d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Filmpje, Hate It, Love It? > Welcome to Rotterdam
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 0.01
Warn: 100%
Jul 27 2006 02:06pm
Quote (Hellskin @ Thu, Jul 27 2006, 06:09pm)
Iemand met een beetje inteligentie weet dat wel.

Iemand met een beetje intelligentie is ook in staat om vragen te beantwoorden, of ze in ieder geval niet te negeren.
Retired Moderator
Gold: 1,702.00
Trader: Trusted
Jul 27 2006 02:54pm
Te triest voor worden. zoals al het geweld in de wereld.

Als je dan zo graag wil raggen stap dan een sportschool binnen. Maar nee dat doen ze niet want dan krijgen ze zelf op hun valie. En het mooie is dat als je er eentje voor je hebt staan het flap drollen van de eerste orde zijn.
Maar in groepsverband who tof hoor stelletje eikels en alcohol zal waarschijnlijk ook een rol spelen.

Maar er werd al eerder gevraagd wat je er zelf van vindt? Ik krijg de indruk dat je het allemaal wel geweldig vindt? of niet?

Quote (triple_han @ Wed, 26 Jul 2006, 19:28)
De kwestie Israel is natuurlijk heel iets anders en die keur ik ook zeker niet goed. Ik heb mijn eerste post aangepast omdat ik nu ook het eerste filmpje heb gezien, die laadde niet de eerste keer dat ik het probeerde.

Wat is jouw mening over de filmpjes hellskin?

Retired Moderator
Jul 27 2006 02:59pm
En het godspe om isrealieten met hooligans te vergelijken mensen die al eeuwen lang onderdrukt en vervolgt worden.

Eens kijken wat jij doet als ze jou elke dag een klap in je gezicht komen geven zonder dat je de middelen hebt om wat terug te doen.
dag in dag uit maand in maand uit jaar in jaar uit. En dan ineens krijg je een hoop geld uit een erfenis en kun je terug slaan.....
Member
Gold: 0.00
Jul 27 2006 03:03pm
Quote (caitlin @ Thu, 27 Jul 2006, 22:54)
Te triest voor worden. zoals al het geweld in de wereld.

Als je dan zo graag wil raggen stap dan een sportschool binnen. Maar nee dat doen ze niet want dan krijgen ze zelf op hun valie. En het mooie is dat als je er eentje voor je hebt staan het flap drollen van de eerste orde zijn.
Maar in groepsverband who tof hoor stelletje eikels en alcohol zal waarschijnlijk ook een rol spelen.

Maar er werd al eerder gevraagd wat je er zelf van vindt? Ik krijg de indruk dat je het allemaal wel geweldig vindt? of niet?

Quote (triple_han @ Wed, 26 Jul 2006, 19:28)
De kwestie Israel is natuurlijk heel iets anders en die keur ik ook zeker niet goed. Ik heb mijn eerste post aangepast omdat ik nu ook het eerste filmpje heb gezien, die laadde niet de eerste keer dat ik het probeerde.

Wat is jouw mening over de filmpjes hellskin?

Ga ik met akkoord. Het "groepseffect" heeft in elke situatie een grote impact op mensen.
Over Hellskin's mening heb ik ook die indruk.

Quote (Hellskin)
en wat ik er zelf van vind?
eigenlijk vind ik dat het niet kan. maar op de een of andere manier boeit het me toch...
en ben het dan weer met Han eens...

zoals in het 1e filmpje.. gewoon groepen tegen elkaar en gassen, oke dat mja, het is niet dat het moet kunnen.
maar als het dan toch moet gebeuren dan groep vs groep...

btw wel vette duels toch?

Toen ik hier omtrend even wat vragen stelde kreeg ik geen antwoord. Spijtig, maar het was dan ook te verwachten van iemand die enerzijds intelligentie en anderzijds kennis over hooligans in verband stelt met elkaar.

Edit: over het Israël-conflict ben ik het niet 100% met je eens. Ik vind beide partijen dan fout. Anyway, dat is stof voor een ander topic.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 27 2006 03:06pm
Member
Gold: 541.90
Warn: 100%
Jul 27 2006 03:54pm
En dat gaat allemaal om voetbal... huh.gif Kvind dat de ME met rubbere kogels moete schiete tongue.gif
Member
Jul 27 2006 03:57pm
Quote (edujackass @ Thu, Jul 27 2006, 11:54pm)
En dat gaat allemaal om voetbal...  huh.gif Kvind dat de ME met rubbere kogels moete schiete tongue.gif

Dat rubber mag van mij weg gelaten worden, als je een ME'er aanvalt met 5 man, mag hij van mij gerust schieten.
Retired Moderator
Jul 27 2006 06:13pm
helemaal mee eens gericht en met scherp

En ¢?NNI wat betreft de laatste regels in je reply ben ik het met je eens.
Tuurlijk ze zijn beide schuldig maar het probleem is tevens dat ze beide een legitieme reden hebben om terug te vechten.

Want ik vecht ook terug als ze mijn land gezin en kinderen te grazen nemen en dat doen de palastijnen, de isrealieten, de ieren de protestanten en zo kan je het hele lijstje wel aanvullen.

Maar een vergelijk maken met voetbal supporters die het puur uit verveling, treiteren en lol doen. Daar wordt ik echt pissig van
Member
Jul 28 2006 06:38am
Quote (caitlin @ Fri, 28 Jul 2006, 02:13)
En ¢?NNI wat betreft de laatste regels in je reply ben ik het met je eens.
Tuurlijk ze zijn beide schuldig maar het probleem is tevens dat ze beide een legitieme reden hebben om terug te vechten.

Want ik vecht ook terug als ze mijn land gezin en kinderen te grazen nemen en dat doen de palastijnen, de isrealieten, de ieren de protestanten en zo kan je het hele lijstje wel aanvullen.

True, en het Israël-Palestina conflict zit zo diep dat het bijna niet anders kan dan dat er oorlog uit voortvloeit. Ik vrees ook dat wanneer Iran een kernwapen heeft, het dat zeker zal inzetten tegen Israël en dan is het hek helemaal van de dam.

Quote (caitlin @ Fri, 28 Jul 2006, 02:13)
Maar een vergelijk maken met voetbal supporters die het puur uit verveling, treiteren en lol doen. Daar wordt ik echt pissig van

Dat die vergelijking belachelijk is lijkt me duidelijk.
Member
Jul 28 2006 06:42am
Quote (triple_han @ Thu, Jul 27 2006, 09:57pm)
Quote (edujackass @ Thu, Jul 27 2006, 11:54pm)
En dat gaat allemaal om voetbal...  huh.gif Kvind dat de ME met rubbere kogels moete schiete tongue.gif

Dat rubber mag van mij weg gelaten worden, als je een ME'er aanvalt met 5 man, mag hij van mij gerust schieten.

Met rubber dus, flink pijn laten lijden en vooral geen eerste hulp bieden anders dan dicht schroeien van wonden met peuken.
Member
Gold: 100.00
Jul 28 2006 06:47am
ikzelf ben absoluut tegen relle en verniellingen alleen als ze het op een dusdanige manier doen waarbij niemand er last van heeft (of weinig last van heeft) dan mogen ze dat vanmij best doen...

en hoewel ik er heel erg tegen ben facineerd het me op de een of andere reden toch wel..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev134567Next
Closed New Topic New Poll