d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Toffe Fotos. Poging 2 > Geen Gevlam Alsjeblieft!
Prev13456715Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 13,173
Joined: Nov 30 2006
Gold: 641.00
Dec 7 2008 02:47pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, 7 Dec 2008, 21:25)
Niet echt toevallig dat de bak jupiler vanboven staat smile.gif


jup minder lekker dus later leeg <<
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 7 2008 02:49pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Dec 7 2008, 09:47pm)
jup minder lekker dus later leeg <<


Hehe, zal zeker om die reden zijn tongue.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 02:50pm
Quote (CpTJenJen @ Sun, Dec 7 2008, 08:47pm)
jup minder lekker dus later leeg <<


Zo is 't maar net.
Member
Posts: 25,599
Joined: Jul 8 2008
Gold: 1,060.00
Dec 7 2008 02:56pm
je mist wat bier haha tongue.gif
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 02:57pm
Quote (IntensiveTouch @ Sun, Dec 7 2008, 08:56pm)
je mist wat bier haha tongue.gif


Hmkay?
Banned
Posts: 4,713
Joined: Jun 12 2008
Gold: 0.00
Warn: 70%
Dec 7 2008 04:08pm
Quote (JWT @ Sun, Dec 7 2008, 07:40pm)
Haha, mongolen. smile.gif

Tom, sowieso heb jij mijn plek als lekkerste dubbel en dwars verdient!

Zet je bril op de volgende keer AUB.


nah, heb het vluchtig bekeken., te vluchtig blijkbaar
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 8 2008 05:26am
Quote (kruispiloot @ Sun, Dec 7 2008, 10:08pm)
nah, heb het vluchtig bekeken., te vluchtig blijkbaar


Heel vluchtig.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 8 2008 06:44am
ik drink zelden, eerlijk gezegt, omdat ik er niets aan vind.

ik rook liever een joint oid.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 8 2008 06:45am
Quote (Godsterrorforce @ Mon, Dec 8 2008, 12:44pm)
ik drink zelden, eerlijk gezegt, omdat ik er niets aan vind.

ik rook liever een joint oid.


Drank > Jointje, imo.
Member
Posts: 5,181
Joined: Sep 12 2005
Gold: 0.00
Dec 8 2008 06:48am
Quote (Hendrick @ Mon, 8 Dec 2008, 14:45)
Drank > Jointje, imo.


hmmm, meningen zijn daarover verdeelt.

jij drinkt liever je biertje, ik rook liever me jointje.

t beste zou dan altijd nog zijn om het samen te doen, van beide wat.

is toch altijd het leukst vind ik zelf, daar niet van.

maar als ik moest kiezen, dan werd het toch ene jointje tongue.gif
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456715Next
Closed New Topic New Poll