d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Jimske Is Een Verbaal Genie.
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 26,055
Joined: Apr 4 2006
Gold: 0.70
Warn: 30%
Dec 7 2008 10:50am
Quote (Viona @ Sun, 7 Dec 2008, 14:31)
We zijn ooit tot één land gemaakt omdat we een "homogeen" volk zijn. dat houdt meer in dan alleen de taal die we spreken... Als een verschillende taal echt moet leiden naar een aparte regering, kunnen ze bijvoorbeeld china beter in 200 gewesten opdelen met elk een regering ^_-


grappig dat jij denkt dat china maar 200 soorten dialecten heeft^^
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 7 2008 11:00am
Quote (Kanni @ Sun, Dec 7 2008, 02:58pm)
volk het; o -en, -eren
1 historisch gegroeide gemeenschap van erfelijk verwante mensen met min of meer gelijke taal en gewoonten
2 de gezamenlijke bewoners ve staat
3 mensenmenigte
4 slag van mensen: raar ~; scheepsvolk
5 de bijen ve korf

Belgen zijn één volk als in punt 2, maar niet als in de eerste verklaring.
Vlamingen hebben meer gemeen met Nederlanders dan met Walen, en Walen hebben meer gemeen met (Zuid-)Fransen dan met Vlamingen.

Edit; En we zijn tot één volk gemaakt onder druk van Frankrijk, omdat ze dachten een klein landje met overwegend Franse macht makkelijk te kunnen beïnvloeden (en tegelijkertijd de macht van VKN te breken).


tongue.gif het geen dat ik vet heb gemaakt is niet echt juist, maar dat maakt niet veel uit smile.gif je mening ervan klopt wel denk ik. Maar toch, Walen en Vlamingen hebben vind ik genoeg gemeen met elkaar, alleen de taal verschilt
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Dec 7 2008 11:40am
Quote (jimske @ Sun, 7 Dec 2008, 14:55)
kijk gewoon eens naar dit topic happy.gif

wat was de bedoeling van dit topic ?
waarom juist die quotes van me dat ze posten ? staat ondertussen al een link naar vorig topic waar ze begonnen zijn ( zo kan je hun reacties ook eens lezen ).


het enige wat men hier wil berijken is flamen,

ik vind het jammer , had wat meer verwacht in dit forum dan enkel dat sleep.gif ( geef toe er wordt hier nog veel gejankt )



greetz jimske



Ok

- De bedoeling van dit topic was verdere opheldering van jouw uitspraken.

- De quotes die wij postten waren ONZE quotes, niet de jouwe. Dus wat je met die zin bedoeld ontgaat me even. Je hebt er zelf echter wel een handje van om posts te negeren, zie bijvoorbeeld mijn langste post in dit topic. Waarom doe je dit?

- Hellskin is niet zo dom dat hij niet kan zien dat dit topic een vervolg is op een ander topic. Waarschijnlijk heeft hij dit allang gelezen, dus beroep je aub niet op het weglaten van informatie van onze zijde.

- Wie vlamt hier en waar? Jij bent de enige die constant een poging doet om 'Nederlanders', 'anderen' en 'zij' te beledigen. Wanneer bleek dat je 'tegenstanders' niet allemaal Nederlanders waren ging je over op 'zij'. Het lijkt er op dat je gewoon opzoek bent naar een excuus. Ga eens bij jezelf te rade.

- Er gebeurt in dit forum zeker meer, maar niet rond jouw persoon. Jij hebt gewoon niets interessants, leuks of opmerkelijks te melden.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 12:50pm
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Dec 7 2008, 05:40pm)
Ok

- De bedoeling  van dit topic was verdere opheldering van jouw uitspraken.

- De quotes die wij postten waren ONZE quotes, niet de jouwe. Dus wat je met die zin bedoeld ontgaat me even. Je hebt er zelf echter wel een handje van om posts te negeren, zie bijvoorbeeld mijn langste post in dit topic. Waarom doe je dit?

- Hellskin is niet zo dom dat hij niet kan zien dat dit topic een vervolg is op een ander topic. Waarschijnlijk heeft hij dit allang gelezen, dus beroep je aub niet op het weglaten van informatie van onze zijde.

- Wie vlamt hier en waar? Jij bent de enige die constant een poging doet om 'Nederlanders', 'anderen' en 'zij' te beledigen. Wanneer bleek dat je 'tegenstanders' niet allemaal Nederlanders waren ging je over op 'zij'. Het lijkt er op dat je gewoon opzoek bent naar een excuus. Ga eens bij jezelf te rade.

- Er gebeurt in dit forum zeker meer, maar niet rond jouw persoon. Jij hebt gewoon niets interessants, leuks of opmerkelijks te melden.


Dit is het ware en duidelijke antwoord.

Belgen zijn dom.
Member
Posts: 20,253
Joined: Apr 30 2008
Gold: 5,267.97
Dec 7 2008 01:04pm
Quote (Hendrick @ Sun, Dec 7 2008, 07:50pm)
Dit is het ware en duidelijke antwoord.

Belgen zijn dom.


je hebt het zelf nog altijd niet begrepen... 't gaat hier niet over belgen of nederlanders in t algemeen, het gaat hier over één bepaalde belg, jimske
jimske is, mja, best dom, maar dat betekent niet dat alle belgen dom zijn dry.gif

door dat te posten als antwoord op wat sk_kabouter zei, bewijs je hoe dom je zelf bent
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 01:12pm
Quote (Viona @ Sun, Dec 7 2008, 07:04pm)
je hebt het zelf nog altijd niet begrepen... 't gaat hier niet over belgen of nederlanders in t algemeen, het gaat hier over één bepaalde belg, jimske
jimske is, mja, best dom, maar dat betekent niet dat alle belgen dom zijn dry.gif

door dat te posten als antwoord op wat sk_kabouter zei, bewijs je hoe dom je zelf bent


' Belgen zijn dom ' gaat niet over het citaat. Dat het er toevallig onder staat zegt niets, ook staat er geen ' : ' achter ' antwoord ' dus ik zeg nergens dat dàt het ware en duidelijke antwoord is.

Belgen zijn gewoon dom en het zal me niets verbazen als jij ook een Belg blijkt te zijn.
Member
Posts: 2,847
Joined: May 14 2006
Gold: 0.30
Dec 7 2008 01:17pm
Quote (Hendrick @ Sun, Dec 7 2008, 07:12pm)
' Belgen zijn dom ' gaat niet over het citaat. Dat het er toevallig onder staat zegt niets, ook staat er geen ' : ' achter ' antwoord ' dus ik zeg nergens dat dàt het ware en duidelijke antwoord is.

Belgen zijn gewoon dom en het zal me niets verbazen als jij ook een Belg blijkt te zijn.


Blijkbaar bestaan er toch ook domme Hollanders
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 01:18pm
Quote (ReadyAimFire @ Sun, Dec 7 2008, 07:17pm)
Blijkbaar bestaan er toch ook domme Hollanders


en dat blijkt uit?
Member
Posts: 9,964
Joined: Mar 28 2005
Gold: 0.31
Dec 7 2008 01:31pm
Quote (Hendrick @ Sun, Dec 7 2008, 08:18pm)
en dat blijkt uit?


De goeie grappen erover.
Member
Posts: 2,350
Joined: Sep 4 2008
Gold: 0.00
Warn: 30%
Dec 7 2008 01:34pm
Quote (Ov2rkill @ Sun, Dec 7 2008, 07:31pm)
De goeie grappen erover.


Belgen zijn dom en Hollanders zijn gierig in de geinskes.

Dus ik snap je niet,
Go Back To Nederlands Topic List
Prev13456712Next
Closed New Topic New Poll