Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:24pm)
(en shadowstriker, je hoeft geen reply op dit te sturen, het is niet aan jou gericht, wedden dat je het niet kan laten?^^)
Quote (kruispiloot @ Thu, Dec 11 2008, 10:32pm)
zielig dat je een reply naar mij maakt en zegt dat die naar overkill gericht is omdat je misschien bang bent voor mijn reactie?
nog een signature worth quote. je bent gewoon kankerhypocriet en kankerdom. face it.
''eigenlijk komt ieder zijn eigen mening niet hard aan''. ik zou dat cursusje nederlands nog overwege als ik jou was.
en die bullshit over deel van hersens uitschakelen.....?? en dan zeg je dat ik me posts niet onderbouw met goede argumenten. HOE DE KANKER WIL JE EEN DEEL VAN JE HERSENS UITSCHAKELEN? iets teveel ER gekeken zeker.
en je staat er dus niet voor maar je doet wel zo ''omdat mensen er leuk op reageren''
ok.
dit excuus TOPT gewoon je excuus dat posts je vervelen en zelfs het excuus van hendkanker dat hij gewoon trollt.
Quote (Hendrick @ Thu, Dec 11 2008, 10:29pm)
[bJe bent totaal clueless, aren't you?[/b]
elke keer als jullie een nieuw woordje leren, ja wuben poste vandaag het woordje clueless, dan spacen jullie hem altijd kankerhard met dat woordje net als toen met trollen
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 11 2008 05:18pm