d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Teleportatie Een (kleine) Stap Dichterbij > Bron: CNN
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.30
Oct 7 2006 06:02am
Quote (edujackass @ Fri, Oct 6 2006, 11:43am)
OMFG!! stel je eens voor al die dingen..
als je jezelf dan dus als
bestand op pc kan zetten.. dan kan je jezelf clonen Oo een backup maken
en dan van een gebouw af springen ofzo.. zo worden we onsterfelijk :S
en wat gebeurt er met ons figuur als we altijd kunnen teleporten????
straks lopen er alleen nog maar dikke mensen op de wereld ik bedoel
teleporten hmmpf.. hehe kan je ook een bierflesje op een pc zetten en
kopieren.. en geld:o
EN VROUWE XD de mogelijkheden zijn eindeloos.. edit rofl stel je voor
dat alquaida het teleport systeem hackt en zo iedereen die via een
kwantummechainapc rijst gedeleted word:P zou wel een kut dood zijn..

Can I buy some crack from you?
Member
Gold: 0.00
Oct 7 2006 06:05am
Quote (Standard @ Sat, Oct 7 2006, 01:51pm)
Quote (Tha_Axid @ Sat, Oct 7 2006, 11:38am)
Quote (Standard @ Sat, 7 Oct 2006, 12:36)
Quote (hanneman)
Daar heb ik niks mee te maken net als met je locked gold. heb je niet door dat niet alleen ik maar ook de rest van het forum (niet alleen het nederlandstalige deel) jou een sippe nerd vindt?

Ohhhh, wat een belediging. Ik denk dat ik snel weer mijn bedje in kruip en de hele dag ga zitten huilen.

Dus daarom kreeg ik een waarschuwing van een Pool voor een post die ik hier heb gemaakt? En daarom wou die ook niet zeggen wie mij "aangegeven" heeft. Nazi
Het kan me niets schelen wat een randebieltje als jij van me vind, werkelijk waar niet, hoe vaak moet ik het je nog vertellen. Wat de rest van het forum denkt? Doet me geen zier.
Hoe vaak kom jij nou uit het nederlandstalig forum? Ik zie jou alleen hier posten.
Ik een sippe nerd? ^__^ Ik zie alleen negativiteit van jouw posts afdruipen, gedraag je eens als een ++ voorbeeld en niet als een volslagen idioot.

mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel:
Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.
DIT IS GEWOON MIJN INTERPETATIE VAN HUN MENING

Men neme een piemel...

Wat probeer je te zeggen?

Ben je een beetje uitgeluld? haha
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Oct 7 2006 06:06am
Quote (triple_han @ Sat, 7 Oct 2006, 13:05)
Quote (hanneman)
Daar heb ik niks mee te maken net als met je locked gold. heb je niet door dat niet alleen ik maar ook de rest van het forum (niet alleen het nederlandstalige deel) jou een sippe nerd vindt?

Ohhhh, wat een belediging. Ik denk dat ik snel weer mijn bedje in kruip en de hele dag ga zitten huilen.

Dus daarom kreeg ik een waarschuwing van een Pool voor een post die ik hier heb gemaakt? En daarom wou die ook niet zeggen wie mij "aangegeven" heeft. Nazi
Het kan me niets schelen wat een randebieltje als jij van me vind, werkelijk waar niet, hoe vaak moet ik het je nog vertellen. Wat de rest van het forum denkt? Doet me geen zier.
Hoe vaak kom jij nou uit het nederlandstalig forum? Ik zie jou alleen hier posten.
Ik een sippe nerd? ^__^ Ik zie alleen negativiteit van jouw posts afdruipen, gedraag je eens als een ++ voorbeeld en niet als een volslagen idioot.

mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel:
Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.

Men neme een piemel...

LOL!
Got pwnd?
Member
Gold: 116.00
Oct 7 2006 06:20am
Quote (Incompetence @ Fri, Oct 6 2006, 05:55pm)
Quote (sK_Kabouter @ Fri, Oct 6 2006, 12:14pm)
Het menselijk lichaam is te gecompliceerd om als data te worden (probeer (slecht voorbeeld) "groeien" maar eens op te slaan).
'Groeien' is niets anders dan een bepaald stadium/stand. Als je 1 iets kan verplaatsen, dan kun je 'groeien' ook verplaatsen. Een beter voorbeeld zou inderdaad wel op zijn plaats zijn. De belangrijkste vraag tot nu toe is; hoe zet je moleculen zo in elkaar dat het 'leeft'?

Denk hierbij bij klein niet aan iets groots zoals een atoom of een foton.
Wat dan? Quarks?

Dan heb ik het nog niet eens over alle paradoxen die hiermee gemoeid zijn omdat ik die niet compleet snap, laat staan uitleggen.
Zolang het paradoxen zijn hoeven we ons dus geen zorgen te maken.

Ik heb nooit gezegd dat ik een expert op het gebied ben. Wat je zei over "leeft" was zo ongeveer wat ik bedoelde. Met het overzetten van de menselijke informatie zou je, wat dit onderwerp betreft en als dit het enige probleem was, wel qua uiterlijk verplaatst kunnen worden maar het zou nog niet "jij" zijn, maar een afbeelding/standbeeld van het 'geteleporteerde' lichaam. Het teleporteren van een levend mechanisme levert paradoxen op, dus wanneer je van plan bent dit te realiseren is het welzeker een punt om je zorgen over te maken.

This post was edited by sK_Kabouter on Oct 7 2006 06:22am
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Oct 7 2006 06:44am
Quote (sK_Kabouter @ Sat, Oct 7 2006, 12:20pm)
Ik heb nooit gezegd dat ik een expert op het gebied ben.
Ik ook niet. Maar je sprak wel over 'dat we niet aan iets kleins als fotonen (enz)' moesten denken, maar aan wat anders. Weet jij aan wat dan?

Wat je zei over "leeft" was zo ongeveer wat ik bedoelde. Met het overzetten van de menselijke informatie zou je, wat dit onderwerp betreft en als dit het enige probleem was, wel qua uiterlijk verplaatst kunnen worden maar het zou nog niet "jij" zijn, maar een afbeelding/standbeeld van het 'geteleporteerde' lichaam.
Aha, ok.

Het teleporteren van een levend mechanisme levert paradoxen op, dus wanneer je van plan bent dit te realiseren is het welzeker een punt om je zorgen over te maken.
Over iets wat tegenstrijdig lijkt maak ik me geen zorgen.

mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel: Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.
Spreek voor uzelf als het u niet gerieft.

Member
Gold: 5,901.42
Oct 7 2006 06:45am
Quote (Incompetence @ Sat, 7 Oct 2006, 13:44)
Ik heb nooit gezegd dat ik een expert op het gebied ben.
Ik ook niet. Maar je sprak wel over 'dat we niet aan iets kleins als fotonen (enz)' moesten denken, maar aan wat anders. Weet jij aan wat dan?

Wat je zei over "leeft" was zo ongeveer wat ik bedoelde. Met het overzetten van de menselijke informatie zou je, wat dit onderwerp betreft en als dit het enige probleem was, wel qua uiterlijk verplaatst kunnen worden maar het zou nog niet "jij" zijn, maar een afbeelding/standbeeld van het 'geteleporteerde' lichaam.
Aha, ok.

Het teleporteren van een levend mechanisme levert paradoxen op, dus wanneer je van plan bent dit te realiseren is het welzeker een punt om je zorgen over te maken.
Over iets wat tegenstrijdig lijkt maak ik me geen zorgen.

mss dat de woorden van han en canni te moeilijk voor jouw zijn, maar hier even simpel: Niemand in heel dit forum vind je leuk of aardig, dus wat is het doel voor jouw om 12uur per dag achter je pc te zitten en alleen op dit forum zinloze dingen te spammen. Je kent niemand persoonlijk of zo, dus er is ook gene reden om iemand te irriteren. Leg dus eens uit wat je hier nog steeds doet a.u.b.
Spreek voor uzelf als het u niet gerieft.

ik ben het eerlijk gezegt helemaal eens met die mening. Ik heb btw niks tegen jouw, jij kan jezelf nog gedragen (en je zit onder de 50 ppd spam)
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 7 2006 06:46am
Quote (triple_han @ Sat, Oct 7 2006, 12:05pm)
Quote (hanneman)

Men neme een piemel...

Tegenover zo'n clown as jou? Nooit. Is dit het enige dat je erop te zeggen hebt? Leg je je erbij neer.

Quote (wolfie)
LOL!
Got pwnd?

Kom op, ik verwacht wel een betere reactie van jou... Trouwens, 3 woorden zijn spam. Ik begrijp dat je achter Han staat, hij straalt ook heel veel gezag uit.
Member
Gold: 0.01
Oct 7 2006 06:46am
Quote (Tha_Axid @ Sat, Oct 7 2006, 12:45pm)
ik ben het eerlijk gezegt helemaal eens met die mening. Ik heb btw niks tegen jouw, jij kan jezelf nog gedragen (en je zit onder de 50 ppd spam)
/care

Member
Gold: 541.90
Oct 7 2006 07:40am
Quote (ReadyAimFire @ Sat, 7 Oct 2006, 14:02)

We zitten hier in dutch forum piemel!
Ik voel alweer een lange bitch fight discussie aankomen
ja kweet het bitch fight is engels

@ standard BOOOOM HEADSHOT! ^^ hmm ik ben denk ik de enige die welis lacht om je posts ohmy.gif
Banned
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 7 2006 07:49am
Quote (edujackass @ Sat, Oct 7 2006, 01:40pm)
Quote (ReadyAimFire @ Sat, 7 Oct 2006, 14:02)

We zitten hier in dutch forum piemel!
Ik voel alweer een lange bitch fight discussie aankomen
ja kweet het bitch fight is engels

@ standard BOOOOM HEADSHOT! ^^ hmm ik ben denk ik de enige die welis lacht om je posts ohmy.gif

Dat doet me deugd. Wat heeft dat Boom Headshot ermee te maken dan? =O

This post was edited by Standard on Oct 7 2006 07:50am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Add Reply New Topic New Poll