Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 23:13)
dus omdat mijn mening, na het mezelf in jou verplaatsen, nog me eigen mening is, heb ik het sowieso fout?
kortzichtig mannetje ben je toch ook he ^^
zoals gewoonlijk, weer ee verschrikkelijk zwakke kinderachtige comeback, wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft-mentaliteit, fucking kleuter
dat is jouw mening
50% is scheldwoorden, gaan we weer suggestief gebruiken?
en over jouw combacks zulle we t maar niet hebbe, de helft van de tijd kom je niet verder dan 2 woorden