Quote (MilkAndCookies @ Fri, Jun 12 2009, 09:55am)
God, ga je nu met zulke argumenten strooien? Beetje jammer.
Wie kaatst kan de bal verwachten.
Quote (MilkAndCookies)
Zeg ik dat jij dat zegt dan?
Dat suggereer je wel.
Quote (MilkAndCookies)
Je vat dingen wel heeeeeeeeeeeeel erg persoonlijk op, ik zou jou niet eens durven te vergelijken met een politiek kopstuk.. En nergens heeft iemand anders, dan jij, iets gezegd dat ook maar voor een haar leek op jouw manier om een argument van een Belg te verwerpen omdat ze 'uit België komt', kom eens met iets beters.
En waarom zou ze niet op ons mogen zeiken terwijl het bij haar slechter is? Mag de Duitse regering geen kritiek leveren op het Nederlandse politiebeleid, wanneer het in Duitsland nog weer een tikkeltje erger is? Mag een Belgisch meisje van 16 jaar geen kritiek leveren op de politieke situatie in Nederland omdat het waar zij woont slechter is (geweest)? Jezus man.
Inderdaad, de Duitse regering mag geen kritiek leveren op het Nederlandse politiebeleid als dat van hen zelf nog slechter is. Kijk eerst eens naar jezelf voordat je anderen bekritiseert heet dat.
Wat heeft Jezus er nu weer mee te maken?
Quote (MilkAndCookies)
"Ze moet oppassen wanneer ze mijn geliefde politieke situatie in mijn favoriete land bekritiseerd, want anders ben ik bereid mij m'n kop helemaal gek te laten praten over dit onderwerp, maar voel me verder niet snel aangevallen hoor, jongens!" Zoiets heb ik ook meegemaakt toen ik 12 was en mijn broer 14, mijn broer schold een klasgenoot uit, waarna de vader opbelde en helemaal ging trippen op mijn ouders en broer met als motto "Ik voel me niet snel aangevallen, maar hij moet gewoon op zijn woorden letten." Jiiiiiiiij weeeel.
Heb ik ooit gezegd dat Nederland mijn favoriete land is? Ik ben enkel van mening dat België al jaren failliet is. Dat jij het opneemt voor je 16-jarige e-vriendinnetje moet je zelf weten, maar als ik met haar in discussie ga verwacht ik ook van haar een reactie. Dat dit uit blijft zegt ook wel weer wat.
Ga ik overigens compleet trippen? Volgens mij niet hoor, ik weet niet hoe jouw beeld van persoonlijk opvatten dan is, maar dat mag je ook wel aanpassen dan.
Quote (MilkAndCookies)
Nouja, dat is allesbehalve kinderachtig. Als je tegenwoordig al kijkt naar alle aanslagen en de gevolgen van dien, die gepleegd zijn als reactie op uitspraken e.d. van personen in de media, zou ik uit belang voor mijn 'eigen' bevolking Wilders ook de toegang weigeren. Dit gaat namelijk niet omdat ze hem graag buiten willen sluiten, maar omdat ze niet willen dat het hele land in rep en roer ligt omdat iemand in hartje Londen een aanslag pleegt op Wilders. Zie je het verband niet?
Het ondermijnen van rechten is niet kinderachtig? Je kunt ook overdrijven met je aanslagen he. Alsof er in hartje Londen nog nooit een aanslag is gepleegd? Dat is nu eenmaal het risico en als ze dat niet willen lopen als vooraanstaand westers land vind ik dat best kinderachtig ja.
This post was edited by Demonsangel on Jun 12 2009 04:42am