d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Moderating In Het Nederlandstalige Forum.
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 14 2006 04:32am
Het hoeft niet strenger gecontroleerd te worden, aangezien wij een iemand hier hebben die al report is het goed, alleen vind ik wel dat ongeacht hoe lang ie op het forum zit, hij een warn moet krijgen als ie een regel overtreedt.
Member
Gold: 0.00
Jul 14 2006 04:35am
Quote (Tha_Axid @ Thu, 13 Jul 2006, 22:58)
Quote (¢?NNI @ Thu, 13 Jul 2006, 22:44)
degoutant

kan je hier de betekenis van uitleggen, a.u.b.? Ik kan het zelfs niet in mijn woordenboek vinden xD

in de context waarin ik het gebruikte bedoelde ik met "degoutant" "op de zenuwen werkend", "annoying".
Member
Gold: 116.00
Jul 14 2006 06:37am
Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 11:11pm)
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor.. meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..

Je mening is nogsteeds net zo gewenst als toen. Waarom denkt iedereen altijd dat het er op een forum 'eerlijk' aan toe moet gaan?
Member
Gold: 0.30
Jul 14 2006 06:49am
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:33)
wel, punt een is dat de meerkeuzeopties in deze poll niet voldoende zijn, de poll slaat dus op niets en het zou veel beter zijn als iedereen gewoon zijn mening zegt ipv te moeten kiezen uit een beperkt aantal mogelijkheden die nooit iedereen zijn mening kunnen representeren.

Het gaat over "minder of meer moderaten van een forum", jongen. Als jij afkomt met een heel gerechtshof dat over elke overtreding een uitspraak zou moeten doen, dan staat dat er inderdaad niet bij.

Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 20:17)
Punt twee is dat je niet meteen met negatieve commentaar moet komen als iemand iets zegt. Je kan ook gewoon leren mensen hun meningen te respecteren.

"Ik respecteer je mening en ik apprecieer dat je een reply post in mijn topic dus daarvoor bedankt en het volgende bedoel ik niet slecht en ik wil je gevoelens dan ook niet kwetsen maar ik ben bang dat ik een kleine opmerking heb op je stelling dus ik verontschuldig mezelf daar alvast voor, maar iig: ik vind je idee niet doordacht!"

Flikker toch op, man.

Wel canni ik respecteer jouw mening ook, net zoals ik de mening van iedereen hier respecteer (wat niet wil zeggen dat ik er daarom akkoord mee hoef te gaan) en ik apprecieer het eveneens dat er iemand is die mij op eventuele fouten die ik maak wil wijzen. Wat ik niet zo apprecieer is dat je in gelijk wat ik ook post begint te speuren naar details waar je neerbuigende commentaar op zou kunnen geven door ze fout te interpreteren, dat leidt namelijk tot compleet naast de kwestie praten en persoonlijke aanvallen. Ik zou misschien gewoon alles wat jij hier post ook moeten afbreken maar dat verziekt de sfeer, helpt niemand vooruit en kost gewoon veel te veel moeite want er komen alleen maar eindeloze quote-trains van. Wat ik ook zou kunnen doen is je straal negeren maar dat ligt niet in mijn aard want ik ben iemand die wil vechten voor zijn gelijk, maar ook wel inziet dat met sommige mensen nu eenmaal niet beschaafd te discussiėren valt. Alweer moest je in je vorige post toevlucht zoeken tot neerbuigendheid en afbrekende kritiek. Ik hoop ten zeerste dat je in het echte leven anders reageert als iemand iets zegt wat je niet bevalt want anders zou je wel eens in de problemen kunnen komen. Dat is absoluut geen dreigement, gewoon een goede raad die ik je probeer te geven. Sla hem maar in de wind als je wil maar er zal in je leven wel een punt komen waarop je zal denken: shit, misschien had die gast op dat forum toen wel gelijk...
Member
Jul 14 2006 09:32am
Quote (triple_han @ Fri, Jul 14 2006, 12:28am)
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor.. meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..

Tientallen niet Nederlanders laten voten voor jou in een topic waar jij niet thuis hoort omdat je nooit in het desbetreffende channel kwam levert nog steeds een warn op als je dat soms bedoelde.

Als ik er niet thuis hoor hoeft mijn naam er niet bij betrokken te zijn. zowel heb ik ALLE recht om mensen op mij te laten stemmen.. als ik dan heel toevallig meer stemmen heb dan degene die de poll had gemaakt wordt ie boos, gaat ie zn maat vragen of ie dr iets aan doet.. dit is vrienden politiek wat niet hoort in een nederlandse forum.

Sinds dit een internet forum is kun je niet zien wie wel nederlander is en wie niet. Je kunt geen warns uitdelen op basis van afkomst. Dat is discriminatie... Jij mocht ook in de spaanse forums posten zonder dat je een warn kreeg. Jij deed het voor je huiswerk. Mijn vrienden kwamen hier voor mij. maar jij zal iets te kort zichtig zijn om zo iets te begrijpen. Vrienden zul je op zon manier nooit krijgen... en door te zeggen dat je je positie afstaat als ik ++ word maakt wel veel indruk op me.. Geeft me echt het gevoel alsof je je dan verslagen voelt.

Quote (¢?NNI @ Thu, Jul 13 2006, 11:44pm)
Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 09:11pm)
eerlijk gezegd wordt hier al vrij snel gewarned van wat ik weet.. hier krijg je al een warn als je in t engels typt of iemand groepeert op afkomst... ik schaam me niet voor mn afkomst ik ben er trots op... maja daar krijg je hier wel een warn voor..

Een Nederlandstalig forum is voor Nederlandstalige personen bedoelt, anders heeft het forum weinig zin. Indien je niet Nederlandstalig bent, moet je hier dus niet wezen en word je dus gewarned voor spam. Klinkt logisch, toch?

Quote (richburg @ Thu, Jul 13 2006, 09:11pm)
meer controle is niet nodig... zeker niet vrienden politiek zoals het hier iig was.. ik weet niet of dat nog zo is..

1. zoals ik al eerder zei; dit forum is een dictatioriaal regime, dus je zult de gestelde regels en consequenties voor het overtreden van die regels moeten dragen, anders ga je maar naar een ander forum.

2. Dit forum wordt geleid door volwassen personen (figuurlijk, dan) en ik denk dat die echt niet geil worden van machtsmisbruik (alsof die term niet zwaar overdreven is). Bovendien is het logisch dat members die zich degoutant en kinderachtig gedragen met meer liefde gewarned worden dan members die niet janken en verantwoording dragen voor wat ze fout doen.

Wel vreemd dat sommige worden gewarned voor in het nederlands posten als ze buitenlander zijn.. sommige nederlanders worden gewarnd omdat ze engels typen, en andere niet..
Ik ken amerikanen die hier niet gewarnd werden terwijl ze zelfs engels typten.. Ik ken nederlanders in een spaanse forum die engels typen en die krijgen geen warn?

Maar een amerikaan die zich aan past en alles laat vertalen om iets duidelijk te maken krijgt een warn? vreemd..

1. Daar ben ik het helemaal mee eens als voor iedereen dezelfde straf staat.. zou leuk zijn als we beide iemand vermoorden en ik een beloning krijg en jij de dood straf..

2.degoutant staat niet in de dikke van Dale op inet.. betekenis graag? zal wel typisch belgisch zijn ipv nederlands..
Member
Jul 14 2006 09:54am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 13:49)
Quote (ReadyAimFire @ Thu, 13 Jul 2006, 20:33)
wel, punt een is dat de meerkeuzeopties in deze poll niet voldoende zijn, de poll slaat dus op niets en het zou veel beter zijn als iedereen gewoon zijn mening zegt ipv te moeten kiezen uit een beperkt aantal mogelijkheden die nooit iedereen zijn mening kunnen representeren.

Het gaat over "minder of meer moderaten van een forum", jongen. Als jij afkomt met een heel gerechtshof dat over elke overtreding een uitspraak zou moeten doen, dan staat dat er inderdaad niet bij.

Quote (Ricket @ Thu, 13 Jul 2006, 20:17)
Punt twee is dat je niet meteen met negatieve commentaar moet komen als iemand iets zegt. Je kan ook gewoon leren mensen hun meningen te respecteren.

"Ik respecteer je mening en ik apprecieer dat je een reply post in mijn topic dus daarvoor bedankt en het volgende bedoel ik niet slecht en ik wil je gevoelens dan ook niet kwetsen maar ik ben bang dat ik een kleine opmerking heb op je stelling dus ik verontschuldig mezelf daar alvast voor, maar iig: ik vind je idee niet doordacht!"

Flikker toch op, man.

Wel canni ik respecteer jouw mening ook, net zoals ik de mening van iedereen hier respecteer (wat niet wil zeggen dat ik er daarom akkoord mee hoef te gaan) en ik apprecieer het eveneens dat er iemand is die mij op eventuele fouten die ik maak wil wijzen. Wat ik niet zo apprecieer is dat je in gelijk wat ik ook post begint te speuren naar details waar je neerbuigende commentaar op zou kunnen geven door ze fout te interpreteren, dat leidt namelijk tot compleet naast de kwestie praten en persoonlijke aanvallen. Ik zou misschien gewoon alles wat jij hier post ook moeten afbreken maar dat verziekt de sfeer, helpt niemand vooruit en kost gewoon veel te veel moeite want er komen alleen maar eindeloze quote-trains van. Wat ik ook zou kunnen doen is je straal negeren maar dat ligt niet in mijn aard want ik ben iemand die wil vechten voor zijn gelijk, maar ook wel inziet dat met sommige mensen nu eenmaal niet beschaafd te discussiėren valt. Alweer moest je in je vorige post toevlucht zoeken tot neerbuigendheid en afbrekende kritiek.

Get over it. Dit is geen mantel der liefde en ik ga me daar dus ook niet naar gedragen.

Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 13:49)
Ik hoop ten zeerste dat je in het echte leven anders reageert als iemand iets zegt wat je niet bevalt want anders zou je wel eens in de problemen kunnen komen. Dat is absoluut geen dreigement, gewoon een goede raad die ik je probeer te geven. Sla hem maar in de wind als je wil maar er zal in je leven wel een punt komen waarop je zal denken: shit, misschien had die gast op dat forum toen wel gelijk...

Oh, ja. Dit maakt niet deel uit van het "echte" leven. Een internet forum is een ander, onecht leven. Op sociaal vlak ben een intelligent persoon maar jij denkt dat ik hier ben om e-friends te maken. Dat is jouw probleem. Door wat ik zeg lok ik reacties uit en jullie zijn niet slimmer dan ook effectief te reageren. Voorspelbaar.

Quote (Richburg)
Als ik er niet thuis hoor hoeft mijn naam er niet bij betrokken te zijn. zowel heb ik ALLE recht om mensen op mij te laten stemmen.. als ik dan heel toevallig meer stemmen heb dan degene die de poll had gemaakt wordt ie boos, gaat ie zn maat vragen of ie dr iets aan doet.. dit is vrienden politiek wat niet hoort in een nederlandse forum.

In een NEDERLANDSTALIGE POLL in NEDERLANDSTALIG forum is het de bedoeling dat NEDERLANDSTALIGE personen stemmen. Logica is niet je sterkste punt, he?

Quote (Richburg)
Sinds dit een internet forum is kun je niet zien wie wel nederlander is en wie niet.

Je kan wel zien wie NEDERLANDSTALIG is en wie niet. Nederlander zijn is helemaal geen voorwaarde, anders kon ik hier onmogelijk posten.

This post was edited by ¢?NNI on Jul 14 2006 09:55am
Member
Jul 14 2006 09:55am
Quote (Richburg)
Je kunt geen warns uitdelen op basis van afkomst. Dat is discriminatie...

heeft niets met afkomst te maken, randdebiel. Wel met het wel of niet in staat zijn om een bepaalde taal te praten. Wat zou je zeggen als een aantal russen in het poolse forum een russisch onderonsje houden en daarvoor gewarned worden?

Quote (Richburg)
Jij mocht ook in de spaanse forums posten zonder dat je een warn kreeg. Jij deed het voor je huiswerk. Mijn vrienden kwamen hier voor mij. maar jij zal iets te kort zichtig zijn om zo iets te begrijpen. Vrienden zul je op zon manier nooit krijgen... en door te zeggen dat je je positie afstaat als ik ++ word maakt wel veel indruk op me.. Geeft me echt het gevoel alsof je je dan verslagen voelt.

Hulp met huiswerk en een poll is het verschil tussen geen warn en wel een warn. Heb je dat dan na al die maanden nog niet door? Jouw e-friends verdienden een warn, maar ik verwacht niet dat je antwoord "hey ¢?NNI, je hebt gelijk!" zal zijn, dus heeft het geen zin om er verder op in te gaan.

Quote (Richburg)
Wel vreemd dat sommige worden gewarned voor in het nederlands posten als ze buitenlander zijn.. sommige nederlanders worden gewarnd omdat ze engels typen, en andere niet..
Ik ken amerikanen die hier niet gewarnd werden terwijl ze zelfs engels typten.. Ik ken nederlanders in een spaanse forum die engels typen en die krijgen geen warn?

Maar een amerikaan die zich aan past en alles laat vertalen om iets duidelijk te maken krijgt een warn? vreemd..

Dan is het het verschil in maturiteitsniveau dat het verschil tussen warn/geen warn maakt.

Quote (Richburg)
Quote (¢?NNI)
1. zoals ik al eerder zei; dit forum is een dictatioriaal regime, dus je zult de gestelde regels en consequenties voor het overtreden van die regels moeten dragen, anders ga je maar naar een ander forum.

1. Daar ben ik het helemaal mee eens als voor iedereen dezelfde straf staat.. zou leuk zijn als we beide iemand vermoorden en ik een beloning krijg en jij de dood straf..

waar staat geschreven dat in een dictatoriaal regime "iedereen gelijk staat", einstein?

Quote (Richburg)
Quote (¢?NNI)
2. Dit forum wordt geleid door volwassen personen (figuurlijk, dan) en ik denk dat die echt niet geil worden van machtsmisbruik (alsof die term niet zwaar overdreven is). Bovendien is het logisch dat members die zich degoutant en kinderachtig gedragen met meer liefde gewarned worden dan members die niet janken en verantwoording dragen voor wat ze fout doen.

2.degoutant staat niet in de dikke van Dale op inet.. betekenis graag? zal wel typisch belgisch zijn ipv nederlands..

Ik heb de betekenis al gegeven in dit topic, leer lezen, lul. "belgisch"? Welke taal is dat?
Member
Jul 14 2006 10:12am
Quote (richburg @ Fri, Jul 14 2006, 05:32pm)
Quote (triple_han @ Fri, Jul 14 2006, 12:28am)

Tientallen niet Nederlanders laten voten voor jou in een topic waar jij niet thuis hoort omdat je nooit in het desbetreffende channel kwam levert nog steeds een warn op als je dat soms bedoelde.

Sinds dit een internet forum is kun je niet zien wie wel nederlander is en wie niet. Je kunt geen warns uitdelen op basis van afkomst. Dat is discriminatie... Jij mocht ook in de spaanse forums posten zonder dat je een warn kreeg. Jij deed het voor je huiswerk. Mijn vrienden kwamen hier voor mij. maar jij zal iets te kort zichtig zijn om zo iets te begrijpen. Vrienden zul je op zon manier nooit krijgen... en door te zeggen dat je je positie afstaat als ik ++ word maakt wel veel indruk op me.. Geeft me echt het gevoel alsof je je dan verslagen voelt.

Ach man dit geloof je zelf toch niet serieus?

Banned
Warn: 100%
Jul 14 2006 10:50am
Feit is: Richburg is 10x meer man dan cannie en han bij elkaar. + Hij is ook nog eens aardig, dat is leuk meegenomen, niet?

Verder zei ik niet dat het hier streng is... Je hebt totaal geen greintje macht, han. Report nog meer, clown,

- LP
Member
Gold: 0.48
Jul 14 2006 10:50am
Quote (LittlePrincess @ Fri, 14 Jul 2006, 18:50)
Feit is: Richburg is 10x meer man dan cannie en han bij elkaar. + Hij is ook nog eens aardig, dat is leuk meegenomen, niet?

Verder zei ik niet dat het hier streng is... Je hebt totaal geen greintje macht, han. Report nog meer, clown,

- LP

YES biggrin.gif haha..
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456714Next
Add Reply New Topic New Poll