Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 09:37pm)
dus omdat jij niet weet hoe mijn gezicht eruit ziet betekent het niets? waarom zeggen de meeste conclusies hiervan jullie imbecielen meer over julliezelf als degene waar jullie je comment aan richten? lol
het was overigens geen dreigement, neem een cursus interpreteren negert
bbdg schatte je gewoon slimmer in en dacht dat je meteen begreep dat hij hier kankerduidelijk spiermassa en bouw van je lichaam bedoelde.
dat is het misschien volgens de normen die losers van jouw iq-niveau aanhangen, maar in de realiteit ben je niks meer dan een sukkeltje die totaal niet weet waar hij het over heeft, je lult maar wat in het rond en je gelooft er heilig in dat je nog gelijk hebt, te triestvoor worden
dat is het zeker voor de mensen die mijn iq-niveau delen en mijn IQ zit net een stukje hoger als het gemiddelde.@ de rest van je zin, beargumenteer die shit dan idioot.
je lult maar wat in het rond en je gelooft er heilig in dat je nog gelijk hebt, te triestvoor worden
waarom zeggen de meeste conclusies hiervan jullie imbecielen meer over julliezelf als degene waar jullie je comment aan richten? lol
dit soort ,zoals kankerick zou zeggen, ''selfpwns'' komen steeds vaker voor bij jou!