug 2010 11:32)
Oei, ben ik aan het verrechtsen?
dat weet ik zo net nog niet alhoewel ik wel vermoed dat het een rechtse opvatting is (weet het eigenlijk niet zeker). maar ik denk niet dat iemand die voor zich zelf kan denken alleenmaar rechtse of linkse opvattingen heeft. Ik denk dat iemand rechts, links, liberaal, whatever is doordat over het geheel gezien zijn meeste opvattingen rechts, links, whatever is.
Het is wel een bewijs dat mensen die het over het algemeen oneens zijn met elkaar ook best wel eens ergens over eens kunnen zijn.
Quote (uNoTopia @ 8 Aug 2010 01:05)
Ja, hoe bevalt dat eigenlijk? Geloof dat ik het ooit eerder gelezen heb, maar heb er verder niks over gehoord. Aangezien we hier allemaal onze diepste gevoelens zonder schromen posten ben ik zeer benieuwd.
als je zoveel tijd over hebt maar niet extra geld hoeft te verdienenen om aan je huidige uitgaven & kosten te voldoen lijkt het me toch verstandig meer te gaan verdienen zodat je je toekomstige kosten kan dekken. Hoe meer je nu verdient hoe meer je daar later profijt van zal hebben. (tenzij je onder een bus loopt maar daar moet je maar niet vanuit gaan, toch?)