d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nieuwjaarsmaaltijd... > Wat Word Er Bij Jullie Geserveerd?
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 13,750
Joined: Jun 1 2006
Gold: 4,132.00
Dec 12 2008 11:57am
ik heb het perfecte apperitiefhapje gevonden

buggle chips met een kruidenkaasje smile.gif
jaja ... dat is een must-have op elke party wink.gif
Member
Posts: 6,115
Joined: Oct 7 2008
Gold: 9,215.29
Dec 12 2008 04:43pm
een biefstuk!
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 12 2008 04:46pm
Quote (CpTJenJen @ Thu, 11 Dec 2008, 18:47)
wij gaan een J smoken .. jonge .. dus ik zeg zonder D ^^


kzeg altijd een dikke
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 14 2008 01:44pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Fri, Dec 12 2008, 10:46pm)
kzeg altijd een dikke


Jij ziet je moeder 'altijd' ?
Member
Posts: 52,083
Joined: Jan 4 2008
Gold: 6,940.00
Dec 15 2008 01:57pm
Quote (Gewoon_Divine @ Thu, 11 Dec 2008, 11:18)


Hoi Jordy, leuke warn !! biggrin.gif


waar?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345
Add Reply New Topic New Poll