d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Nederlands > Nederlandse Mediators > Ofzo
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 64
Joined: Oct 14 2008
Gold: 6.32
Nov 16 2008 09:57am
Quote (sK_Kabouter @ Sun, Nov 16 2008, 01:53pm)
Ok. Een extreem wilde gok:















Timo?


How'd you... nouja :-)
Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2008 10:13am
Quote (314159265 @ Sun, Nov 16 2008, 03:57pm)
How'd you... nouja :-)


Timo jij was toch van die Illigalen prijs afspraken met anni's via een andere site?
of hoe zag jouw banned story er ook al weer uit?
Member
Posts: 17,122
Joined: Aug 24 2006
Gold: 15,100.00
Nov 16 2008 10:29am
waarom zwemt een belgische vis achter uit?


krijg die geen water in ze ogen
Member
Posts: 24,578
Joined: Mar 30 2005
Gold: 201,508.60
Nov 16 2008 10:52am
Quote (PokerStars @ Sun, Nov 16 2008, 04:29pm)
waarom zwemt een belgische vis achter uit?


krijg die geen water in ze ogen


ja , jij bent nu eens grappig rolleyes.gif
Member
Posts: 2,208
Joined: Dec 13 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2008 11:04am
Quote (misnomer @ Sun, Nov 16 2008, 04:13pm)
Timo jij was toch van die Illigalen prijs afspraken met anni's via een andere site?
of hoe zag jouw banned story er ook al weer uit?
Illegalen*

Nee, Timo was gewoon een hoer.

Member
Posts: 32,522
Joined: May 20 2007
Gold: 0.00
Nov 16 2008 11:42am
Quote (JWT @ Sun, Nov 16 2008, 05:04pm)
Illegalen*

Nee, Timo was gewoon een hoer.


ah ja typ foutje :S
was het killingscream met die anni's?
Member
Posts: 5,460
Joined: Jun 2 2004
Gold: 116.00
Nov 16 2008 11:44am
Quote (misnomer @ Sun, 16 Nov 2008, 18:42)
ah ja typ foutje :S
was het killingscream met die anni's?


Ook, maar de laatste keer dat ik hier over uit aan het wijden was kreeg ik een verbale warning van een of andere schijt 2006 mod en werd het topic getrashed. De desbtreffende mod wist trouwens zelf niets van de hele kwestie af.
Member
Posts: 64
Joined: Oct 14 2008
Gold: 6.32
Nov 16 2008 12:21pm
Quote (misnomer @ Sun, Nov 16 2008, 05:42pm)
ah ja typ foutje :S
was het killingscream met die anni's?


Onder anderen. Ik ook. Was niet waarom ik gebanned was trouwens, maar dat terzijde.

This post was edited by 314159265 on Nov 16 2008 12:21pm
Member
Posts: 16,916
Joined: Aug 11 2004
Gold: 0.00
Nov 17 2008 05:59am
Quote (314159265 @ Sun, 16 Nov 2008, 19:21)
Onder anderen. Ik ook. Was niet waarom ik gebanned was trouwens, maar dat terzijde.


Ik niet!
Member
Posts: 4,870
Joined: Oct 9 2005
Gold: 179.04
Nov 17 2008 06:12am
Quote (JWT @ Sun, Nov 16 2008, 07:04pm)
Illegalen*

Nee, Timo was gewoon een hoer.


Illegale*

Jullie falen beide.
Go Back To Nederlands Topic List
Prev1345678Next
Closed New Topic New Poll