Quote (MilkAndCookies @ 17 Nov 2009 09:43)
Ik zal je eerlijk zeggen, Dennis, ik dacht echt even aan jou. Maar had zoiets van nja, dat zal wel niet.. Wel grappig, ook dat hij die maat van je belachelijk maakt ^^
Maar, Zompy, dikke faaltaart, flikker eens op. Je bent een kutkind van 13 en maakt ruzie over signatures, je bent 13, zo'n cliché gevalletje met een nep-diamanten oorbel, een dikke armband met hondenketting (zilver, uiteraard), stekeltjes haar, een bomberjack, waarschijnlijk een gewone g-star spijkerbroek en een g-star truitje, een paar air-maxjes (zwart met wit) een björn borg onderbroek van je neef en een paar sokken met gaten erin. Je rookt om er bij te horen, je werkt bij de Hema - terwijl je je vrienden verteld dat je niet werkt, je draagt een zegelring om je rechter ringvinger, je doet je best op school - maar het gaat niet goed omdat je wel stoer moet blijven voor je vrienden. Je moeder zit de hele dag met je in het haar, omdat je in deze fase zit dat je het zelf allemaal beter weet - althans in die illusie verkeer je je momenteel.
En daarnaast wil je ons wijsmaken dat je iets bent wat je niet bent, terwijl wij al een stuk volwassener en rationeler na kunnen denken en daarnaast al op een emotioneel veel volwassener niveau denken.
Klopt mijn beeld van jou een beetje?
geen oorbel, geen armband, wel een soort van stekeltjes, geen bomberjack, geen gstar spijkerbroek, geen gstar truitje, geen airmax, wel bjorn borg etc etc