Quote (jimske @ Sun, 7 Dec 2008, 14:55)
kijk gewoon eens naar dit topic

wat was de bedoeling van dit topic ?
waarom juist die quotes van me dat ze posten ? staat ondertussen al een link naar vorig topic waar ze begonnen zijn ( zo kan je hun reacties ook eens lezen ).
het enige wat men hier wil berijken is flamen,
ik vind het jammer , had wat meer verwacht in dit forum dan enkel dat

( geef toe er wordt hier nog veel gejankt )
greetz jimske
Ok
- De bedoeling van dit topic was verdere opheldering van jouw uitspraken.
- De quotes die wij postten waren ONZE quotes, niet de jouwe. Dus wat je met die zin bedoeld ontgaat me even. Je hebt er zelf echter wel een handje van om posts te negeren, zie bijvoorbeeld mijn langste post in dit topic. Waarom doe je dit?
- Hellskin is niet zo dom dat hij niet kan zien dat dit topic een vervolg is op een ander topic. Waarschijnlijk heeft hij dit allang gelezen, dus beroep je aub niet op het weglaten van informatie van onze zijde.
- Wie vlamt hier en waar? Jij bent de enige die constant een poging doet om 'Nederlanders', 'anderen' en 'zij' te beledigen. Wanneer bleek dat je 'tegenstanders' niet allemaal Nederlanders waren ging je over op 'zij'. Het lijkt er op dat je gewoon opzoek bent naar een excuus. Ga eens bij jezelf te rade.
- Er gebeurt in dit forum zeker meer, maar niet rond jouw persoon. Jij hebt gewoon niets interessants, leuks of opmerkelijks te melden.