Quote (Wuben[NM] @ Fri, 2 Jun 2006, 18:54)
Dat zeggen verkrachters ook.
Erbestaat een verschil tussen gedwongen seks en vrijwillige seks, maardat schijn je te vergeten. Wat is er mis met een 13 jarig meisje datmet een 20 jarige gast naar bed wil en andersom?
Ik heb er geen probleem mee tenzij het, zoals in de meeste gevallen, gaat om oudere jongens die meisjes "gebruiken" en "manipuleren" zodat ze uiteindelijk overtuigd is om seks te hebben. In deze gevallen gaat het dan om een onrechtstreekse vorm van onvrijwillige seks.
Versieren = goede intenties = op zoek naar liefde
Manipuleren = slechte intenties = meisje gebruiken
Liefde, haha. Wat ben je romantisch.
Ik weet! Zonder een vorm van liefde kan een mens immers niet leven.

Definieer gebruiken.
Via manupilatie en leugens het meisje overtuigen van seks te hebben terwijl je niet geļntereseerd bent in een ander aspect van dat meisje.
Het antwoord op die vraag wordt bepaald door de grote van het leeftijdsverschil.
Ditkan interessant worden. Wanneer is het te groot? Ik ben 20. Mag ik meteen vrouw van 30 naar bed? Of met een van 40? Of of..? Waar liggen degrenzen.
Je moet de zaken niet verdraaien.
Je oorspronkelijke vraag was "BEN IK ENG?" wat een SUBJECTIEF antwoord opleverd. Het antwoord op die vraag (ben ik eng?) VANUIT MIJN STANDPUNT luidt dat wanneer het leeftijdsverschil vanaf 18 jarige leeftijd, > 20 jaar. Bij kinderen vind ik 4 jaar al veel, adolescenten beschouw ik zoals volwassenen.
Nu, de vraag "of je dat mag" is natuurlijk belachelijk. Natuurlijk mag je dat (indien je volwassen bent), daar staat geen begrenzing op. Vervorm volgende keer de vraag niet.
Wellicht, hoezo?
Effectiviteit van de doodstraf is een studie opzich. Dat doen we een andere keer, ok?
Voor zou het gelijk nu kunnen, maar aangezien ik die hele discussie al heb gevoerd heb 'k er weinig zin in om dat nog eens helemaal over te doen.