d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Keuze Na De Havo. > No Flame, Lawl.
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 10 2008 05:29pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 11:02pm)
ik nomineer dit tot beste quote van 2008

ik vergeet

-bomberjack 35 euro
-sokken 15 euro

gg quote me maar, ik weet waar ik sta en waar zielige nerds als jij staan in het leven, en daar heb ik vrede mee

rage wat je wilt, niks zal dat veranderen, en voor jou maakt het toch niet uit omdat je te dom bent om mijn punt te begrijpen
Banned
Warn: 60%
Dec 10 2008 05:33pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 11:27pm)
ik ben 100 % eerlijk, ik kan het betalen en ik kies er bewust voor het niet te doen,  ik vindt het zorgwekkend dat het voor losers als jij zo vanzelfsprekend is merkkleding te dragen om ergens bij te horen.

ik luister geen rock
ik heb gekleurde bandshirts, sukkel
met je suggestieve gejank, als de feiten je even teveel worden doe je maar weer zo he, zielig voorspelbaar kuddediertje
daarnaast ben ik niet tegen allochtonen, maar ik maak er graag opmerkingen over, ze zijn ook altijd zo happig erop, prachtig

en ben jij even blij dat jij IN het bootje valt, kan je blindelings de rest volgen en nadoen, dan vinden ze je vast een toffe kerel, volg de roedel kneus, of koop een eigen mening happy.gif  verkrijgbaar bij de betere supermarkt happy.gif

jammer dat jij als je geen school hebt alleen maar je pc hebt he?
Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 11:29pm)
ik kan het betalen en ik kies er bewust voor het niet te doen
leugensssss
voor de 3de maal overigens ik begrijp nog steeds niet waardat jij de link ziet tussen merkkleding en bij de kudde horen.

wat vinden meisjes trouwes van je kisten en legerbroek.

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 10 2008 05:34pm
Banned
Dec 10 2008 05:36pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 11:29pm)
ik vergeet

-bomberjack 35 euro
-sokken  15 euro

gg quote me maar, ik weet waar ik sta en waar zielige nerds als jij staan in het leven, en daar heb ik vrede mee

rage wat je wilt, niks zal dat veranderen, en voor jou maakt het toch niet uit omdat je te dom bent om mijn punt te begrijpen

heaheahea noem je me een nerd heaheaheaaa
dat jij niet bij de groep hoort ligt niet aan omdat je geen merkkleding draagt, het ligt aan je kanker hardcore holland imago met je bomberjack kisten en legerbroek. niemand wil met dat soort tokkie onderkruipsels omgaan.

/kanker een doublepost!

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 10 2008 05:36pm
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 10 2008 05:37pm
ik herhaal niemand!

kut koters met hun rassenhaat zonder er iets van te weten
Banned
Dec 10 2008 05:38pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 11:33pm)
leugensssss
voor de 3de maal overigens ik begrijp nog steeds niet waardat jij de link ziet tussen merkkleding en bij de kudde horen.

wat vinden meisjes trouwes van je kisten en legerbroek.

wat intresseert mij dat?

zie je dit bedoel ik, jij doet dingen omdat je je wat aantrekt van andermans mening, zwakkeling, ga wat zelfrespect kopen, en de meisjes waar ik op val hebben er vrede mee, sommige lopen er zelf ook in soms.

en ik ga jou die link niet uitleggen

vertel een gek dat hij gek is en hij wordt boos uit onbegrip, en hij is nog te dom en te ongedisciplineerd om het objectief te bekijken en geeft de ander bij voorbaat al ongelijk

de tijd dat ik me kapot ergerde aan sommige domme opmerkingen van hendrick hebben plaats gemaakt voor een nog 10 x zo'n domme kanker botmongool, en die ben jij, jij bent het boegbeeld van hedonisme, zwakkelingen die leven op het oordeel als jij zouden net als in al die high school shootings kankerdood geschoten moeten worden, fucking helden zijn het, mensen als jij verdienen het niet mijn zuurstof in te ademen
Banned
Dec 10 2008 05:39pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 11:36pm)
heaheahea noem je me een nerd heaheaheaaa
dat jij niet bij de groep hoort ligt niet aan omdat je geen merkkleding draagt, het ligt aan je kanker hardcore holland imago met je bomberjack kisten en legerbroek. niemand wil met dat soort tokkie onderkruipsels omgaan.

/kanker een doublepost!

lolz

ik luister heel soms hardcore ja

maar ik ben geen hardcoreboy ^^
Member
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 10 2008 05:39pm
fascist!

This post was edited by BadBoyDeGekste on Dec 10 2008 05:40pm
Banned
Dec 10 2008 05:43pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Wed, Dec 10 2008, 11:39pm)
fascist!

ik ben feminist
Banned
Dec 10 2008 05:47pm
Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 11:38pm)
wat intresseert mij dat?

zie je dit bedoel ik,  jij doet dingen omdat je je wat aantrekt van andermans mening, zwakkeling, ga wat zelfrespect kopen, en de meisjes waar ik op val hebben er vrede mee, sommige lopen er zelf ook in soms.

en ik ga jou die link niet uitleggen

vertel een gek dat hij gek is en hij wordt boos uit onbegrip, en hij is nog te dom en te ongedisciplineerd om het objectief te bekijken en geeft de ander bij voorbaat al ongelijk

de tijd dat ik me kapot ergerde aan sommige domme opmerkingen van hendrick hebben plaats gemaakt voor een nog 10 x zo'n domme kanker botmongool,  en die ben jij,  jij bent het boegbeeld van hedonisme, zwakkelingen die leven op het oordeel als jij zouden net als in al die high school shootings kankerdood geschoten moeten worden, fucking helden zijn het, mensen als jij verdienen het niet mijn zuurstof in te ademen

je zeikt al 3 paginas lang dat mensen die merk kleding dragen dit alleen doen om erbij te horen het intreseert je dus wel degelijk

ik geef je bij voorbaat ongelijk. ik vraag je

DRIE KEER

waar jij die kankerlink nou ziet.
en ik verdien het niet jou zuurstof in te ademen? rage wat je wilt zegtie dan he.
hypocriet, en hopeloos en maak jezelf dood je begrijpt het wel. of niet.
nee waarschijnlijk niet.

oja nog een massieve LULZ @ dat jij omgaat met meisjes in kisten en legerbroek. dat is tog wel... het dieptepunt ongeveer kruispiloot, rockbottom.

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 10 2008 05:48pm
Banned
Dec 10 2008 05:49pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 11:47pm)
je zeikt al 3 paginas lang dat mensen die merk kleding dragen dit alleen doen om erbij te horen het intreseert je dus wel degelijk

ik geef je bij voorbaat ongelijk. ik vraag je

DRIE KEER

waar jij die kankerlink nou ziet.
en ik verdien het niet jou zuurstof in te ademen? rage wat je wilt zegtie dan he.
hypocriet, en hopeloos en maak jezelf dood je begrijpt het wel. of niet.
nee waarschijnlijk niet.

alles wat je hier zegt is net zo goed op jou van toepassing maal 2 maargoed, je zal wel te dikkoppig zijn om dat in te zien, zielig randompje
en lees me vorige posts, ik heb er al een reply op gegeven, ga je nou doordrammen en huilen omdat je je speen niet krijgt?

(lees: in dit geval is een antwoord dat door jou gewenst is, de speen)
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456711Next
Closed New Topic New Poll