Quote (uNoTopia @ Tue, Nov 25 2008, 11:46pm)
Ja man, Swahiliaans is veel cooler!
zo, ben jij even kankerstoer!!!!
weetje je HOEFT geen reply te sturen, als je niks erop te zeggen hebt, maar maak dan niet van die 100% fail opmerkingen, zeg dan op ze minst wat lolligs, zit je hem weer eens te stressen?

Quote (BadBoyDeGekste @ Tue, Nov 25 2008, 11:30pm)
niet janken kheb scheit aan correct nederlands schrijven, kut taal..
vouch

Quote (JWT @ Tue, Nov 25 2008, 10:34pm)
Zou je niet zeggen pik.
dus als iemand gymnasium doet moet hij het gelijk showen of ermee te koop lopen? neeeeeeeeee we zijn niet allemaal zo triest als die losers in jouw subcultuurtje aap
Quote (uNoTopia @ Tue, Nov 25 2008, 03:29pm)
Zompy kan tenminste fatsoenlijk Nederlands, dat dan weer wel.
Teeeeering, ik zou hier bijna sip van worden
hoe kleinzielig ben je als je je spelfouten aantrekt lol, get-a-fucking-life