Quote (Hellskin @ Fri, Mar 27 2009, 08:38pm)
97%? man dan had ik allang een aantal jong rondlopen.
bron: http://www.gezondheidsplein.nl/oordeelmee/30/De-pil.html1) je vind het een probleem dat ze een beetje van dat spul op jou lekt maar ziet niet het probleem van het over de borsten heen komen? ik vind het eruit lopen niet zo heel ranzig (jullie moesten je eens niet zo aanstellen)
2) naakt naar de wc lopen? wat is het probleem?
3) nat washandje is nieteens nodig, een handoek volstaat meestal.
4) zeg wer wel even bij dat meiden echt heel goed ziek worden van een morning after pil en dat het alleen in noodsituaties gebruikt moet worden.
zo zou ik het niet willen formuleren maar je hebt wel gelijk.
gast, goede sex is bij voorbaat een beetje ranzig. al dat zweet, al dat speeksel wat je uitwisselt/achterlaat, lichaamssappen, zaad.
kom op zeg.
wel, het probleem bij het "naakt naar de wc lopen"... ik ben nog niet het huis uit ... mijn vriendin ook niet ...
indien er nog zo een mensen zoals zusjes / broers / ouders rondlopen in huis .. vind ik het niet zo leuk om na de daad even naar de badkamer te lopen (aangezien je bij mij thuis dan langs: zus haar kamer/ strijkkamer / wc / ouders kamer moet lopen)
het is gewoon psychologisch ...
ik heb ooit eens naar de badkamer gelopen bij mijn vriendin thuis .. om dan te constateren dat er juist een ruitenwasser bezig was met de ruiten in de badkamer:p ... vrij irritante situaties