Quote (triple_han @ Sat, Aug 26 2006, 05:34pm)
Quote (Larzie @ Sat, Aug 26 2006, 05:31pm)
Het is maar een naam hoor en ik vind het wel grappig best goed gevonden.
Waarschijnlijk zijn de meeste wel nerds die zich stoer willen voordoen ma ja '' who give's a damn''
Zoals richburg

hrm? voel ik weer jaloezie? Zou je niet stoppen toen ik een trusted tag kreeg? jammer dat je dr nog bent zeg..
Quote (LEVYonFIRE @ Tue, Aug 29 2006, 09:18pm)
Zoals richburg
Ken ik jou? en ken jij mij? nee? dan niet praten svp
Quote (¢?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 11:36am)
Quote (Petertje @ Fri, 1 Sep 2006, 23:22)
Wow, iedereen is jaloers op Richburg. En wie het niet is en geen flauw idee waar die het over heeft, praat mee met de stoeren kinderen... Wow!
Waarom zou iemand jaloers zijn op Richburg?
Daar lijkt t al vrij lang op.
Quote (¢?NNI @ Sat, Sep 2 2006, 11:36am)
Quote (Petertje @ Fri, 1 Sep 2006, 23:22)
Als je ervoor uitkomt dat je graag de voorkant van een vrouw inspecteert, dan is daar niks mis mee.
Als je dat doet op een forum dat voor 99,9999% uit mannen bestaat, is dat gewoon een poging tot stoer doen. Stoer doen op een internet forum is nogal zielig.
Mensen uit te lachen op een inet forum is ook zielig. Dat alleen omdat je jaloers bent.
Quote (MilkAndCookies @ Fri, Sep 1 2006, 09:42pm)
HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA OH WAT EEN GRAPPIGE NAAM! JAMMER DAT HIJ AL ZO OUD IS.
Serieus, die naam was leuk toen hij in de steentijd bedacht werd. Dus de naam vind ik net zo zielig als zijn c/o owner. Rijkeburg
jij weet niet wat Richburg inhoudt dus tot die tijd kun je niet praten. En nee tis geen rijkeburg.. Laat maar weer zien dat je een kind bent die denkt met vertalingen en zonder verstand ver te komen.