d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands >
Poll > Wat Als Dennis (feargod ) > Er Stevig Een Bezem Door Haalt
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll
  Guests cannot view or vote in polls. Please register or login.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 03:31pm
Quote (CpTJenJen @ Wed, Dec 10 2008, 09:26pm)
ik geloof dat ik hem ongeveer nam met dit topic


huh?
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 10 2008 03:39pm
Kheb Ja gekozen, ben geen multi smile.gif
Dus dit voor de mensen die echt (nog) geven om het NLD forum.
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 10 2008 03:41pm
Quote (Hendrick @ Wed, 10 Dec 2008, 23:25)
Kijk dan hoe agressief die gozer overkomt.

Niet dat 't me intresseert wat hij doet, maar zo komt er nooit iemand met de eerste stap.


Het interesseert je blijkbaar wel wat hij doet.. en dit bericht is niet om te flamen ofzo.
Lees je eigen post #32 maar, daarin geef je het aan..
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 10 2008 03:50pm
Quote (Hendrick @ Wed, Dec 10 2008, 09:20pm)
[b]Als ik er mee ga stoppen, dan gaat Shadowstriker89 er wel mee door. Dus zo veel zin heeft het niet..

sad.gif/b]


ik flame alleen kankermensen zoals jou en kruiskanker en gewoonkanker
die gewoon kankerdom doen op een forum en denken dat ze helemaal de kankerman zijn en iedereen uit denken te kunnen maken voor internetgangster als ze kankerhard gedist worden
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 03:52pm
Quote (Xoshin @ Wed, Dec 10 2008, 09:41pm)
Het interesseert je blijkbaar wel wat hij doet.. en dit bericht is niet om te flamen ofzo.
Lees je eigen post #32 maar, daarin geef je het aan..


Het doet me niets al die dingen die hij zegt. Maar als ik zo lees dat jullie het wel vervelend vinden, dan moet er toch een oplossing gevonden worden?

Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 09:50pm)
ik flame alleen kankermensen zoals jou en kruiskanker en gewoonkanker
die gewoon kankerdom doen op een forum en denken dat ze helemaal de kankerman zijn en iedereen uit denken te kunnen maken voor internetgangster als ze kankerhard gedist worden


kanker..
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 10 2008 04:07pm
Quote (Hendrick @ Wed, Dec 10 2008, 09:52pm)
[Het doet me niets al die dingen die hij zegt. Maar als ik zo lees dat jullie het wel vervelend vinden, dan moet er toch een oplossing gevonden worden?b]


iedereen vind JOUUUUUUU vervelend kaaaaaaaaaaaaaaaaaankerdom kut kind. 80% is hier voorstander van het wegpest plan als het niet lukt om een mod te krijgen die je op laat kankeren

This post was edited by shadowstriker89 on Dec 10 2008 04:08pm
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 04:09pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 10:07pm)
iedereen vind JOUUUUUUU vervelend kaaaaaaaaaaaaaaaaaankerdom kut kind. 80% is hier voorstander van het wegpest plan als het niet lukt om een mod te krijgen die je op laat kankeren


Hoe reken je eigenlijk % uit, vertel eens?
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 10 2008 04:11pm
Quote (Hendrick @ Wed, Dec 10 2008, 10:09pm)
Hoe reken je eigenlijk % uit, vertel eens?


zullen we ff een poll doen? de waarheid dringt maar langzaam door he in dat kankerdomme hoofd van jou.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 10 2008 04:11pm
Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 10:11pm)
zullen we ff een poll doen? de waarheid dringt maar langzaam door he in dat kankerdomme hoofd van jou.


Dodge.
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 10 2008 04:12pm
je bent ok zoo hypocriet.
het was een schatting overigens. waarschijnlijk ligt het percentage hoger.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456715Next
Add Reply New Topic New Poll