d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nvd
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Gold: 224.00
Jun 2 2006 10:14am
Quote (richburg @ Fri, Jun 2 2006, 02:59pm)
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok.. mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

als je 20 bent is het gewoon ziek om naar kinderen onder de 16 te kijken..
ik bedoel.. das tog niet normaal?!?!

Ik VIND dat ze allemaal een kogel verdienen..

Ken genoeg mensen die het daarmee oneens zijn.

Not my cup of tea though.
Member
Gold: 0.48
Jun 2 2006 10:55am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 2 Jun 2006, 18:14)
Quote (richburg @ Fri, Jun 2 2006, 02:59pm)
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok.. mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

Ken genoeg mensen die het daarmee oneens zijn.

Not my cup of tea though.

Ik ken ook een aantal meisjes die er vroeg bij waren. Er zijn er genoeg die onder invloed van iets (pado's, haha, nee geintje tongue.gif) toch over de streep zijn gegaan tongue.gif
Member
Gold: 0.00
Jun 2 2006 11:16am
Quote (richburg @ Fri, 2 Jun 2006, 15:59)
in 1 woord... ziek!!

als een meisje van 13-14 sex wil hebben ok..

Ik ken geen enkel meisje met die leeftijd dat volwassen genoeg is en genoeg verantwoordelijkheid draagt om te kunnen uitmaken of ze dat echt zelf wel wil; en ik ken er wel wat.

mar dan niet met een man van 20++ die haar snoepjes koopt zodat ze mee gaat..

En wel met iemand die het meisje verbaal manipuleerd?

En omgekeerd?

effectief levenslang > doodstraf

P.S. Leuk je weer terug te zien!
P.P.S. Wanneer ga je weer weg?
Member
Jun 2 2006 11:31am
Ik ken geen enkel meisje met die leeftijd dat volwassen genoeg is en genoeg verantwoordelijkheid draagt om te kunnen uitmaken of ze dat echt zelf wel wil; en ik ken er wel wat.

Welke verantwoordelijkheid? Het is maar seks hoor.

Waar ligt de grens tussen versieren en manipuleren?

En omgekeerd?

De laatste 3/4 vrouwen met wie ik iets verder ging dan zoenen waren allemaal ouder dan ik. Ben ik nu eng?

Andere discussie.
Member
Jun 2 2006 11:36am
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 2 Jun 2006, 18:31)
Ikkengeen enkel meisje met die leeftijd dat volwassen genoeg is engenoegverantwoordelijkheid draagt om te kunnen uitmaken of ze dat echtzelfwel wil; en ik ken er wel wat.

Welke verantwoordelijkheid? Het is maar seks hoor.

Dat zeggen verkrachters ook.

Waar ligt de grens tussen versieren en manipuleren?

Versieren = goede intenties = op zoek naar liefde
Manipuleren = slechte intenties = meisje gebruiken

En omgekeerd?

De laatste 3/4 vrouwen met wie ik iets verder ging dan zoenen waren allemaal ouder dan ik. Ben ik nu eng?

Het antwoord op die vraag wordt bepaald door de grote van het leeftijdsverschil.

Andere discussie.

Wellicht, hoezo?

This post was edited by ¢?NNI on Jun 2 2006 11:40am
Member
Gold: 38.35
Warn: 10%
Jun 2 2006 11:46am
Quote (¢?NNI @ Fri, 2 Jun 2006, 18:36)
Quote (Wuben[NM)

Quote (Wuben[NM)

Andere discussie.

Wellicht, hoezo?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1289293&f=259&st=110

Dit zegt genoeg?
Member
Jun 2 2006 11:53am
Quote (wolfboy @ Fri, 2 Jun 2006, 18:46)
Quote (¢?NNI @ Fri, 2 Jun 2006, 18:36)
Quote (Wuben[NM)

Quote (Wuben[NM)

Andere discussie.

Wellicht, hoezo?

http://forums.d2jsp.org/index.php?showtopic=1289293&f=259&st=110

Dit zegt genoeg?

Ja, uiteraard (dat topic heb ik zelf gecreeėrd), maar het is nogal vanzelfsprekend dat dat een "andere discussie" is.
Member
Jun 2 2006 11:54am

Er bestaat een verschil tussen gedwongen seks en vrijwillige seks, maar dat schijn je te vergeten. Wat is er mis met een 13 jarig meisje dat met een 20 jarige gast naar bed wil en andersom?

Liefde, haha. Wat ben je romantisch.

Definieer gebruiken.

Het antwoord op die vraag wordt bepaald door de grote van het leeftijdsverschil.

Dit kan interessant worden. Wanneer is het te groot? Ik ben 20. Mag ik met een vrouw van 30 naar bed? Of met een van 40? Of of..? Waar liggen de grenzen.

Wellicht, hoezo?

Effectiviteit van de doodstraf is een studie opzich. Dat doen we een andere keer, ok?

This post was edited by Wuben[NM] on Jun 2 2006 12:07pm
Member
Jun 2 2006 12:47pm
Quote (Wuben[NM] @ Fri, 2 Jun 2006, 18:54)

Erbestaat een verschil tussen gedwongen seks en vrijwillige seks, maardat schijn je te vergeten. Wat is er mis met een 13 jarig meisje datmet een 20 jarige gast naar bed wil en andersom?

Ik heb er geen probleem mee tenzij het, zoals in de meeste gevallen, gaat om oudere jongens die meisjes "gebruiken" en "manipuleren" zodat ze uiteindelijk overtuigd is om seks te hebben. In deze gevallen gaat het dan om een onrechtstreekse vorm van onvrijwillige seks.

Liefde, haha. Wat ben je romantisch.

Ik weet! Zonder een vorm van liefde kan een mens immers niet leven. heart.gif

Definieer gebruiken.

Via manupilatie en leugens het meisje overtuigen van seks te hebben terwijl je niet geļntereseerd bent in een ander aspect van dat meisje.

Ditkan interessant worden. Wanneer is het te groot? Ik ben 20. Mag ik meteen vrouw van 30 naar bed? Of met een van 40? Of of..? Waar liggen degrenzen.

Je moet de zaken niet verdraaien.

Je oorspronkelijke vraag was "BEN IK ENG?" wat een SUBJECTIEF antwoord opleverd. Het antwoord op die vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt dat wanneer het leeftijdsverschil vanaf 18 jarige leeftijd, > 20 jaar. Bij kinderen vind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoals volwassenen.

Nu, de vraag "of je dat mag" is natuurlijk belachelijk. Natuurlijk mag je dat (indien je volwassen bent), daar staat geen begrenzing op. Vervorm volgende keer de vraag niet.

Wellicht, hoezo?

Effectiviteit van de doodstraf is een studie opzich. Dat doen we een andere keer, ok?

Voor zou het gelijk nu kunnen, maar aangezien ik die hele discussie al heb gevoerd heb 'k er weinig zin in om dat nog eens helemaal over te doen.
Member
Jun 3 2006 02:34am
Ik heb er geen probleem mee tenzij het, zoals in de meeste gevallen, gaat om oudere jongens die meisjes "gebruiken" en "manipuleren" zodat ze uiteindelijk overtuigd is om seks te hebben. In deze gevallen gaat het dan om een onrechtstreekse vorm van onvrijwillige seks.

Dat meisje is er zelf ook bij. Als zij de wilskracht ontbeert om 'nee' te durven zeggen, moet die jongen daar maar rekening mee houden? Zoiets moet van 2 kanten komen, als je het mij vraagt. Gevaarlijke mening, weet ik, maar om alles op jongens af te schuiven is te simpel.

Ik weet! Zonder een vorm van liefde kan een mens immers niet leven. heart.gif

Groot verschil tussen seksuele/romantische liefde en een andere vorm van liefde.

Via manupilatie en leugens het meisje overtuigen van seks te hebben terwijl je niet geļntereseerd bent in een ander aspect van dat meisje.

Ha, moraalridder. Met sommige meisjes met wie ik naar bed ben geweest, kon het mij ook geen ene fuck interesseren wat haar mening over wat dan ook is. Seks = seks. Seks hoeft niks met liefde te maken te hebben.

Je moet de zaken niet verdraaien.

Je oorspronkelijke vraag was "BEN IK ENG?" wat een SUBJECTIEF antwoord opleverd. Het antwoord op die vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt dat wanneer het leeftijdsverschil vanaf 18 jarige leeftijd, > 20 jaar. Bij kinderen vind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoals volwassenen.

Nu, de vraag "of je dat mag" is natuurlijk belachelijk. Natuurlijk mag je dat (indien je volwassen bent), daar staat geen begrenzing op. Vervorm volgende keer de vraag niet.

Heh, jammer. Had graag een waardeoordeel uitgelokt.
Vier jaar vind jij te veel. Dus een jongen van 18 met een meisje van 14 vind jij te veel? Vreemd.

Voor zou het gelijk nu kunnen, maar aangezien ik die hele discussie al heb gevoerd heb 'k er weinig zin in om dat nog eens helemaal over te doen.

Nee, ik pas ook.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Add Reply New Topic New Poll