Quote (Hellskin @ Nov 3 2009 02:15pm)
maar iedere dag 1 of meerdere keren is wel weer heel regelmatig. tis maar net hoe mierenneukerig je bent. (of hoe regelmatig je mierenneukt, whatever)
ik deed normaal gesproken elke vrijdag en zaterdag en af en toe doordeweeks..
haha mijn dag record is 5.. ;p
Quote (Hellskin @ Nov 3 2009 01:53pm)
als je rookt ben je echt een stakker.
oh jah, ik zet in op 2 maanden. zullen we er een wedstrijdje van maken?
oh edit: gefeliciteerd edu! cool man! maar vergeet niet liefde is net een achtbaan van gevoel & emontie. Je kan er intens gelukkig van zijn, maar what goes up must come down?

voordeel is wel dat je nu heel regelmatig sex zal hebben
ja ik weet het haha daarom doe ik het eigenlijk nooit en altijd als ik nuchter ben wijs ik die shit altijd af maar als ik zat ben wil ik af en toe nog weleens een sigaret aannemen.. en ja gister heb ik dus mijn 3e pakje aangeschaft in me leven

alleen kut dat hij nog helemaal vol is want om ze nou weg te gooien vind ik zonde van me geld.. laatste pakje was in lloret. toen. 3 tmt 10 augustus ofzo ik hoop hier ook minder lang mee te doen en dan neem ik gewoon weer een pauze van 2 maanden of ik doe het gewoon helemaal niet meer..
en ja ik weet het met dat liefde.. haha je kan jer intens gelukkig maar ook intens depresief door worden.. en regelmatig sex dat is nog afwachten volgens mij is ze nog maagd..
of het pakje gewoon weggooien..? maar dude, heb 5 munten van 1 euro in die automaat gegooid
This post was edited by shadowstriker89 on Nov 3 2009 04:14pm