Quote (teh_pwnerer @ Tue, Jul 11 2006, 06:26am)
Quote (LittlePrincess @ Tue, Jul 11 2006, 01:58am)
Quote (triple_han @ Wed, Jun 28 2006, 10:10pm)
Openlijk tegen de regels ingaan is ook een bannable offense.
Overdreven aanwezig zijn wannabe mod spelen ook?
Alsjeblieft zeg... Als je de volgende keer over zo'n programma vraagt, en iemand heeft interesse, stuur gewoon een PM.
En dan die signature... Ik had beter verwacht van een Member++, je gedraagt je als een klein kind... Ging je je broertje vroeger ook rapporteren wanneer hij een snoepje pakte? Of doe je dat nog steeds, zal me niks verbazen,
- LP
tja, je moet soms wat mods zuigen wil je je scammertag voor het mass rippen van items in 2 weken omzetten in een trusted tag~~
(jezelf omhoog neuken heet dat geloof ik in t plat nederlands, kan je dus ook nog mem++ van krijgen)
nja maar iedere andere soj kan ook geduped zijn, alleen op scnl zijn de crownskins 2 a 3x zoveel geduped als de rest
Wat dacht je van meer dan een jaar? Ik had beter van je verwacht.
Quote (LittlePrincess @ Tue, Jul 11 2006, 02:58am)
Quote (triple_han @ Wed, Jun 28 2006, 10:10pm)
Openlijk tegen de regels ingaan is ook een bannable offense.
Overdreven aanwezig zijn wannabe mod spelen ook?
Alsjeblieft zeg... Als je de volgende keer over zo'n programma vraagt, en iemand heeft interesse, stuur gewoon een PM.
En dan die signature... Ik had beter verwacht van een Member++, je gedraagt je als een klein kind... Ging je je broertje vroeger ook rapporteren wanneer hij een snoepje pakte? Of doe je dat nog steeds, zal me niks verbazen,
- LP
Duidelijk heb je mn pm niet gelezen, jammer, ik hou mn signature dus.
This post was edited by triple_han on Jul 11 2006 01:58am