d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Discussie Over En Commentaar Op Iemand? > Plaats het hier & houdt topics schoon
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jul 14 2006 04:37am
Quote (Toasts @ Thu, 13 Jul 2006, 19:05)
welja toch met 2 tegen een of vergis ik mij?
En ik vind die signature maar héél kinderachtig.

Ik wist natuurlijk ook dat als ik iemand zou flamen dat dit zou gebeuren,
had het hiervoor nog nooit gedaan omdat ik zo'n discussie's niet echt aangenaam vind,
maar moest het even zeggen want het stoorde me.

Het is een fucking internet forum, al is het 100 tegen 1, hier gaat het erom hoe goed je argumenten zijn, niet hoe sterk je zelf bent? :\
Member
Gold: 4.33
Jul 14 2006 07:59am
Hun argumenten? omdat LP altijd antwoordde op topics met een mening moet hij geflamed worden?
Mooi dan
Member
Gold: 0.30
Jul 14 2006 08:14am
Ik heb toch ook al opgemerkt dat han en canni steeds dezelfde mening hebben. Dat wil natuurlijk nog niets zeggen, ze lijken mss gewoon goed op elkaar of het zijn goede vrienden die elkaar steeds verdedigen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik han al dingen heb zien posten die als ze van iemand anders gekomen zouden zijn, wss afgebroken zouden worden door canni. Ook heb ik al posts van canni gezien die als iemand anders ze had gepost, die persoon wss gewarned zou worden door toedoen van han. Wat ik nog niet gezien heb is dat ze het oneens zijn met elkaar, en het op dezelfde manier "uitpraten" als ze dat met anderen zouden doen.
En blijkbaar ben ik toch ook niet de enige die dat zo aanvoelt.
En wat kan je er aan doen? Juist ja, niets...
Member
Gold: 0.00
Jul 14 2006 09:06am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, Jul 14 2006, 04:14pm)
Ik heb toch ook al opgemerkt dat han en canni steeds dezelfde mening hebben. Dat wil natuurlijk nog niets zeggen, ze lijken mss gewoon goed op elkaar of het zijn goede vrienden die elkaar steeds verdedigen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik han al dingen heb zien posten die als ze van iemand anders gekomen zouden zijn, wss afgebroken zouden worden door canni. Ook heb ik al posts van canni gezien die als iemand anders ze had gepost, die persoon wss gewarned zou worden door toedoen van han. Wat ik nog niet gezien heb is dat ze het oneens zijn met elkaar, en het op dezelfde manier "uitpraten" als ze dat met anderen zouden doen.
En blijkbaar ben ik toch ook niet de enige die dat zo aanvoelt.

Je kan niet zo diep nadenken en gewoon je mond houden.
Member
Jul 14 2006 10:11am
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 15:14)
Ik heb toch ook al opgemerkt dat han en canni steeds dezelfde mening hebben.

Misschien een epidemie onder randdebielen.

Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 15:14)
Dat wil natuurlijk nog niets zeggen, ze lijken mss gewoon goed op elkaar of het zijn goede vrienden die elkaar steeds verdedigen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik han al dingen heb zien posten die als ze van iemand anders gekomen zouden zijn, wss afgebroken zouden worden door canni. Ook heb ik al posts van canni gezien die als iemand anders ze had gepost, die persoon wss gewarned zou worden door toedoen van han. Wat ik nog niet gezien heb is dat ze het oneens zijn met elkaar, en het op dezelfde manier "uitpraten" als ze dat met anderen zouden doen. En blijkbaar ben ik toch ook niet de enige die dat zo aanvoelt.

Ja, niets! Je mening is wederom nutteloos en van geen belang.

Laten we even bekijken welke gewaardeerde d2jsp members zich tot dusver slachtoffer maakte van het uiten van hun belangrijke mening!

dmx_wizzard had als eerste die leuke theorie. Ik kreeg geen reactie van hem op mijn antwoord:
Quote (¢?NNI)
OH NOES! Ik ga mijn eigen mening niet verschillend maken van die van iemand anders om jou een beter e-gevoel te geven. Als een aantal nerds janken omdat ze een warn kregen ben ik van mening dat ze voor elke daaropvolgende post die gejank bevat een extra warn in ontvangst moeten nemen; voor de rest kan jouw oordeel over mijn mening me niet interesseren.

Vervolgens begon LP over hetzelfde te janken, nadat ik zijn bullshit wegargumenteerde, antwoordde hij iets in de aard van "OGMmz LAwl. ¢NAnni en HAan zjin buttfreindse!!1!".

Nu begin jij erover. Ik ben benieuwd hoe jij zal reageren, maar ik heb een voorgevoel dat ik niet verrast zal zijn.
Member
Gold: 5,901.42
Jul 14 2006 10:15am
Quote (¢?NNI @ Fri, 14 Jul 2006, 17:11)

Ieders mening is van balnag in een discussie.
Member
Jul 14 2006 10:24am
Quote (Tha_Axid @ Fri, 14 Jul 2006, 17:15)
Quote (¢?NNI @ Fri, 14 Jul 2006, 17:11)

Ieders mening is van balnag in een discussie.

Ik zou op je gezicht willen pissen. Is mijn mening nu van belang?
Banned
Warn: 100%
Jul 14 2006 10:56am
Wow, wat heb je precies "weggeargumenteerd"?

Als je zelf je muil nou es hield, han, en zachtjes iedereen report, zal het een stuk leuker zijn.

Quote (kannie)

Kerel, jouw mening laat je wel horen, er is alleen geen haan die ernaar kraait,

- LP
Banned
Gold: 0.01
Warn: 30%
Jul 14 2006 11:07am
Quote (triple_han @ Fri, Jul 14 2006, 05:06pm)
Je kan niet zo diep nadenken en gewoon je mond houden.
Ik zou zeggen, volg je eigen raad op ;D

Quote (¢?NNI @ Fri, Jul 14 2006, 06:24pm)
Kom maar, dat vind ik geil.

Het grappige van al dit vind ik toch wel dat juist diegene die altijd zeggen dat het maar een forum is en dergelijke, gigantisch tekeer gaan. =)

This post was edited by Dem0nz on Jul 14 2006 11:08am
Member
Jul 14 2006 11:52am
Quote (LittlePrincess @ Fri, 14 Jul 2006, 17:56)
Wow, wat heb je precies "weggeargumenteerd"?

Ach, ach. Het was Toasts. Onze KleinePrinses was er dit keer niet bij betrokken. Leg me nu eigenlijk is uit hoe je op die naam bent gekomen, serieus, ik ben dit keer geïnteresseerd in je antwoord.

Quote (LittlePrincess @ Fri, 14 Jul 2006, 17:56)
Kerel, jouw mening laat je wel horen, er is alleen geen haan die ernaar kraait,

Dat valt mee, maar je kent mijn rotte-appeltheorie.

Quote (Dem0nz)
Quote (¢?NNI)

Kom maar, dat vind ik geil.

Het grappige van al dit vind ik toch wel dat juist diegene die altijd zeggen dat het maar een forum is en dergelijke, gigantisch tekeer gaan. =)

Ik noem het: "reacties uitlokken". Geen reden om foute insinuaties te maken, schat.
Over dat pissen mag je me gerust PM'en.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll