Quote (sK_Kabouter @ Sat, Oct 7 2006, 12:20pm)
Ik heb nooit gezegd dat ik een expert op het gebied ben.
Ik ook niet. Maar je sprak wel over 'dat we niet aan iets kleins als fotonen (enz)' moesten denken, maar aan wat anders. Weet jij aan wat dan?
Wat je zei over "leeft" was zo ongeveer wat ik bedoelde. Met het overzetten van de menselijke informatie zou je, wat dit onderwerp betreft en als dit het enige probleem was, wel qua uiterlijk verplaatst kunnen worden maar het zou nog niet "jij" zijn, maar een afbeelding/standbeeld van het 'geteleporteerde' lichaam.
Aha, ok.
Het teleporteren van een levend mechanisme levert paradoxen op, dus wanneer je van plan bent dit te realiseren is het welzeker een punt om je zorgen over te maken.
Over iets wat tegenstrijdig
lijkt maak ik me geen zorgen.
Quote (Tha_Axid @ Sat, Oct 7 2006, 11:38am)
mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel: Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.
DIT IS GEWOON MIJN INTERPETATIE VAN HUN MENING
Spreek voor uzelf als het u niet gerieft.