d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Wat Vindt Jij Van Bjorn Borg?
Prev13456717Next
Add Reply New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 11 2008 04:05pm
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:01pm)
Hij zegt dat iedereen zelf moet weten wat 'ie draagt. Daar heeft 'ie toch een punt, right?

misschien wel, maar ik doelde op zijn laatste regel smile.gif

dit:

" Als je mensen begint te bekritiseren op hun kleren ben je nog oppervlakkiger als hun. "
Member
Gold: 0.31
Dec 11 2008 04:09pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 11:05pm)
misschien wel, maar ik doelde op zijn laatste regel smile.gif

dit:

" Als je mensen begint te bekritiseren op hun kleren ben je nog oppervlakkiger als hun. "

Dus die laatste zin maakt me oppervlakkig?
Ik beoordeel mensen die alleen kijken naar het uiterlijk (dan nog specifiek de kleren), ik noem ze oppervlakkig, heb ik dan geen gelijk?
Ok, new age hippy, so what, het is niet dat ik me om het jaar was en een baard zoals jezus heb.

Ieder zijn lifestyle, dit gepaard met aparte klederdracht, zou toch enorm saai zijn als iedereen er hetzelfde uitzag.

This post was edited by Ov2rkill on Dec 11 2008 04:10pm
Banned
Dec 11 2008 04:24pm
Quote (Ov2rkill @ Thu, Dec 11 2008, 10:09pm)
Dus die laatste zin maakt me oppervlakkig?
Ik beoordeel mensen die alleen kijken naar het uiterlijk (dan nog specifiek de kleren), ik noem ze oppervlakkig, heb ik dan geen gelijk?
Ok, new age hippy, so what, het is niet dat ik me om het jaar was en een baard zoals jezus heb.

Ieder zijn lifestyle, dit gepaard met aparte klederdracht, zou toch enorm saai zijn als iedereen er hetzelfde uitzag.

in dat geval zou je gelijk hebben, maar ik beoordeel ook niet een compleet persoon eigelijk, maar meer dat aspect van die mensen, jammer dat het in shadowstriker ze geval het wel heel erg zielig gesteld is

en gelijk heb je, maar leg dat maar eens uit aan lagere iq delen van het volk als shadowstriker

(en shadowstriker, je hoeft geen reply op dit te sturen, het is niet aan jou gericht, wedden dat je het niet kan laten?^^)
Member
Warn: 30%
Dec 11 2008 04:25pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:24pm)
in dat geval zou je gelijk hebben, maar ik beoordeel ook niet een compleet persoon eigelijk, maar meer dat aspect van die mensen,  jammer dat het in shadowstriker ze geval het wel heel erg zielig gesteld is

en gelijk heb je, maar leg dat maar eens uit aan lagere iq delen van het volk als shadowstriker

(en shadowstriker, je hoeft geen reply op dit te sturen, het is niet aan jou gericht,  wedden dat je het niet kan laten?^^)

Ik doe het wel voor 'm,
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 04:27pm
jammer dat het in shadowstriker ze geval het wel heel erg zielig gesteld is
en daarmee ook iedereen die mijn smaak deelt, ja zo ongeveer heel veel mensen he? de kudde!

dus je ziet jezelf superieur boven alle andere mensen omdat je een legerbroek draagt en kisten. dit word steeds beter ouwe.
oja dit is btw niet @ jou gericht maar ik heb het tegen ov2rkill, wedden dat je het toch niet kan laten te replyen? wink.gif

Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:00pm)
mr conclusion

dus een oordeel hebben maakt me oppervlakkig?

jij bent godverdomme een kankerhippie man, je staat voor iets wat nooit en te nimmer zal zijn, je staat voor vrede en al die bullshit toch?
ga je tegen ons lopen moeilijk doen over oppervlakkigheid

dat kwam hard aan he? iemand anders die ook niet merk draagt die het eigenlijk niet erg vind dat andere mensen het wel dragen. die zag je niet aankomen.

waar sta jij voor met je legerbroek en kisten.. oorlog, racisme? dat soort bullshit toch? een egte REBELBOY! van 14 jaar oud die mensenschuw is en gaat vechten als hij gedist word.
Member
Dec 11 2008 04:29pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 10:27pm)
dat kwam hard aan he? iemand anders die ook niet merk draagt die het eigenlijk niet erg vind dat andere mensen het wel dragen. die zag je niet aankomen.

waar sta jij voor met je legerbroek en kisten.. oorlog, racisme? dat soort bullshit toch? een egte REBELBOY! van 14 jaar oud die mensenschuw is en gaat vechten als hij gedist word.

Je bent totaal clueless, aren't you?
Banned
Dec 11 2008 04:32pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 10:27pm)

nee, ieder ze eigen mening, komt hard aan he? ^^
en nee, ik sta niet per se voor oorlog, en zeer zeker niet voor racisme, maar ik maak altijd rechtse opmerkingen omdat mensen altijd zo leuk reageren
jammer dat je blijft denken dat je aan het dissen bent, misschien heb je in de loop der jaren in je hersenen een stuk uitgeschakeld dat je logisch doet denken en is dat nu onder controle door je obsessie om status te krijgen?
misshien verklaart dat dat je altijd conclusies trekt zonder verstand van zaken te hebben

en daarmee ook iedereen die mijn smaak deelt, ja zo ongeveer heel veel mensen he? de kudde!

dus je ziet jezelf superieur boven alle andere mensen omdat je een legerbroek draagt en kisten. dit word steeds beter ouwe.
oja dit is btw niet @ jou gericht maar ik heb het tegen ov2rkill, wedden dat je het toch niet kan laten te replyen?

zielig dat je een reply naar mij maakt en zegt dat die naar overkill gericht is omdat je misschien bang bent voor mijn reactie?
Member
Dec 11 2008 04:41pm
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:32pm)
zielig dat je een reply naar mij maakt en zegt dat die naar overkill gericht is omdat je misschien bang bent voor mijn reactie?

Zielig is 'ie tot op da bone.
Banned
Warn: 60%
Dec 11 2008 05:14pm
(en shadowstriker, je hoeft geen reply op dit te sturen, het is niet aan jou gericht,  wedden dat je het niet kan laten?^^)

Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:32pm)

nog een signature worth quote. je bent gewoon kankerhypocriet en kankerdom. face it.

''eigenlijk komt ieder zijn eigen mening niet hard aan''. ik zou dat cursusje nederlands nog overwege als ik jou was.
en die bullshit over deel van hersens uitschakelen.....?? en dan zeg je dat ik me posts niet onderbouw met goede argumenten. HOE DE KANKER WIL JE EEN DEEL VAN JE HERSENS UITSCHAKELEN? iets teveel ER gekeken zeker.
en je staat er dus niet voor maar je doet wel zo ''omdat mensen er leuk op reageren''

ok.

dit excuus TOPT gewoon je excuus dat posts je vervelen en zelfs het excuus van hendkanker dat hij gewoon trollt.

Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:29pm)
[bJe bent totaal clueless, aren't you?[/b]

elke keer als jullie een nieuw woordje leren, ja wuben poste vandaag het woordje clueless, dan spacen jullie hem altijd kankerhard met dat woordje net als toen met trollen

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 05:18pm
Banned
Dec 11 2008 06:39pm
Quote (shadowstriker89 @ Thu, Dec 11 2008, 11:14pm)

nog een signature worth quote. je bent gewoon kankerhypocriet en kankerdom. face it.

''eigenlijk komt ieder zijn eigen mening niet hard aan''. ik zou dat cursusje nederlands nog overwege als ik jou was.
en die bullshit over deel van hersens uitschakelen.....?? en dan zeg je dat ik me posts niet onderbouw met goede argumenten. HOE DE KANKER WIL JE EEN DEEL VAN JE HERSENS UITSCHAKELEN? iets teveel ER gekeken zeker.
en je staat er dus niet voor maar je doet wel zo ''omdat mensen er leuk op reageren''

ok.

dit excuus TOPT gewoon je excuus dat posts je vervelen en zelfs het excuus van hendkanker dat hij gewoon trollt.

elke keer als jullie een nieuw woordje leren, ja wuben poste vandaag het woordje clueless, dan spacen jullie hem altijd kankerhard met dat woordje net als toen met trollen

dat over die hersenen was een scenario wat ik voor de gein zei, alleen jij neemt dat serieus rofl, rage plx xD
en serieus wat lul je, mogen we nou niet even wat woorden gebruiken die toevallig eerder ook gebruikt zijn? XD
hoe kankerzielig ben jij xD beschuldig JIJ ONS nou van meeloopgedrag? OMFG!!!!!!!!!!

zo onvoorstelbaar zielig ben je, jammer dat je IQ niet kan scholen, anders had je dat misschien even moeten doen knul, je zit geloof ik nog niet eens op het gemiddelde

Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456717Next
Add Reply New Topic New Poll