Quote (triple_han @ Sun, 15 Oct 2006, 10:58)
Quote (JustinPeters @ Sat, Oct 14 2006, 06:49pm)
Quote (triple_han @ Sat, 14 Oct 2006, 12:32)
Quote (JustinPeters @ Sat, Oct 14 2006, 05:36am)
100% mee eens.
Ze zijn gewoon irritant en iedereen zegt hetzelfde terwijl het ze niets boeit.
Als ik gefeliciteer word heb ik dat graag van mijn vrienden en familie, niet van een of andere e-random.
Het boeit hun ook niets wie er jarig is als ze maar "GZ" kunnen zeggen zodat ze weer +1 bij hun post kunnen tellen.
Ik durf te wedden dat als ik nu een topic zou posten dat ik jarig ben en volgende week weer dat 95% het niet eens zou opmerken dat ik vorige week ook al "jarig" was.
Ligt eraan wat voor member het is, als je iemand kent zou je het wel merken hoor.
JP ga je ooit naar stratum?
Ja dat bedoel ik "Als je iemand kent"
Als ik een topic maak, krijg ik minstens 50 replies waarvan ik er 30 niet van ken en hun mij ook niet.
Stratum ben ik nog nooit geweest, ook nog nooit van gehoort.
Wat is daar te doen dan? En waar ligt het in de buurt?
Het is in eindhoven, er was eergister iemand die op jou leek, dus ik dacht ik vraag het ff.
Is vast mijn dubbel ganger, die heb ik nodig om alle groupies van me af te houden

Quote (Incompetence @ Sun, 15 Oct 2006, 12:25)
Quote (JustinPeters @ Sat, Oct 14 2006, 11:48pm)
Gebruik je verstand en lees wat maar posts als alleen de laatste 3
1. Ik zei "Stel je voor", ik ben tegen deze achterlijke verjaardags topics dus ik maak er ook geen.
2. We hebben het hier over de verjaardag topics in het algemeen, dat wil zeggen over de hele forums.
3. Heel veel maakt het ook niet uit waar ik het post overal lopen spammers rond, maar daar weet jij alles van af he? En anders kuchcik wel.
1. Je dacht het waarschijnlijk, gezegd heb je het nergens hier, mijn gangster vriend.
2. Oh? Is dat zo? Voor zover ik weet gaat het over 'de recentie explosie'. Dat is dus net wat er hier is gebeurd (jay, ik ben een trend-setter) en niet 'over het hele forum'.
3. Ik spam nooit. Ik weet dus niet waar je het over hebt.
1.
als ik nu een topic zou posten dat ik jarig
Met andere woorden, als ik had gezegt "stel je voor ik post een topic dat ik jarig ben" zou dat op hetzelfde neer komen.
2. Wat? Jay ik ben een trend-setter?
3. Sure.