Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 15:14)
Ik heb toch ook al opgemerkt dat han en canni steeds dezelfde mening hebben.
Misschien een epidemie onder randdebielen.
Quote (ReadyAimFire @ Fri, 14 Jul 2006, 15:14)
Dat wil natuurlijk nog niets zeggen, ze lijken mss gewoon goed op elkaar of het zijn goede vrienden die elkaar steeds verdedigen. Maar toch heb ik het gevoel dat ik han al dingen heb zien posten die als ze van iemand anders gekomen zouden zijn, wss afgebroken zouden worden door canni. Ook heb ik al posts van canni gezien die als iemand anders ze had gepost, die persoon wss gewarned zou worden door toedoen van han. Wat ik nog niet gezien heb is dat ze het oneens zijn met elkaar, en het op dezelfde manier "uitpraten" als ze dat met anderen zouden doen. En blijkbaar ben ik toch ook niet de enige die dat zo aanvoelt.
En wat kan je er aan doen? Juist ja, niets...
Ja, niets! Je mening is wederom nutteloos en van geen belang.
Laten we even bekijken welke gewaardeerde d2jsp members zich tot dusver slachtoffer maakte van het uiten van hun belangrijke mening!
dmx_wizzard had als eerste die leuke theorie. Ik kreeg geen reactie van hem op mijn antwoord:
Quote (¢?NNI)
OH NOES! Ik ga mijn eigen mening niet verschillend maken van die van iemand anders om jou een beter e-gevoel te geven. Als een aantal nerds janken omdat ze een warn kregen ben ik van mening dat ze voor elke daaropvolgende post die gejank bevat een extra warn in ontvangst moeten nemen; voor de rest kan jouw oordeel over mijn mening me niet interesseren.
Vervolgens begon LP over hetzelfde te janken, nadat ik zijn bullshit wegargumenteerde, antwoordde hij iets in de aard van "OGMmz LAwl. ¢NAnni en HAan zjin buttfreindse!!1!".
Nu begin jij erover. Ik ben benieuwd hoe jij zal reageren, maar ik heb een voorgevoel dat ik niet verrast zal zijn.