d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Interessant Debat? > De Waarheid
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 8 2008 04:51pm
Quote (shadowstriker89 @ Mon, Dec 8 2008, 10:47pm)


of ik heb gewoon filosofie gevolgd op school..
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 8 2008 04:51pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, 9 Dec 2008, 00:48)
is het een feit dat vuilnis vies is dan?


Nee joh, is niet vies... ^

tongue.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 8 2008 04:52pm
Quote (Xoshin @ Mon, Dec 8 2008, 10:51pm)
Nee joh, is niet vies...    ^

tongue.gif


wel.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 8 2008 04:52pm
is persoonlijk maar daardoor is het nog niet niet de waarheid
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 8 2008 04:53pm
Quote (Hendrick @ Mon, Dec 8 2008, 11:50pm)
kank kank kankerdom, tralalala.

Mensen hebben bedacht dat 1 een waarde van 1 heeft, maar dit is niet te bewijzen en men gaat er van uit dat 1 een waarde van 1 heeft en niet een waarde van 1.5, hierdoor maakt deze gedachte alles tot subjectief.


met als gevolg dat het geen waarheid is
Dus je voorbeeld is niet relevant
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2008 04:54pm
Quote (Hendrick @ Mon, Dec 8 2008, 10:50pm)
kank kank kankerdom, tralalala.

Mensen hebben bedacht dat 1 een waarde van 1 heeft, maar dit is niet te bewijzen en men gaat er van uit dat 1 een waarde van 1 heeft en niet een waarde van 1.5, hierdoor maakt deze gedachte alles tot subjectief.


wij hebben 1 toch zelf bedacht of niet dan? waarom zou het uberhaupt een waarde van 1.5 kunnen hebben?
kankerdom jezelf dus.

Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Dec 8 2008, 10:48pm)
is het een feit dat vuilnis vies is dan?


als het vuilnis overeenkomt met de definitie van het woord vies wel ja.

Vies, met een onaangename smaak of geur
Member
Posts: 11,261
Joined: Jul 17 2008
Gold: 60.75
Dec 8 2008 04:54pm
Quote (Hendrick @ Tue, 9 Dec 2008, 00:52)
wel.


Ok natuurlijk jij en ik vinden het vies, maar misschien heb je nog een Oom die buiten tussen dat vieze vuilnis zn eten zoekt,
die zal er wellicht een heel andere mening over hebben.
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 8 2008 04:54pm
Quote (Viona @ Mon, 8 Dec 2008, 23:53)
met als gevolg dat het geen waarheid is
Dus je voorbeeld is niet relevant


ey gw slet tis allang bedtijd geweest
Banned
Posts: 3,466
Joined: Nov 30 2008
Gold: 0.00
Warn: 60%
Dec 8 2008 04:58pm
Quote (Hendrick @ Mon, Dec 8 2008, 10:51pm)
of ik heb gewoon filosofie gevolgd op school..



met jou forum post niveau, denk het niet
overigens staat je exacte zin in de 8'ste alinea van het stukje tekst.
je hebt gewoon waarheid is objectief gegoogled.
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 8 2008 05:02pm
Quote (BadBoyDeGekste @ Mon, Dec 8 2008, 11:54pm)
ey gw slet tis allang bedtijd geweest


Bedtijd? is m'n volgende klant er dan al?!

serieus nu, waarom vind je t zo leuk om me slet/hoer te noemen?
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Add Reply New Topic New Poll