d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Winterbells > Post Hier Je Scores
Prev13456715Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 12 2008 10:40am
Quote (uNoTopia @ Thu, 11 Dec 2008, 20:50)
731,940 biggrin.gif


Die bellen worden echt te klein sad.gif


sicko!
Member
Posts: 11,184
Joined: Oct 17 2005
Gold: 2.75
Dec 12 2008 10:50am
1382590
ben verslaafd aan dit soort dinge, ga weer verder met dit nutteloos tijdverdrijf biggrin.gif

edit: zit nu op 3173420

This post was edited by reaper_666 on Dec 12 2008 10:55am
Banned
Posts: 103
Joined: Dec 5 2008
Gold: 0.00
Dec 12 2008 11:52am
Quote (kruispiloot @ Fri, Dec 12 2008, 05:20pm)
herken sarcasme pls


Nou goed, maar als ik de rest van je posts in deze thread zie wordt ik ook niet eeeerug vrolijk.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 12 2008 02:19pm

Invalid post specified, or post already reported.
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 12 2008 03:19pm
Quote (Tonstorung @ Fri, Dec 12 2008, 05:52pm)
Nou goed, maar als ik de rest van je posts in deze thread zie wordt ik ook niet eeeerug vrolijk.


t4w
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 12 2008 03:31pm
nieuw record! 2.3 milioen.

5.3 milioen yahtzeee


This post was edited by shadowstriker89 on Dec 12 2008 03:40pm
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 04:10pm
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 12 2008 04:13pm
gebruik msn+ dan kan je msnen in 1 gespreksvenster met tabladen zoals firefox
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 04:17pm
ik vind dat zo scheit eritant, ik zla mn volgende high score wel ff knippen, forum word zo breed

This post was edited by royh91 on Dec 12 2008 04:17pm
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 04:30pm
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456715Next
Closed New Topic New Poll