d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Haha. Dit Is Gay.
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Sep 2 2006 03:36am
Quote (Petertje @ Fri, 1 Sep 2006, 23:22)
Wow, iedereen is jaloers op Richburg. En wie het niet is en geen flauw idee waar die het over heeft, praat mee met de stoeren kinderen... Wow!

Waarom zou iemand jaloers zijn op Richburg?

Als je ervoor uitkomt dat je graag de voorkant van een vrouw inspecteert, dan is daar niks mis mee.

Als je dat doet op een forum dat voor 99,9999% uit mannen bestaat, is dat gewoon een poging tot stoer doen. Stoer doen op een internet forum is nogal zielig.

Als je er grappig mee probeert te doen, evenmin.

Wat een humor.

En als je mij report omdat ik zeg dat jullie liever mannenborstjes hebben, krijg ik 10% warn. Haha, iemand hier (han/canni) is echt een gay. En dat is okay, ik hoop dat je het ons snel meedeelt en dat je gelukkig bent. Want dat is natuurlijk het belangrijkste.

Je lijkt te houden van het feit dat je denkt dat ik homo ben, homo.
Member
Sep 2 2006 05:58am
Quote (triple_han @ Sat, Aug 26 2006, 05:34pm)
Quote (Larzie @ Sat, Aug 26 2006, 05:31pm)
Het is maar een naam hoor en ik vind het wel grappig best goed gevonden.
Waarschijnlijk zijn de meeste wel nerds die zich stoer willen voordoen ma ja '' who give's a damn''

Zoals richburg wink.gif

hrm? voel ik weer jaloezie? Zou je niet stoppen toen ik een trusted tag kreeg? jammer dat je dr nog bent zeg..

Quote (LEVYonFIRE @ Tue, Aug 29 2006, 09:18pm)
Zoals richburg

Ken ik jou? en ken jij mij? nee? dan niet praten svp

Quote (¢?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 11:36am)
Wow, iedereen is jaloers op Richburg. En wie het niet is en geen flauw idee waar die het over heeft, praat mee met de stoeren kinderen... Wow!

Daar lijkt t al vrij lang op.

Als je ervoor uitkomt dat je graag de voorkant van een vrouw inspecteert, dan is daar niks mis mee.

Als je dat doet op een forum dat voor 99,9999% uit mannen bestaat, is dat gewoon een poging tot stoer doen. Stoer doen op een internet forum is nogal zielig.

Mensen uit te lachen op een inet forum is ook zielig. Dat alleen omdat je jaloers bent.

Quote (MilkAndCookies @ Fri, Sep 1 2006, 09:42pm)
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA OH WAT EEN GRAPPIGE NAAM! JAMMER DAT HIJ AL ZO OUD IS.

Serieus, die naam was leuk toen hij in de steentijd bedacht werd. Dus de naam vind ik net zo zielig als zijn c/o owner. Rijkeburg

jij weet niet wat Richburg inhoudt dus tot die tijd kun je niet praten. En nee tis geen rijkeburg.. Laat maar weer zien dat je een kind bent die denkt met vertalingen en zonder verstand ver te komen.
Member
Gold: 14,931.00
Sep 2 2006 06:08am
boeiend ook egt he, wat onze grote boze mod's/admins/trusteds/mediators doen.. je krijgt ze tog nie klein

btw, 'gay' werd vroeger gebruikt om 'vrolijk' of 'blij' aan te duiden. denk maar aan de flintstones: 'lets have a gay old time'.

oh en dan nog wa, female body inspectors can net zo goed vertaald worden als: vrouwelijke lichaams inspecteurs.
Member
Sep 2 2006 06:30am
Quote (richburg @ Sat, 2 Sep 2006, 13:58)

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

Mensen uit te lachen op een inet forum is ook zielig. Dat alleen omdat je jaloers bent.

1. Uitlachen is een groot woord. Laten we zeggen dat ik het humoristisch vind om een paar pubers stoer te zien doen op een internet forum.
2. Jaloers? Misschien kan je dan mijn vorige vraag correct beantwoorden, dan weet ik ook waarom ik jaloers zou zijn.

Serieus, die naam was leuk toen hij in de steentijd bedacht werd. Dus de naam vind ik net zo zielig als zijn c/o owner. Rijkeburg

jij weet niet wat Richburg inhoudt dus tot die tijd kun je niet praten. En nee tis geen rijkeburg.. Laat maar weer zien dat je een kind bent die denkt met vertalingen en zonder verstand ver te komen.

Hij gaf je maar een koosnaampje, niet boos worden, Rijkeburg.
Banned
Warn: 10%
Sep 2 2006 06:44am
Jaloezie is een slechte eigenschap, kanniet...

Probeer je homoseksualiteit maar te verbergen door een betwetertje te spelen op een forum. Wel tragisch, wanneer kwam je erachter dat je je niet meer aangetrokken vond tot vrouwen maar tot mannen.

Grappig dat je Richburg probeert te beledigen, keer op keer, maar er elke keer in slaagt om te falen.

Trouwens, nog wat posts gerapporteerd de laatste tijd?
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Sep 2 2006 06:45am
Hey daar is ie dan de gay himself ^^

]

volgens mij is het in richburg net zoiets als luxenburg... een ver afgelegen klein landje ofzo wink.gif ik moet bij richburg altijd aan luxemburg denken.. kweet ook niet waarom... meschien is het een stad als limburg of hamburg biggrin.gif Ik vind het wel een mooie naam hoor meneer female body inspector smile.gif btw inspect je dan ook lelijke female bodys? biggrin.gif bijv van die dikke ouwe vrouwen XD keur je die dan af ofzo? ^^
leuke sig.. die donkere met die witte dingen.. wat zijn het? :/ dat ding helemaal links lijkt op een dinosaurus en de rest lijke wel random papier knipsels blink.gif

This post was edited by edujackass on Sep 2 2006 06:47am
Member
Sep 2 2006 06:46am
Quote (¢?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 02:30pm)

Dat is geen antwoord op mijn vraag.

kijk bij jezelf voor het antwoord hier op... jij zal het beter weten als ik.. jij bent hier de gene die jaloers is..

1. Uitlachen is een groot woord. Laten we zeggen dat ik het humoristisch vind om een paar pubers stoer te zien doen op een internet forum.
2. Jaloers? Misschien kan je dan mijn vorige vraag correct beantwoorden, dan weet ik ook waarom ik jaloers zou zijn.

1, Ik vind t stom dat iemand het humoristisch kan vinden om mensen te bestuderen die hij vindt stoer doen op een inet forum. Ik vind het meer een uiting van persoonlijke gedachte gang.. Als jij mijn uiting stoer vindt is dat jou mening... jou mening hoef je niet uit te spreken dus niet geirriteerd raken als mensen het er niet mee eens zijn.. en dan huilend je hol maatjes dr bij halen is beetje flauw vind ik.

2, zie het antwoord bij jezelf.

This post was edited by richburg on Sep 2 2006 06:47am
Member
Sep 2 2006 06:49am

Hij gaf je maar een koosnaampje, niet boos worden, Rijkeburg.

Oh wat lief.. ik heb al een koosnaampje.. zullen we jou ook een koosnaampje geven?
Ik geef jou de koosnaam kenni... ¢?NNI met verstand da kenni he? wat toepasselijk..

Quote (edujackass @ Sat, Sep 2 2006, 02:45pm)
Hey daar is ie dan de gay himself ^^

volgens mij is het in richburg net zoiets als luxenburg... een ver afgelegen klein landje ofzo wink.gif ik moet bij richburg altijd aan luxemburg denken.. kweet ook niet waarom... meschien is het een stad als limburg of hamburg biggrin.gif Ik vind het wel een mooie naam hoor meneer female body inspector smile.gif btw inspect je dan ook lelijke female bodys? biggrin.gif bijv van die dikke ouwe vrouwen XD keur je die dan af ofzo? ^^
leuke sig.. die donkere met die witte dingen.. wat zijn het? :/ dat ding helemaal links lijkt op een dinosaurus en de rest lijke wel random papier knipsels blink.gif

Richburg is waar ik heb gewoond vroeger... waar al mn jeugd herrineringen vandaan komen.. dus je hebt gelijk het is een klein dorpje..

en lelijke vrouwen inspecteer ik niet, maar voor je vriendin zal ik wel een uitzondering maken hoor wink.gif
En die dingen in mn sig zijn gewoon abstracte dingen die ik wel leuk vond smile.gif
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Sep 2 2006 06:53am
hmm ok niet te aardig gaan doen he unsure.gif
khad nooit gedacht dat ik het goed zou raden van je naam en dat was dus niet mijn bedoeling om dat te doen ^^

Ik heb atm geen vriendinl... Al had ik er 1 dan mogt je haar niet inspecteren...
Double posten was ook niet egt nodig..

This post was edited by edujackass on Sep 2 2006 06:54am
Member
Sep 2 2006 06:54am
Quote (edujackass @ Sat, Sep 2 2006, 02:53pm)
hmm ok niet te aardig gaan doen he  unsure.gif
khad nooit gedacht dat ik het goed zou raden van je naam en dat was dus niet mijn bedoeling om dat te doen ^^

Ik heb atm geen vriendinl... Al had ik er 1 dan mogt je haar niet inspecteren...

vrijgezel zijn is beter... dan mag je kijken en aanraken smile.gif
lang leven de vrijgezellen..

die double post kwam door een glitch met quote trains.. dan mislukt de hele boel..

This post was edited by richburg on Sep 2 2006 06:55am
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll