d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Mensen Ik Geef Het Toe > Ik Draag Bjorn Borg Om Erbij Te Horen
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 18 2008 04:16pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 23:13)
dus omdat mijn mening, na het mezelf in jou verplaatsen, nog me eigen mening is, heb ik het sowieso fout?

kortzichtig mannetje ben je toch ook he ^^


zoals gewoonlijk, weer ee verschrikkelijk zwakke kinderachtige comeback, wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft-mentaliteit, fucking kleuter

dat is jouw mening
50% is scheldwoorden, gaan we weer suggestief gebruiken?
en over jouw combacks zulle we t maar niet hebbe, de helft van de tijd kom je niet verder dan 2 woorden
Member
Posts: 2,203
Joined: Dec 11 2008
Gold: 0.00
Dec 18 2008 04:17pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 18 2008, 10:09pm)
dat is geen dodge nerd ik antwoord gewoon op je reply
nee, je kunt je duidelijk niet in ons verplaatsen
en ik bedoel, je kwam zomaar ongevraagd op dit forum, dus care dat ik zomaar iets tege jouw zeg, ik spreek je gewoon voor de zoveelste x aan op je zielige gedrag


Blablaaaabla
bla bla blaaat
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2008 04:18pm
schaap
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 04:33pm
Quote (Tha_Axid @ Thu, Dec 18 2008, 10:16pm)
zoals gewoonlijk, weer ee verschrikkelijk zwakke kinderachtige comeback, wat je zegt ben je zelf met je kont door de helft-mentaliteit, fucking kleuter

dat is jouw mening
50% is scheldwoorden, gaan we weer suggestief gebruiken?
en over jouw combacks zulle we t maar niet hebbe, de helft van de tijd kom je niet verder dan 2 woorden


^^^^^^

wtf ^^

je bent echt blind is het niet? ^^
Member
Posts: 9,055
Joined: Oct 1 2005
Gold: 5,901.42
Dec 18 2008 04:50pm
Quote (kruispiloot @ Thu, 18 Dec 2008, 23:33)
^^^^^^

wtf ^^

je bent echt blind is het niet? ^^


dat bedoel ik nu
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 18 2008 04:53pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 18 2008, 10:33pm)
^^^^^^

wtf ^^

je bent echt blind is het niet? ^^


duidelijk gevalletje terminaal.

edit/

badboy heb jij weleens een meisje doodgeblazen via haar kut?

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 18 2008 05:01pm
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2008 05:03pm
dat was een ongeluk zei de dokter!

afk
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 18 2008 05:04pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 18 2008, 10:53pm)
duidelijk gevalletje terminaal.

edit/

badboy heb jij weleens een meisje doodgeblazen via haar kut?


hou nou eens op over seks

je bent maagd man

en ja, terminaal, wat jij wilt

jullie worden allemaal kankerhard verbaal verkracht, en dan komen jullie met zielige nikkeropmerkingen

zo voorspelbaar, zo doorzichtig ^^
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 18 2008 05:07pm
yo edu wasup my nikker^^

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 18 2008 05:07pm
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 18 2008 05:10pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 18 2008, 11:04pm)
hou nou eens op over seks

je bent maagd man

en ja, terminaal, wat jij wilt

jullie worden allemaal kankerhard verbaal verkracht, en dan komen jullie met zielige nikkeropmerkingen

zo voorspelbaar, zo doorzichtig ^^


ik had ook totaal niet verwacht dat je op een sex-gerelateerde post van mij zou reageren met het commentaar ''STFU MAAGD!!!''

speciaal voor jou
sexweed
http://www.youtube.com/watch?v=2m0jsxacHVs

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 18 2008 05:11pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll