d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Grappig Filmpje > Nederlanders en Alochtonen
Prev1345679Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.26
Oct 7 2006 12:45pm
[QUOTE=¢?NNI,Sat, Oct 7 2006, 12:08pm][QUOTE=pvp-mjol,Sat, 7 Oct 2006, 06:51]Dat is iets wat ik ook in de gedachte had zoals zero_cool89 hier schrijft behalve dat onze eigen belgische jongeren niet zo erg zijn alsdat het misschien bij jullie is.[/QUOTE]
Op welke basis vergelijk je Belgische jongeren met Nederlandse jongeren en op welke aspecten zijn Belgische jongeren "niet zo erg"?

[QUOTE=pvp-mjol,Sat, 7 Oct 2006, 06:51]En by the way, ik heb veel ervaring hiermee...
Onthou één ding eens goed! Probeer jij eens in hun land te doen wat ze in jou land doen...[/QUOTE]
Definieer "ze". Verklaar wat "ze" in "ons" land doen.

[QUOTE=pvp-mjol,Sat, 7 Oct 2006, 06:51]Het is toch allemaal niet moeilijk, als nederlander of belg moet jij je gedragen naar de wetten van het land dat je bezoekt. Moeten zij dit niet in België of Nederland?[/QUOTE]
Iedereen is gelijk voor de wet. Er is geen sprake van positieve discriminatie.

[QUOTE]Ik vind jou standpunten niet beredeneert.[/QUOTE]

Waarom niet?
Kijk voor mij is het eenvoudig.
Zal ik het zo stellen! In mijn vorige job was ik een openbare macht.
Het was een fantastische job tot wanneer ik erachter kwam dat, dat wat ik deed gewoon tot niets resulteerde.
Ik had zowel inziens in de problemen op nederlands grondgebeid als op belgischs grondgebied.
Als je nu weet dat, opgelet ik minimaliseer dit, 90% van de criminilateit gebeurd door Marokanen wat zeg je dan.
Dan is er nog steeds 10%, juist?
Wel in die 10 % vindt je Turken terug, Afrikanen ( Belgen of Nederlanders ) Oost Europeanen en Zigueners.
Van de zigueners kan je verwachten dat ze bedelen en terwijl ze je brieventas leegmaken.
Van de Belgen of Nederlanders kan je verwachten ze in de mindere mate(volgens percentage) wanbedrijven of strafrechtelijke feiten plegen.