d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Kort Haar > Kenker Wat Apart
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 0.00
Jun 30 2009 02:08pm
Quote (MilkAndCookies @ Sun, Jun 28 2009, 05:51pm)
haha, heb je foto?

http://img19.imageshack.us/i/img00602shl.jpg/
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 30 2009 02:24pm
Quote (MilkAndCookies @ Tue, 30 Jun 2009, 14:48)
Ben al 2 dagen achter elkaar in de tuin aan het werk voor mijn moeder, ziet er best hard uit.

je hebt werken en wat aan kloten
Member
Jun 30 2009 02:32pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Jun 30 2009, 08:24pm)
De daad zelf is het belangrijkst in dit geval, lijkt me. Het resultaat komt op de tweede plek en als allerlaatst is de manier waarop.

Dus waar heb je het over?

Member
Gold: 5,901.42
Jun 30 2009 02:38pm
Quote (JWT @ Tue, 30 Jun 2009, 21:08)

srry dat ik t zeg
maar je lijkt nu egt sprekend op joran van der sloot
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Jun 30 2009 02:51pm
Quote (JWT @ Tue, 30 Jun 2009, 22:32)
De daad zelf is het belangrijkst in dit geval, lijkt me. Het resultaat komt op de tweede plek en als allerlaatst is de manier waarop.

Dus waar heb je het over?

over mijn eerdere post
Member
Jun 30 2009 02:58pm
Quote (Tha_Axid @ Tue, Jun 30 2009, 08:38pm)
srry dat ik t zeg
maar je lijkt nu egt sprekend op joran van der sloot
Neeee jonge. Ik maak morgen wel een foto van voren.

Member
Gold: 810.00
Jun 30 2009 06:03pm
Quote (MilkAndCookies @ Mon, 29 Jun 2009, 20:13)
Ja, gek genoeg heb ik dat niet. Heb zo'n raar britpop Luke Pritchard kapsel, hehe.

Mja, ik heb haar dat ter hoogte van mijn wenkbrauwen naar voren gaat staan, de punten dus. Soms gaat dit ook een beetje scheef staan en dat jeukt wel es. :(

Quote (MilkAndCookies @ Tue, 30 Jun 2009, 08:27)
Ik sta zelf zo nu en dan bij de c1000, vriend ;p.

c1000 broeder :O

Mart
Member
Gold: 11.33
Jul 1 2009 12:44am
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 30 Jun 2009, 21:24)

Ja ach, de embryophyta die ik in onze tuin heb geplaatst lijkt natuurlijk nergens op. Ik heb het behandeld alsof het kleren waren: kleur bij kleur, kleuren die bij elkaar passen bij elkaar neerzetten. Kreeg er 7 euro voor in het uur, had nog wat geld nodig voor de vakantie.
Maar ik heb dus onder andere verscheidene soorten rozen moeten plaatsten, daaronder behoorden de rosa rugosa, de rosa micrantha (een afsplitsing van de rosa rubiginosa) en de rosa pseudoscabriuscula (ook weer een afsplitsing van de rosa rubiginosa). Verder heb ik 2 van de 3 perkjes ook nog bijgevuld met wat helianthus annuus hier en daar, want ja, geel 'matchte' in dit geval bij rood. En laat dit nu beiden spermatopsida embryophyta zijn, zodat er geen discontinuïteit zou ontstaan. Dat zou de vegetatie in de tuin wel vol verneuken. Kon ik trouwens het perkje beter afwerken met een stel buxaceae of had ik gewoon voor wat keien moeten gaan? Ik ben voor de eerste keuzemogelijkheid gegaan, om de tuin een wat avontuurlijker tintje te geven. Maargoed, vandaag de laatste dag, ik moet samen met mijn broer de 3 meter hoge fagus sylvatica plaatsen in het door ons gebouwde perkje midden in de tuin. Ik ben alleen bang dat dit voor veel troep gaat zorgen in de winter, maar ach, dat risico ben ik bereid te nemen omdat deze boom een erg mooie kleur bladeren heeft in de herfst. Ook de inval van de zon op de bladeren - die ietwat doorschijnen - zal een mooie invloed op ons aangelegde terras hebben, welke zich afscheid van de tuin door een zelfgemaakte 'schutting' van bombusoidae, die behoort tot dezelfde familie (poaceae) als de gramineae die wij een week eerder al geplant hebben, met een speciaal soort compost zodat dit een mooie gros is zodra mijn ouders zelf vakantie hebben.

Ik upload foto's wanneer de tuin af is!

This post was edited by MilkAndCookies on Jul 1 2009 12:44am
Member
Jul 1 2009 02:39am
Quote (MilkAndCookies @ Wed, Jul 1 2009, 06:44am)
Ja ach, de embryophyta die ik in onze tuin heb geplaatst lijkt natuurlijk nergens op. Ik heb het behandeld alsof het kleren waren: kleur bij kleur, kleuren die bij elkaar passen bij elkaar neerzetten. Kreeg er 7 euro voor in het uur, had nog wat geld nodig voor de vakantie.
Maar ik heb dus onder andere verscheidene soorten rozen moeten plaatsten, daaronder behoorden de rosa rugosa, de rosa micrantha (een afsplitsing van de rosa rubiginosa) en de rosa pseudoscabriuscula (ook weer een afsplitsing van de rosa rubiginosa). Verder heb ik 2 van de 3 perkjes ook nog bijgevuld met wat helianthus annuus hier en daar, want ja, geel 'matchte' in dit geval bij rood. En laat dit nu beiden spermatopsida embryophyta zijn, zodat er geen discontinuïteit zou ontstaan. Dat zou de vegetatie in de tuin wel vol verneuken. Kon ik trouwens het perkje beter afwerken met een stel buxaceae of had ik gewoon voor wat keien moeten gaan? Ik ben voor de eerste keuzemogelijkheid gegaan, om de tuin een wat avontuurlijker tintje te geven. Maargoed, vandaag de laatste dag, ik moet samen met mijn broer de 3 meter hoge fagus sylvatica plaatsen in het door ons gebouwde perkje midden in de tuin. Ik ben alleen bang dat dit voor veel troep gaat zorgen in de winter, maar ach, dat risico ben ik bereid te nemen omdat deze boom een erg mooie kleur bladeren heeft in de herfst. Ook de inval van de zon op de bladeren - die ietwat doorschijnen - zal een mooie invloed op ons aangelegde terras hebben, welke zich afscheid van de tuin door een zelfgemaakte 'schutting' van bombusoidae, die behoort tot dezelfde familie (poaceae) als de gramineae die wij een week eerder al geplant hebben, met een speciaal soort compost zodat dit een mooie gros is zodra mijn ouders zelf vakantie hebben.

Ik upload foto's wanneer de tuin af is!

ik gok dat tuinboy nu zegt dat hij dit in een paar uur had af kunnen maken en dat jullie combi er niet uitziet xDD
Member
Gold: 11.33
Jul 1 2009 03:15am
Quote (misnomer @ Wed, 1 Jul 2009, 09:39)
ik gok dat tuinboy nu zegt dat hij dit in een paar uur had af kunnen maken en dat jullie combi er niet uitziet xDD

Ik gok dat hij de botanische namen zit te googelen waar de fuck ik het over heb.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Add Reply New Topic New Poll