Quote (Tha_Axid @ Thu, Sep 7 2006, 06:05pm)
Quote (JurK. @ Thu, 7 Sep 2006, 18:33)
Quote (Tha_Axid @ Thu, Sep 7 2006, 05:20pm)
Quote (JurK. @ Thu, 7 Sep 2006, 18:11)
Quote (¢?NNI @ Thu, Sep 7 2006, 05:08pm)
Quote (JurK. @ Thu, 7 Sep 2006, 18:17)
Quote (Tha_Axid @ Thu, Sep 7 2006, 03:29pm)
kan er mee door, maar luister niet naar mijn mening, als het jouw vriendin al is, dan zal ze vast wel leuk zijn "in het echt"
@jurk: wat is er mis met mensen van turks of marrokaanse afkomst, wel es een topmodellen wedstrijd gezien, dat zijn meestal van dat soort mensen
ik hoef geen buitenlanderuit een moslimland, daar heb je alleen problemen mee.
en ja ik heb wel eens zoiets gezien, dan nog.
Alsof je weet waarover je praat. Misschien moet je gewoon eens je mond houden als het aankomt op dit soort onderwerpen, oppervlakkige, onwetende, arrogante idioot.

Mja, ik wacht wel op de tweede foto.
he mr know-it-all. ik WEET waar ik over praat ok? kben een goeie vriend verlore daardoor. eerwraak noemen ze dat, dus je moet serieus je kop houwe met je 'normen en waarden'. het is overduidelijk dat jij nooit wat hebt meegemaakt en daardoor je ogen sluit voor alle 'rechtse' ideeen t.a.v. moslims. nou ik nie, ik heb ronduit een hekel aan da uitschot en ik heb mij redenen, jij bent niet degene mij te vertelle datk daar niet voor uit mag komen capiche?
en als je verder nog wat had dan moet je maar lkkr ff een pmtje sture en je grote bek in dit forum tege mij dicht houwe. jij bent hier degene met de vooroordelen over mensen. wie denk je wel nie dat je bent, net alsof je me kent?
je hebt net zulke groten vooroordelen tegenover hem, en waaruit blijkt dat hij nooit is meemaakt, ik zie het nergens staan waaruit dat is af te lijden
hij beledigt mij zonder enige weet te hebben van het verhaal van mij kant
daar kan ik niet uit aflijden dat kanni geen leven heeft of iets dergelijks
jou kan ik net zo goed negeren, je bent egt kanni's kontlikkertje
ps: tis afleiden, niet aflijden
Quote (Petertje @ Thu, Sep 7 2006, 06:06pm)
Timo kan niks doen als een idioot die geen Nederlands spreekt je een waarschuwing geeft.
En je nam de quote van Inco...
ja, dat sloeg op 'moraalridder', daar moet je verder niks achterzoeken, ik heb toch geen geschil met incompetence en z'n lichamelijk gehandicapte varkentje?
This post was edited by JurK. on Sep 7 2006 12:11pm