d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Daar Gaan We Weer Jongens > Dit Gaat Leuk Worden
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 641.00
Dec 29 2008 03:44pm
Quote (Hendrick @ Mon, 29 Dec 2008, 22:44)
Dat jij het niveau niet aankan, moet je niet afreageren op het feit dat ik niet kan discusiƫren.

hoezo zou ik het niveau niet aankunnen ik merk alleen op dat je mensen VERKEERD in hokjes aan het plaatsen bent..
Member
Gold: 60.75
Dec 29 2008 03:46pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, 29 Dec 2008, 23:44)
hoezo zou ik het niveau niet aankunnen ik merk alleen op dat je mensen VERKEERD in hokjes aan het plaatsen bent..

Volgens mij was het meer bedoeld als voorbeeld?..
Member
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 29 2008 03:46pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Dec 29 2008, 09:44pm)

Jij kan het niveau niet aan, dat is een ding wat duidelijk is.

Btw, wat is er verkeerd aan mensen in hokjes plaatsen?
Member
Gold: 641.00
Dec 29 2008 03:48pm
Quote (Hendrick @ Mon, 29 Dec 2008, 22:46)

als je die vraag moet stellen.. dan kan jij het niveau niet aan genie
Member
Dec 29 2008 03:50pm
Quote (Hendrick @ Mon, 29 Dec 2008, 23:46)

Tsja in hokjes plaatsen is natuurlijk niet netjes zeg maar.

Mja, ze zitten er wel in. ^
Member
Dec 29 2008 03:53pm
Quote (CpTJenJen @ Mon, Dec 29 2008, 09:48pm)
als je die vraag moet stellen.. dan kan jij het niveau niet aan genie

Ik vind zelf dat er niets verkeerd aan is. Daarom wil ik weten van jou, waarom jij het dan wel slecht vindt.

/edit.

Quote (Xoshin @ Mon, Dec 29 2008, 09:50pm)
Tsja in hokjes plaatsen is natuurlijk niet netjes zeg maar.

Mja, ze zitten er wel in. ^

Juistem, mensen die blowen, zijn gewoon mensen die in het hokje ' blowen ' worden geplaatst.

This post was edited by Hendrick on Dec 29 2008 03:54pm
Member
Gold: 0.70
Dec 29 2008 03:55pm
Quote (Hendrick @ Mon, 29 Dec 2008, 22:46)

vooroordelen sukkel het woord zegt het zelf al

en omdat jij niet snapt wat CpTJenJen bedoelt zegt alleen maar iets over jouw inteligentie

hij zit ver boven jouw niveau
Member
Dec 29 2008 03:57pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Dec 29 2008, 09:55pm)

en omdat jij niet snapt wat CpTJenJen bedoelt zegt alleen maar iets over jouw inteligentie

Dank u, nagger'in'da'hood.
Member
Dec 29 2008 05:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, 29 Dec 2008, 23:55)

Vooroordelen en stereotypes.
Member
Gold: 224.00
Dec 30 2008 03:29am
Quote (muggenhater @ Mon, 29 Dec 2008, 21:29)
ik vindt het heel vervelend dat ik dit aan een volwassen persoon moet uitleggen waarvan je op ze minst zou verwachten dat hij op ze minst logisch kan nadenken over dit soort zaken

okee pik, let op

ik ben een pijpfitter, daarvoor ben ik opgeleid, maar ik ben inzetbaar als lasser, random metaalbewerker, scheepsbouwer etc, wat allemaal ook neerkomt op (of hulp nodig heeft van een) pijpfitter

wat een kortzichtig nerdje als jij niet snapt, is dat onder de grond van je kantoor waar jij 40 uur per week op je krent zit achter een computer, naar wat kromme lijntjes te kijken, een voor jou onvoorstelbaar groot netwerk loopt van pijpen en constructies, waar je minimaal een opleiding van 8 jaar voor moet hebben gehad, wil je in de buurt komen van begrijpen hoe je zoiets in elkaar moet zetten, deze pijpleidingen zorgen ervoor dat jij oa een warm, droog, schoon kantoor hebt, denk aan verwarming, afzuiging, afvoer van de wc/afvoer, stroom, brandblusinstallatie's.
stel je kantoortje eens voor zonder, een kamer waar het -5 graden is, geen licht en geen stroom en brand onveilig, dan zie jij je index al toch wat minder snel lijkt me, wat inhoudt dat jij je werk niet kan doen, dus geen glibberige vrouw en flappen voor jou

dat wat het werk betreft

waar denk je dat je kleding vandaan komt? waar denk je dat de materiaal gemaakt wordt? nee niet door magere negertjes in arme landen
ik heb zelf een tijdje bij een nylonfabriek gelopen, en het verbaasde mij ook wat een belachelijk groot proces dat is voor wat nylon, wat voor allerlei dingen wordt gebruikt, waaronder ook kleding, en dat gebeurt met alle kledingstoffen natuurlijk, er lopen daar een team van 6 pijpfitters en een aantal lassers die 24/7 paraat moeten staan om de boel op orde en draaiende te houden.
dus zonder dat stond jij ook al in je blote slakje, of je zou een broek kunnen maken van papier, maar papier kan je niet hebben omdat papierfabrieken niet op magie werken, maar via industrie, dus je staat gewoon in je blote kont, klaar.
(shadowstriker, take note, dankzij mensen als mij heb jij dus bjorn borg tongue.gif)

ander deel, wat dacht je van auto's? denk je dat die zonder industrie en pijpfitters gemaakt kunnen worden? ik denk dat ik je dat toch echt niet uit hoef te leggen.
en hoe brengen ze die vanuit andere landen hierheen? hoe denk je dat ook maar iets getransporteerd kan worden zonder pijpconstructies? (inclusief jouw luie reet naar je kantoor)
wat komt er uit nederland? zelfgekweekte shizzle misschien, maar dat is minimaler dan jij denkt denk ik, 95 % van het voedsel dat jij eet is geheel (of gedeeltelijk) geimporteerd vanuit een ander land, naar nederland, wat geheel, of gedeeltelijk gefabriceerd wordt, op plaatsen waar pijpconstructies nodig zijn om het resultaat te krijgen dat jij wenst op je bord te hebben om half 6 savonds, ook voor je fornuisje en je koelkastje

of jaag jij met een houten speer op eenden in het park?

daarnaast, al zou het niet nodig zijn om te fabriceren, hoe zal het geimporteerd worden naar nederland? op een paard?
een auto/schip/vrachtwagen/vliegtuig heb je niet zonder het werk van een metaalbewerker/lasser/pijpfitter

dat waren eigelijk alleen snel even wat opsommingen, ik kan zo nog wel even doorgaan, maar het punt lijkt me duidelijk, zo niet dan toch.

oja, zonder pijpen geen paaldanseressen, voor de types als jij onder ons :')

dan blijven deze opties voor jou/jullie over:
1- ontwijk mijn argumenten
2- gooi het op sarcasme (zie punt 1)
3- ga huilen over spelfouten (zie punt 1)
4- reply niet meer (zie punt 1)
5- maak een rant over houten schepen en paarden en koetsen

regards, uwer gastheer, kruispiloot.

Massive lange reply. Zo'n lange, dat je zelfs me pm't om te vragen of ik op mijn beurt wil antwoorden. Zo'n vriendelijk verzoek kan niemand weigeren natuurlijk.

Met je opties ben ik het niet eens.
1: je argumenten zijn slechts gedetailleerder geworden ivm je vorige post.
2: Met sarcasme probeerde ik vorige keer aan te duiden wat mijn punt was, zal het dit keer niet meer doen.
3: Ik zie weinig spelfouten, props.
4: Hier ben ik!
5: Houten schepen zijn beste uitvinding sinds het wiel.

Ik zal mijn punt proberen uit te leggen in jouw redenering.

- Wie ben jij zonder de metaalindustrie? Als niemand metaal zou produceren zouden al jouw pijpen er niet zijn.
- Wie ben jij zonder de postbode? Als alle orders niet vervoerd kunnen worden, zou jij nooit pijpen hoeven te zetten.
- Wie ben jij zonder de overheid? Als zij niet zouden willen dat er een x aantal gebouwen ergens moet staan, zou jij niks te doen hebben.
- Wie ben jij zonder de slager? Als hij er niet zou zijn, zou jij maar weinig vlees eten en nooit genoeg energie hebben om je pijpen aan te leggen.

Snap je hem? Ik bedoel te zeggen: jij vervult een klein schakeltje in het grote proces dat de economie heet en ik doe het mijne. Daarbij vind jij je eigen werk heel belangrijk, en ik het mijne.

Ik krijg alleen beter betaald en ben op een ander niveau bezig.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456Next
Closed New Topic New Poll