Quote (Wuben[NM] @ Tue, Dec 2 2008, 01:01pm)
Hah, ik dacht even dat ik ermee weg zou komen.
Nuja, de meeste Belgen gebruiken Holland inderdaad wel als synoniem voor Nederland, op dat gebied moet ik je wel gelijk geven.
Voor Spanjaarden geldt dit ook overigens.
Quote (Xoshin @ Tue, Dec 2 2008, 01:03pm)
Zo.. boeiend allemaal....
Topic start: Kruispiloot.
De meeste posts in dit topic gaan over: Hollandaise, Mayonaise, typfout, ken je talen, /care.. boeiend, etc en care less plss........
Het is niet omdat jij een ongeletterde baviaan bent dat de rest hier niet over mag discussiƫren.
Ik vind het in ieder geval boeiender dan het warnpercentage van een of andere random...