d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Heb Wiet Info Nodig ;p
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 16.93
Aug 16 2009 03:22pm
Quote (Hustlegirl @ Sun, Aug 16 2009, 11:21pm)
Er is geen lichamelijke afhankelijkheid, en er is nouwelijks geestelijke afhankelijkheid.
Geestelijke afhankelijkheid, die bepaalde mensen wel zien, heeft meer te maken met de sfeer rondom het roken van een joint.

Ikzelf zal door vrienden en kennissen ook als een verslaafde blower gezien worden, maar ik ga niet zwetend in men bed liggen als ik het niet heb gedaan of weet dat ik het niet kan doen de dag erna...

Haha, quote nogeens iets.

Nu nogmaals, waarom is het zogezegd niet verslavend?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 60%
Aug 16 2009 03:23pm
oke, er zijn bepaalde dingen waardoor je je beter voelt maar voordat je die dingen ooit gevoeld heb besef je niet dat je het graag vaker zou willen ervaren

zoals:

klaarkomen, of de nicotine van een sigaret of het HIGH gevoel.

en nadat je dit dus die eerste paar keer hebt ervaren en je weet dat het vaker kan, wil je het ook vaker.
en daarom is wiet verslavend.
oja dutch forum, ik heb in lloret in een dronke bui mijn 2de pakje sigaretten ooit aangeschaft.. ben er beetje pissed van en hoop dat het niet weer gebeurt haha heb nog niet dat ik zin krijg in sigaretten ofzo gelukkig dussss

nou vieze kanker hermafrodiet kanker zelfmoordplegende stefan, een heel fylosofies verhaal voor jou getypt

en je avatar slaat kanker nergens op, is lelijk, en absoluut niet geil

This post was edited by shadowstriker89 on Aug 16 2009 03:24pm
Member
Gold: 344.64
Aug 16 2009 03:23pm
Quote (Hustlegirl @ Sun, 16 Aug 2009, 23:21)
Er is geen lichamelijke afhankelijkheid, en er is nouwelijks geestelijke afhankelijkheid.
Geestelijke afhankelijkheid, die bepaalde mensen wel zien, heeft meer te maken met de sfeer rondom het roken van een joint.

Ikzelf zal door vrienden en kennissen ook als een verslaafde blower gezien worden, maar ik ga niet zwetend in men bed liggen als ik het niet heb gedaan of weet dat ik het niet kan doen de dag erna...

heel erg mooi verwoord,
petje af
Member
Aug 16 2009 03:24pm
Zelfs Edu weet het!

Voor de een of andere rede grijpt mijn maat ook altijd naar een cigaret als ie zat is, nooit gesnapt waarom.

This post was edited by Demonsangel on Aug 16 2009 03:27pm
Member
Gold: 1.80
Aug 16 2009 03:25pm
Quote (Demonsangel @ Sun, 16 Aug 2009, 22:22)
Haha, quote nogeens iets.

Nu nogmaals, waarom is het zogezegd niet verslavend?

Waarom quote je daarom mij?
Joints, de meest voorkomende rookvorm van de marihuana producten, zit nicotine in, dat zeer verslavend is. Noem jij de verslavende stof maar op in Wiet/Hasj.
Dat is dus al niet THC...

Quote (shadowstriker89 @ Sun, 16 Aug 2009, 22:23)
oke, er zijn bepaalde dingen waardoor je je beter voelt maar voordat je die dingen ooit gevoeld heb besef je niet dat je het graag vaker zou willen ervaren

zoals:

klaarkomen, of de nicotine van een sigaret of het HIGH gevoel.

en nadat je dit dus die eerste paar keer hebt ervaren en je weet dat het vaker kan, wil je het ook vaker.
en daarom is wiet verslavend.

Dat is het litteken effect, de prettige ervaring van de drug zou een litteken kerven in je geheugen waardoor er drang zou moeten komen om het nog eens te doen.
Maar wat maakt je verslaafd en wat maakt je een gebruiker, hoe vaak moet je het doen om er "verslaafd" aan te zijn, ik kan elke dag 20 joints roken, maar dit hoeft me niet persé stoned te maken, en dan ga ik niet doorroken tot ik het wel ben, ik rook joints omdat ik het lekkerder als sigaretten vind. Niet omdat ik aan wiet of hasj verslaafd zou zijn. De nicotine maakt me afhankelijker van het prduct "joint"niet aan de grondstof wiet/Hasj/THC

oja dutch forum, ik heb in lloret in een dronke bui mijn 2de pakje sigaretten ooit aangeschaft.. ben er beetje pissed van en hoop dat het niet weer gebeurt haha heb nog niet dat ik zin krijg in sigaretten ofzo gelukkig dussss

Koopt ie sigaretten terwijl hij jointjes kan kopen, laatst nog ergens gelezen dat je had geblowed,heb je (naar eigen zeggen) nu geen zin om dat te gaan doen ipv roken, niet even proberen te scoren als "beschadigd persoon"

nou vieze kanker hermafrodiet kanker zelfmoordplegende stefan, een heel fylosofies verhaal voor jou getypt

Nou vieze kansloze dikke behaarde "Pedofiel in de maak" er lopen daar in spanje vast wel wat 10-jarige meisjes rond, moet je die niet eventjes neuken, aangezien je dat al eerder doet bij je ALFABET-meisjes?
Omdat je denkt dat alle meisjes D2jsp lezen, durf je de namen van je breezersletten al niet te noemen. En nu geef je mij een jongensnaam, durf je die vol uit te spreken.

Je spreekt jezelf tegen, want het littekeneffect werkt bij alles en heeft niets met verslaving te maken, zie het maar meer als het opbouwen van een prettig dagelijks ritueel, of dit nu schoonmaken,blowen,slapen,koken of fietsen is.

This post was edited by Hustlegirl on Aug 16 2009 03:40pm
Member
Aug 16 2009 03:34pm
Quote (Hustlegirl @ Sun, Aug 16 2009, 11:25pm)
Waarom quote je daarom mij?
Joints, de meest voorkomende rookvorm van de marihuana producten, zit nicotine in, dat zeer verslavend is. Noem jij de verslavende stof maar op in Wiet/Hasj.
Dat is dus al niet THC...

THC zorgt voor vrijlating van neurotransmitters (dopamine, endorfinen, serotonine), die spelen in op het genot systeem van je hersenen en zorgen voor euforie of zelfs "high" worden. Dit is het zelfde mechanisme als MDMA. Doordat je hersenen weten dat dit 'leuk' is willen ze dit graag nog meemaken en begin je dus een lichte verslaving te hebben, naarmate je verslaving groeit zal je meer en meer joints per dag beginnen roken (zal misschien niet opvallen voor jou, maar je hersenen merken dit wel) er ontstaat gewenning. Als je dan stop met het nemen van joints is het aantal serotonine receptoren zo hard gedaald dat je je 'down' begint te voelen en je wil terug een joint. Meestal heb je je joint voordat dit gebeurt of is je verslaving nog niet zo groot, maar ze is er wel.

Dat jij denkt dat alleen maar nicotine verslavend is, is jouw probleem. maar blijf alsjeblieft met je gezever weg.
Member
Aug 16 2009 03:42pm
Die stoffen komen ook vrij bij het sporten, dus nadat je met je mogelijk dikke nerdenlijf een keer "lichamelijke oefening" via de middelbare school hebt gehad, wil je niets anders meer dan sporten?
Member
Aug 16 2009 03:46pm
Quote (Hustlegirl @ Sun, Aug 16 2009, 11:42pm)
Die stoffen komen ook vrij bij het sporten, dus nadat je met je mogelijk dikke nerdenlijf een keer "lichamelijke oefening" via de middelbare school hebt gehad, wil je niets anders meer dan sporten?

Er is een reden dat sommigen mensen zo intensief bezig zijn om een perfect lichaam te verkrijgen.
Ben jij zo'n nerd die sport haat? Werd je vaak gepest? Kans is groot dat dikke mensen niet graag sporten omdat 1) ze worden gepest 2) het is marteling wat hun lichaam moet doorstaan.
Als ik teveel energie heb en ik ga sporten om het weg te krijgen geeft het een fantastisch gevoel.
Member
Aug 16 2009 03:51pm
Ok ff back op de vraag van zompy: is wiet/hasj gevaarlijk...
Het volgende is gevaarlijker, aan je vader laten zien, dan hebben we ook geen last meer van dit soort vragen.

Dus zompy kappen met gamen, je bent gelijk aan een crack junk.

This post was edited by Hustlegirl on Aug 16 2009 03:51pm
Member
Gold: 11.33
Aug 16 2009 03:57pm
ver·slaafd bn niet in staat los te komen vd genoemde gewoonte

1. Ok, ik neuk mijn vriendin 2 jaar lang elke dag en kan er maar niet van af zien.
2. Ok, ik rook 2 jaar lang elke dag een joint en kan er maar niet van af zien.
3. Ok, ik speel 2 jaar lang elke dag World of Warcraft en kan er maar niet van af zien.

A. Alleen 1 is een verslaving.
B. Alleen 2 is een verslaving.
C. Alleen 3 is een verslaving.
D. Zowel 1, 2 als 3 zijn verslavingen.
E. Alleen 2 is geen verslaving.
F. Geen van bovengenoemde voorbeelden zijn verslavingen.
G. Hustlegirl en die andere random lullen stront omdat ze niets begrijpen.

This post was edited by MilkAndCookies on Aug 16 2009 03:57pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Closed New Topic New Poll