Quote (Xoshin @ Wed, Dec 10 2008, 09:41pm)
Het interesseert je blijkbaar wel wat hij doet.. en dit bericht is niet om te flamen ofzo.
Lees je eigen post #32 maar, daarin geef je het aan..
Het doet me niets al die dingen die hij zegt. Maar als ik zo lees dat jullie het wel vervelend vinden, dan moet er toch een oplossing gevonden worden?Quote (shadowstriker89 @ Wed, Dec 10 2008, 09:50pm)
ik flame alleen kankermensen zoals jou en kruiskanker en gewoonkanker
die gewoon kankerdom doen op een forum en denken dat ze helemaal de kankerman zijn en iedereen uit denken te kunnen maken voor internetgangster als ze kankerhard gedist worden
kanker..