Quote (MilkAndCookies @ Wed, 23 Aug 2006, 07:26)
Quote (MarkIris @ Mon, 21 Aug 2006, 09:05)
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 21 Aug 2006, 07:01)
Mwahahaha! ik heb nog 2 weken vakantie. En daarna heb ik Ardennenkamp met mijn klas. Dus ik kan me nog 'verheugen' op een tripje.
Dat wordt afzien

Afzien? Maar welsupergaaf, dat verzeker ik je

In mijn tijd (7 jaar geleden, damn ik wordt oud) was't wel super iig! Zeker iets om je op te verhuegen ja!!!
Kheb deze week nog stage... Vrijdag naar Leeuwarden; zondag

; maandag tentamen (moet ik halen anders mag ik niet afstuderen); dinsdag tot en met zaterdag heel veel

in de IntroWeek

Daarna zsm m'n stageverslag afmaken en beginnen met afstuderen...
Ging jij ook met thijcollege dan? Het lijkt mij camperen in de regen met giebelwijven :<
Inderdaad thijcollege gedaan ja. En die giebelwijven? Gewoon doorheenkijken / niks op uit doen / uitlachen (in mijn jaar was er zo'n stomme hut die de eerste dag op pumps kwam aanzetten terwijl bekend was dat je 30+ km door de 'wildernis' moest sjouwen...), 't gaat erom dat je zelf fun hebt en dat is mij zeker gelukt!
En kamperen? Ligt eraan op welke lokatie je komt, wij zaten in een groot en luxe gebouw en sliepen maar een nacht buiten, anderen hadden het minder goed voor elkaar (vonden zij, mij leek het juist gaver!)
Hehe, ik weet nog bv die instructeur toen we gingen mountainbiken, hij kom geen mawnt'nbajk'n uitspreken, zelfs neit na het tig keer geprobeerd te hebben. Haha. Oja, en een stel dat stiekem sexte de nacht dat we buitensliepen...
Ik weet zeker dat je wel leuke verhalen hebt als je terugkomt!
[preview-knop] damn wat een verhaal