Quote (zero_cool89 @ Wed, Sep 27 2006, 06:42pm)
Quote (triple_han @ Wed, 27 Sep 2006, 15:55)
Quote (zero_cool89 @ Wed, Sep 27 2006, 03:56pm)
uhh
$25 dollar donaten en dan in de donars forums beetje aardig doen en dan vragen (niet zeker)
Echt slim ben je niet he? Aap.
Wat heb je tegen mij ?
En ove het "Echt slim ben je niet he?" gedeelte..., hoe weet je dat, je ken me niet eens. Je weet niet eens wat voor opleiding ik doe.
EDIT: Je bent meer dan een jaar ouder (je word op 9 oktober 18), je zit op het VWO, dat betekend dat je nu maximaal in VWO 6 zit, ik ben nu nog 16, word op 13 oktober 17, en zit ook op 6VWO, N&T... Dus ik denk niet dat het een heel slimme opmerking van je was... Ik hoop dat je dat nu zelf ook realiseerd en je je schaamt..
Waar slaat dat Aap gedeelte op ?, we stammen allemaal af van de apen...
Als je denkt dat je slim bent omdat je N&T doet zit je fout, er zijn waarschijnlijk een stuk slimmere mensen dan jij en ik op "lagere" studieniveaus.
Ohja als je het toch zo graag wil weten, ik doe ook N&T, stoer he?
Ga je nou "e-ragen"? Zoals je mij zo leuk melde in je pm.
Edit: ik had je al in een pm uitgelegd waarom je niet slim overkwam, dus dat hoeft hier niet te staan.
leuk dat je niet antwoord op dat gedeelte van 1 jaar ouder maar zelfde studie... en wie zegt dat ik N&T een hogere studie vind dan bijvoorbeeld E&M?
Ik plaatste dat er alleen bij om mijn iets wat brakke schrijfstijl te verklaren.