d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Tepels
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll
Member
Gold: 14.89
Dec 9 2008 10:08am
Je bent sociaal en verbaal niet vreselijk vaardig, is het wel?

Als je er voor kiest, niet te reageren, vind ik het prima.
Als je er voor kiest, weer te gaan schelden, vind ik het ook prima.

Probeer je met dingen bezig te houden, die je leuk vindt.
Of pleeg zelfmoord. Dan ben je van deze vreselijke wereld af.
Of zijn er nog dingen die je leuk vindt?
Banned
Gold: 0.00
Warn: 70%
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 04:05pm)
Oh.. je werkt met pijpen? Hahaha. Leuk werk! Goede toekomst ook!
Wat pas je trouwens ook goed in de maatschappij!

Om je laatste post moest ik wel glimlachen. Ik vind je een schatje. Overigens ben ik nog steeds niet overtuigd van het feit dat ik een kankerloser ben. Heb nog geen redenen gezien. Wellicht kan je ze opsommen voor me?

zo onorigineel, echt, dat was in me 2e week van me opleiding al niet grappig meer.
en AGAIN, lees mijn vorige posts, misschien dat je het antwoord vindt, ik BLIJF NIET IN DE HERHALING VALLEN

jammer dat het zo moeilijk is om tot koppige sukkels als jij door te dringen, je hebt jezelf bij voorbaat al gelijk gegeven

edit: wat me toekomst in de pijpfit industrie betreft, als ik me 1e fitter haal en wat random certificaten van fotolassen en tig etc etc (je kent het maybe wel) hit ik over een tijdje al 2500 netto per maand als ik een tijdje in dienst ben bij een goed bedrijf, zonder me havo af te hebben gemaakt sad.gif
misschien dat scholing in jouw ogen nodig is, maar het is imo way overrated

This post was edited by kruispiloot on Dec 9 2008 10:10am
Member
Warn: 30%
Jullie doen allemaal óh zo populair, maar in het echte leven zijn jullie te bang om ook maar één iemand aan te durven spreken. Allemaal een grote bek, allemaal wijze taal, allemaal een beetje opscheppen voor elkaar, allemaal kansloze kankerlosers die op één forum worden gezet. Jullie zijn te nutteloos om iets te betekenen in het echte leven, dus zoeken jullie hier je geluk.

Jullie komen jezelf nog wel eens tegen.
Member
Dec 9 2008 10:10am
Quote (Hendrick @ Tue, 9 Dec 2008, 17:08)
Jullie doen allemaal óh zo populair, maar in het echte leven zijn jullie te bang om ook maar één iemand aan te durven spreken. Allemaal een grote bek, allemaal wijze taal, allemaal een beetje opscheppen voor elkaar, allemaal kansloze kankerlosers die op één forum worden gezet. Jullie zijn te nutteloos om iets te betekenen in het echte leven, dus zoeken jullie hier je geluk.

Cry
Banned
Dec 9 2008 10:10am
Quote (Hendrick @ Tue, Dec 9 2008, 04:08pm)

onze filosoof
Member
Dec 9 2008 10:11am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 17:10)
onze filosoof

Onze misanthroop, maar bovenal xenofoob.

This post was edited by WemyNM on Dec 9 2008 10:11am
Member
Gold: 224.00
Dec 9 2008 10:13am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 18:08)
zo onorigineel, echt, dat was in me 2e week van me opleiding al niet grappig meer.
en AGAIN, lees mijn vorige posts, misschien dat je het antwoord vindt, ik BLIJF NIET IN DE HERHALING VALLEN

jammer dat het zo moeilijk is om tot koppige sukkels als jij door te dringen, je hebt jezelf bij voorbaat al gelijk gegeven

edit: wat me toekomst in de pijpfit industrie betreft, als ik me 1e fitter haal en wat random certificaten van fotolassen en tig etc etc (je kent het maybe wel) hit ik over een tijdje al 2500 netto per maand als ik een tijdje in dienst ben bij een goed bedrijf, zonder me havo af te hebben gemaakt sad.gif

2500 netto is niks; daarbij zit je wel heel erg aan de 'als' vast. Daarbij is de groei binnen no-time uit je baan verdwenen, wil je (hopelijk) dat werk niet de rest van je leven doen en heb je 0 andere opleiding.

Scholing overrated? Dan ben je nog nooit op de arbeidsmarkt geweest.
Banned
Dec 9 2008 10:16am
Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 9 2008, 04:13pm)
2500 netto is niks; daarbij zit je wel heel erg aan de 'als' vast. Daarbij is de groei binnen no-time uit je baan verdwenen, wil je (hopelijk) dat werk niet de rest van je leven doen en heb je 0 andere opleiding.

Scholing overrated? Dan ben je nog nooit op de arbeidsmarkt geweest.

zo jij bent kankerstoer, 2500 netto is niks voor jou he, rijke sukkel, ben jij even stoer, het is genoeg geld voor mij om degelijk van te leven, meer heb ik dus niet nodig, inhalig figuur, jij bent stoerder dan mij blijkbaar omdat je 2500 niks vindt

man al zei ik 9000 per maand netto dan had je dat gezegd waarschijnlijk

en dus de arbeidsmarkt heeft automatisch gelijk?
dat hun er vraag naar hebben maakt het niet overrated?

Quote (WemyNM @ Tue, Dec 9 2008, 04:11pm)
Onze misanthroop, maar bovenal xenofoob.

duidelijk geen misantroop, er zijn genoeg dingen in het leven waar ik om geef, anders had ik allang achter onze deense vrienden aangegaan
Member
Warn: 30%
Dec 9 2008 10:16am
Quote (kruispiloot @ Tue, Dec 9 2008, 04:08pm)

edit: wat me toekomst in de pijpfit industrie betreft, als ik me 1e fitter haal en wat random certificaten van fotolassen en tig etc etc (je kent het maybe wel)  hit ik over een tijdje al 2500 netto per maand als ik een tijdje in dienst ben bij een goed  bedrijf, zonder me havo af te hebben gemaakt sad.gif

Hahahaha,

Ik werk alleen fulltime op zaterdag en de rest in de avonduurtjes en ik zit ook op de 2500 per maand.

hand.gif
Member
Gold: 224.00
Dec 9 2008 10:18am
Quote (kruispiloot @ Tue, 9 Dec 2008, 18:16)
zo jij bent kankerstoer, 2500 netto is niks voor jou he, rijke sukkel, ben jij even stoer, het is genoeg geld voor mij om degelijk van te leven, meer heb ik dus niet nodig, inhalig figuur, jij bent stoerder dan mij blijkbaar omdat je 2500 niks vindt

man al zei ik 9000 per maand netto dan had je dat gezegd waarschijnlijk

en dus de arbeidsmarkt heeft automatisch gelijk?
dat hun er vraag naar hebben maakt het niet overrated?

Tja, ik vrees dat ik door mijn scholing gewoon wat hoger ingeschaald word. Dat is slechts één van de voordelen van even doorleren en niet zoveel met pijpen bezig zijn.

Ik ben niet stoer, ik heb alleen wat meer ambitie in mijn leven, denk ik. Een hoger salaris is daar een gevolg van, niet het doel opzich.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345679Next
Closed New Topic New Poll