Quote (kruispiloot @ Wed, Dec 10 2008, 11:38pm)
wat intresseert mij dat?
zie je dit bedoel ik, jij doet dingen omdat je je wat aantrekt van andermans mening, zwakkeling, ga wat zelfrespect kopen, en de meisjes waar ik op val hebben er vrede mee, sommige lopen er zelf ook in soms.
en ik ga jou die link niet uitleggen
vertel een gek dat hij gek is en hij wordt boos uit onbegrip, en hij is nog te dom en te ongedisciplineerd om het objectief te bekijken en geeft de ander bij voorbaat al ongelijk
de tijd dat ik me kapot ergerde aan sommige domme opmerkingen van hendrick hebben plaats gemaakt voor een nog 10 x zo'n domme kanker botmongool, en die ben jij, jij bent het boegbeeld van hedonisme, zwakkelingen die leven op het oordeel als jij zouden net als in al die high school shootings kankerdood geschoten moeten worden, fucking helden zijn het, mensen als jij verdienen het niet mijn zuurstof in te ademen
je zeikt al 3 paginas lang dat mensen die merk kleding dragen dit alleen doen om erbij te horen het intreseert je dus wel degelijk
ik geef je bij voorbaat ongelijk. ik vraag je
DRIE KEER
waar jij die kankerlink nou ziet.
en ik verdien het niet jou zuurstof in te ademen? rage wat je wilt zegtie dan he.
hypocriet, en hopeloos en maak jezelf dood je begrijpt het wel. of niet.
nee waarschijnlijk niet.
oja nog een massieve LULZ @ dat jij omgaat met meisjes in kisten en legerbroek. dat is tog wel... het dieptepunt ongeveer kruispiloot, rockbottom.
This post was edited by shadowstriker89 on Dec 10 2008 05:48pm